Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 350 es a 3-4 ik helyen ment az időmérőn, amig a célrafordító előtt, megállt mint a szög.
Annak a hajtórúdját láttad.

A 250 es, még előző nap megakadt, Nándibá alkotott bele éhjszaka egy jobboldali dugót, ami kb 1 körön keresztül jó is ment, de a Pannoniások elmondása szerint, a 3 ik körben féktávon durrogni kezdett, és a jobbos henger kilehelte a lekét(gyűrűtörés)
Pedróza körbement 1 hengerrel, még kijött, egy gyertyacserére, mert csak azt hallottuk, hogy az egyik henger nem megy, de a gyertya az benzines volt, ezért gyertyadöglés volt a tipp, persze megint egyhengerezés volt zömmel.
Lejött, Dimmáék levették a hengerfejet, és ott volt a törött L gyűrű.
(pusztuljon el Van Dykes)
Szóval a mire kezdtek volna kiélesedni, megkrepáltak sajnos, pedig a köridők nem voltak rosszak.
Ha levenné rola azt a légszürö formát, lehet, hogy ki is pörögne.
Tuningoltátok, vagy csak a fújt kipu? Nem derült ki számomra hogy kié volt a meggörbült hajtókar. Előzőleg érdeklődtem a verseny kimeneteléről, de senki nem volt kommunikatív. Ha nem gond érdekelne hogy ki hol végzett. Azt hiszem talán te írtad hogy 5-ik lettél, de a többiekről nem tudok semmit. Csak sejtem hogy a Gyuribá hajtókarja görbült meg.
Ez? Igen!
Most is 250es a gép?
Jobb minőségben a 04.05.-i H.ring:
http://20090405hring.balusk8.f...
A hengerei már ezen vannak!
Kár hogy C, mert megmutathatnád a hátulját a pancsisoknak versenyben.
czagány hivjál fel.
YA man, gandzsa rulez:)
Valamitől mennie is kell annak a Yamaikainak
Kösz! Nemodavaló de jó vékony és nekem táccik!
R5.=C vágány.
Üdv! Szép a motor, csak az a markolat nem oda való!
R5? Hogy áll?
Kib@szásból,kireccsent a tankom,de má dógozunk rajta!
Bocs, kicsit OFF, de a slick gumis ETZ-ről, ami most volt Kakucson, nincs valakinek képe (akár több is )?
Laci! Ha még van hely,egy autónyit félretennétek nekem,este érkezek de megpróbálok hamarabb menni! Ha, nem nagy gond?!
(Bár szerintem zsufi lesz!)
Pénteken 12-13 h-kor ott leszünk -remélem- ahol múltkor.
Ne értsd félre, de az egész vázad így fog járni.( Nem tudom láttál-e minicross mz-t a 70-es évek végéről? Az tényleg csak 15 le volt.) És egy apróság: a kívül viselt gerincvédő nagyon harcias, de csak ennyi!
Lacika, míír nem mondtad, hogy mész? Tán fölültem volna a 20-ra is. ( v.a guzzira)
Akkó megóvóm a zidődőet, mert három hengerrel mentél!
(két kisebb volt alul a motorban, egy nagyobb meg rajta a motoron)
(boylertest:)
El ne felejtsd bezsirozni :-)))
Ettő fog jómenni a gíp!
Köszi Maestro!
Új benzincsap,új tűszelep,benzinszint,fújócska reszelés!Holnap provare!