"Laci arról beszélt, hogy kb.1évig ugyanazzal a blokkal ment"
Én úgy emlékszem azt mondta, hogy ugyan azzal a dugóval, ami azért nem ugyan az.
(és erre mondta Dimma, hogy a nagy andersen nyomdokaiba lépett:)
"sokan hiányolnak a topikból, csupán egy kicsit toleránsabbnak kellett volna lenned "
Hát nemtudom, ha sokan hiányolják,(amit én nem láttam, de szerintem te sem) akkor amikor megveréssel fenyegették, ezt miért nem kérte ki magának a topiklakók nagy része?
Az a fenyegetést, mindössze, két ember kérte ki magának, és az egyik én voltam...
Helló Jani!
Ne keverd össze a dolgot, a Laci arról beszélt, hogy kb.1évig ugyanazzal a blokkal ment minden nagyobb gond nélkül. Itt leginkább (és a kérdést feltevő Kolléga érdeklődése is erre irányult) a főtengő+henger+dugó tartósságáról volt szó! Az általad belinkelt kép a Hring-i versenyen szétesett kuplungot mutatja. Egyébként tévedsz.......sokan hiányolnak a topikból, csupán egy kicsit toleránsabbnak kellett volna lenned (leginkább az utolsó szó nem mindig a tiédnek kellett volna, hogy legyen) és minden sokkal egyszerűbben alakul. Üdv: Szilveszter
abban egyet értünk ,hogy nem pannonia a 70% a de egy gyári 250 levegős rd t hiába faragsz az nem fogja lenyomni itt az rd ből is egy más motort kell csinálni akkor lehet, ez már az ész kérdése,szerintem egy td2 is kevés lenne az ölbeihez legalább egy tz g ami lenyomná de az vizes és újabb is !
Jóestét urak!
Nagy szükségem volna egy levegős RD 250-350 vagy 400 lengővillára.Ha van valakinek ne kíméljen, Dimmával már beszéltem neki most nincs sajnos.
nem mentem mert nem volt idöm rá tudod a meló álltalában akkor sok mikor más is van mivel nincs sponzor, ezé zsebböl kel kigazdálkodni nem csak a motort hanem az utazás kaja autó etc azé ez huzos nemde. de azé most komolyabban vesszük. Kell a skalpod . Nándi is fel van izgulva állandóan menne,de most van más gondja is. Demokrácia van szart se ér az egész,rosszab sokkal mint vot.
Helló !
Bocs , hogy nem állom szó nélkül de Gyuribá nem a levegőbe beszél és ami még fontosabb , ő nem tolja ezt a felsőbbrendű szöveget amitől kidőlök ........ ( azért is léptem le a Pancsi fórumokból , hogy ne legyen folyton vita , na meg mert kölcsönesen nem bírjuk egymást pár szakival és nem utolsó sorban szerintem komolytalan ha a topiktársak nem emlékeznek rá , hogy mi történt pár hónapja vagy ki mit írt néhány nappal azelőtt ...... )
Akkor 1 kis visszatekintés ( ez ( is ) 07 Tcsege és 08 Rijeka között lehetett , ugye ? )
"Üdv mindenkinek.
A hétvége történései és szereplői, a teljesség igénye nélkül.
Volt műszaki probléma, nevezési nehézség, nem működött az időmérő, és csak az utolsó előtti helyről sikerült rajtolni...stb.
Köszönet mindenkinek, aki segített a felmerült problémák megoldásában." ( a képek kommentje )
Mindezek ellenére gratula az eredményhez , de azért ennyire ne szépüljenek már az emlékek ....... !
Helló !
A kihegyezett 2T gépeknél még inkább bele kell kuplungolni ha leesik a fordulat , szóval ha unod a kuplungolást akkor vegyél 450-es injektorost , annak a legjobb a gázreakciója és a nyomatéka .
Egyébként a profik is bele szoktak kuplungolni még a 450-essel is mikor hátsó fékkel fordítják be a gépet .......
Verseny az tavaly is volt rengeteg, meg idén is lesz, csak el kéne menni. (idén feb 15-el kezdödik) Ha a keleti mz-nek hagynak pénzt a komonisták a yamaha fasorba sincs, igy is odatöröltek neki néhányszor.
