Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lábtartot gondolom csak följebb teszem, de a kipuffon h alakitsak?
Esteleg ha képet tudsz mutatni vagy ha leírnád.
És milyen gumit használsz Kakucsra?
Elöre is köszönöm!
Biztos hogy az?
Itt a kép!
Ez mechanikus bólintásgátló? Leleményes.
Kispályára a kiput+a lábtartót faragd át,nagykormányt hagyd meg!Könnyíts rajta.Mindegy 250vagy350,a lényeg hogy sokat menj vele!A fogyasztása nem lesz vészes ne aggódj.
Keresd a képet!
Vidijó őrület!Ez kell!
Tudok egy ilyet Debrecenben!Tele van racing cuccokkal!Holnap megkérdezem az árát!Azt tudom hogy a forgalmi egy, már nemlétező cég nevén van.Ha tudok,csinálok fotókat róla.Ok?
Örülök ,hogy ennyire vágjátok az rd t de azért meg tudom csinálni az 500 ast,egyébként gyártottak 500 as párhuzamos 2 hengerest a 60évek végén levegösbe képem is van valahol .Sokkal jobb lessz mint a v4 mert ott dupla főtengely van és rossz a konstrukció.
köszö az infót majd kipróbálom.
petró na vazze kitört a videó háború megkérdezték a pversenyforumon hogy filsorozatot gyártok? azota teszik fel sorra.
probáld meg segit ha 1-el több acéllamellát teszel be értelemszerüen egymásra a közepén.
Csak nem te vagy az Peti? Van egy olyan sanda gyanúm..
Ez került a haverhoz láttam élőben, bár az egyik hajtókar csapágy beégett, és megszorult.
Akkor mit javasolsz? Az olajat tegnap kicseréltem most jobban megy, de azért néha csúszik picit.
eredeti fényezés rd 250 ypvs
ne tedd ugyse csinálják gyári minöségre,csak szivni fogsz vele
petró kollegát kérdezd ö ment kakucson
Nem sörgős csak a haver 350-e új lesz, akkor le fog alázni, bár amíg megy jól addig nem bántom.Egyébként a pink ugyan annyiért adja a350-s dugót, mint a 250-t.
250-es blokkom van még kettő szét bontva, két jó váltóval, gyujtással. Csak kuplungom nincs jó állaptú, majd elviszek egy szettet feradoloztatni.
Kifejezetten Kakucsringre használnám a motort, meg ahol még kilehetne használni!
Melyik lenne jobb pályára a 250-es vagy a 350-es?
A fogyasztás meg csak azért érdekel, h tudjam mirre számithatok nagyábol!
már jártam abba bontoba az ölbei haverja.
hát kolléga jókat kérdezel a döntés az pilota gumi futómü.
a " legolcsobb verseny motor" alap, köszönhetöen hogy a product race alapja.
hogy mit fogyaszt a jó, ha küldik megy is 6-10 között, de annyi a p20 is, versenymotornál meg nem számit de végigérjen. hol akarsz versenyezni? szabály csak füzött kerékkel 18" mehetsz 130mm-nél akkor se fér bele.
Biztos láttad, Celldömölkön bont valaki vizes motorokat, felhívtam és 35000huf-ot kért a két lc hengerért! Azt hittem roszúl hallok!