Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudod milyen fárasztó tud az lenni!
én meg egy szőke nagymellű nimfomániást szeretnék:)
Ilyet mi is!
Nem trükk. Megy ez így is, csak nem tudom hogy mi az értelme. Talán a kollégák adnak rá választ.
vagy akomplett motor hogy ráépitsük.
Nándival meg tudjuk csinálni de pénzbe kerül.De kell a régi mert nem fog stimmelni ha felrakod.
Üdv urak!
Ki vállal rezó gyártást ?
kit tudnátok ajánlani! meg menyi pénzért kb
nekem egy ilyen mocira kellene, már egy éve építem, de a gyári rezója menthetetlen !
Ilyet vennék...Ilyet vennék....))))))))))))))
ha nincs fejidom az a elsőlámpa konzol brutális ronda ,ha más nincs rakj fel két lámatartót,meg egy sima lámpát azt kész!
én ezt csak gondoltam, ezt te jobban tudod,de azért csipem a pannoniát!
te laci miböl gondolod hogy bánt valami, bár néha olyan magas lórol beszéltek mintha vb nyeritettetek volna. pedig ha megkérdezel egy pár embert csak ugy mi az az alpok adria akkor azt hiszi hogy siverseny.
Éppen annyi, mint nekem a h.ring. Kifogásbol, és kimagyarázásbol eddig se volt hiány. A sponzorok az igéretekért nem szoktak fizetni. Áruld már el végre mi az ami Téged nem bánt. Továbbra is csipem a képernyödet:-)))
Elég rossz a gyanud, az annyira más, mint a kipufogo, meg a karbi. ha leirnám milyen vezérléssel megyünk, megint "hazudos" lennék, mert mindig va n aki jobban tudja nálam. :-)))
ez mi?
valami trükk, lehet hogy ódivatú vagyok vagy tudatlan de nem láttam még ilyet.
Hát?! -20 fokban v.szeg én sem megyek.:) Tavaly csak 2-3 fok volt, azt akkor is tök lefagyott a kezem. (pedig csak alig mentem 30-40 percet
A 12 bordás OK, az eredeti is olyan.
Üdv Urak
Szükségem lenne egy első lámpára tartóval, és egy műszertartóra YPVS-hez. Lehetőleg az újabb, nem a képen látható műszertartóra, de bármilyen megoldás érdekel, akár más típusról is. Az enyémet az előző tulajok összebarmolták. Nem kicsit, nagyon.
Ha valakinek esetleg szüksége van teljes (fej, oldal,has) idomra, szívesen odaadom.
Köszi
Eddig is volt a mezőnyben olyan motr ami "megütötte" volna a 20-t, csak ahhoz pilóta is kell majd.
nincs yds7 hengerem de az rd 250 leveg henger szivó membrán házát átváltoztatom sima szivónyilásra és már kész is, karbi,kipu ,váltó,vezérlés és mehet !
ez igaz mondjuk a váltó áttétel az más szerintem,én is arra gyanakszok ,hogy az Ölbei nek valamelyik td vezérlése van a kipu az más és a karbik ,majd megnézem a D Jani egyik levegős blokkjába!
a 250G és az rd blokkja azonos nem a bele a háza,belébe sincs nagy változás, a td3 henger ugyan ugy rámegy azé product racer.
akkor csinálunk levegőst de azt át kell alakítani az egészet mert ez 250 g gyári blokkos!
levegösröl beszélünk.