Phazer-re gondolsz? Határeset, '84-től nyomták, nade ilyen kicsivel indulni speciálban az 1200-esek között? Nem túl nagy okosság.
Nyilván igazi race szabályok mellett nem lehet összeengedni az ugyanakkora 2t és 4t -t. A SSP400 szabályzat tökéletes: 250 kontra 400 oszt BOX! De pl. a 24 órás kis CB-ben aztán rengeteg titán szelep meg yoshi tengely van ám...
szerinted 2504hengeressel lehet menni oldba volt a yamahának olyan fz blokkos 4t. A 2taktok azé még gyorsabbak nem kell hozzá titánszelep meg yosimura vtengely drága pénzé.
Te sem hiszed hogy komolyan gondoltam!?
Hozzám került egy CB.500 és rádobtam a régi RD. tankot+ülést.
Azé látom főzaklatott így korán reggel. Kávé helyet jó volt?!
Nincs ezzel a képpel semmi baj. Ön pusztán egy fikciót valósított meg, ami szerint a Yamaha már akkoriban is tudott volna rendes motort gyártani, holott addig eltelt még 10-15 év. Közben meg fosták tovább ezeket a büdös vinnyogó pöcsköszörűket. Nnnna, lehet savazni, ha már egyszer erdé fórum vagy mifasz
Az előző gazdáját inkább a Carnival cég Liberty-je alá dobnám be: 110,000 tonna és cirka 300m
Nyilván igazi race szabályok mellett nem lehet összeengedni az ugyanakkora 2t és 4t -t. A SSP400 szabályzat tökéletes: 250 kontra 400 oszt BOX! De pl. a 24 órás kis CB-ben aztán rengeteg titán szelep meg yoshi tengely van ám...
Ma fújjuk a kiput!
Hozzám került egy CB.500 és rádobtam a régi RD. tankot+ülést.
Azé látom főzaklatott így korán reggel. Kávé helyet jó volt?!
Örülök hogy jól vagy (vagytok) és ilyen gndjaid vannak csak!(saito :))