Túl sok minden:)
halvány fogalmam simcs, hogy ehehz a trafóhoz miylen vas kellene, mehet, hogy mezei lemezes, de lehet, hoyg a freki miatt pormagos, és nincs is ekitől megkérdezhetném.
Ez után jönne a menetszám problematika, ami megint túl sok kérdést vet fel.
Nem lehet iylen elektronikát venni? ha pr ezer forint, akkor sokkal olcsóbb mint megcsinálni.
Én úgy emlékszem azt mondta, hogy ugyan azzal a dugóval, ami azért nem ugyan az.
(és erre mondta Dimma, hogy a nagy andersen nyomdokaiba lépett:)
"sokan hiányolnak a topikból, csupán egy kicsit toleránsabbnak kellett volna lenned "
Hát nemtudom, ha sokan hiányolják,(amit én nem láttam, de szerintem te sem) akkor amikor megveréssel fenyegették, ezt miért nem kérte ki magának a topiklakók nagy része?
Az a fenyegetést, mindössze, két ember kérte ki magának, és az egyik én voltam...
Ne keverd össze a dolgot, a Laci arról beszélt, hogy kb.1évig ugyanazzal a blokkal ment minden nagyobb gond nélkül. Itt leginkább (és a kérdést feltevő Kolléga érdeklődése is erre irányult) a főtengő+henger+dugó tartósságáról volt szó! Az általad belinkelt kép a Hring-i versenyen szétesett kuplungot mutatja. Egyébként tévedsz.......sokan hiányolnak a topikból, csupán egy kicsit toleránsabbnak kellett volna lenned (leginkább az utolsó szó nem mindig a tiédnek kellett volna, hogy legyen) és minden sokkal egyszerűbben alakul. Üdv: Szilveszter
Nagy szükségem volna egy levegős RD 250-350 vagy 400 lengővillára.Ha van valakinek ne kíméljen, Dimmával már beszéltem neki most nincs sajnos.
Bocs , hogy nem állom szó nélkül de Gyuribá nem a levegőbe beszél és ami még fontosabb , ő nem tolja ezt a felsőbbrendű szöveget amitől kidőlök ........ ( azért is léptem le a Pancsi fórumokból , hogy ne legyen folyton vita , na meg mert kölcsönesen nem bírjuk egymást pár szakival és nem utolsó sorban szerintem komolytalan ha a topiktársak nem emlékeznek rá , hogy mi történt pár hónapja vagy ki mit írt néhány nappal azelőtt ...... )
Akkor 1 kis visszatekintés ( ez ( is ) 07 Tcsege és 08 Rijeka között lehetett , ugye ? )
"Üdv mindenkinek.
A hétvége történései és szereplői, a teljesség igénye nélkül.
Volt műszaki probléma, nevezési nehézség, nem működött az időmérő, és csak az utolsó előtti helyről sikerült rajtolni...stb.
Köszönet mindenkinek, aki segített a felmerült problémák megoldásában." ( a képek kommentje )
Mindezek ellenére gratula az eredményhez , de azért ennyire ne szépüljenek már az emlékek ....... !
ok. vettem az adást.
max a boxba :-)))
Hát nyilvánvaló, szerintem miután kikerülte a motorodat a Dimma yamaha, indexelni fog, hogy visszatérne a sávjába
Nem értetek hozzá, a simson a leg jobb, és aki nemért ezzel egyet, az mennyen el a polgárjenő hivatalba, és monnyon le:)
A kihegyezett 2T gépeknél még inkább bele kell kuplungolni ha leesik a fordulat , szóval ha unod a kuplungolást akkor vegyél 450-es injektorost , annak a legjobb a gázreakciója és a nyomatéka .
Egyébként a profik is bele szoktak kuplungolni még a 450-essel is mikor hátsó fékkel fordítják be a gépet .......
halvány fogalmam simcs, hogy ehehz a trafóhoz miylen vas kellene, mehet, hogy mezei lemezes, de lehet, hoyg a freki miatt pormagos, és nincs is ekitől megkérdezhetném.
Ez után jönne a menetszám problematika, ami megint túl sok kérdést vet fel.
Nem lehet iylen elektronikát venni? ha pr ezer forint, akkor sokkal olcsóbb mint megcsinálni.
gyári a vizsgán is elfogadják