Lábtartot gondolom csak följebb teszem, de a kipuffon h alakitsak?
Esteleg ha képet tudsz mutatni vagy ha leírnád.
És milyen gumit használsz Kakucsra?
Elöre is köszönöm!
Kispályára a kiput+a lábtartót faragd át,nagykormányt hagyd meg!Könnyíts rajta.Mindegy 250vagy350,a lényeg hogy sokat menj vele!A fogyasztása nem lesz vészes ne aggódj.
Tudok egy ilyet Debrecenben!Tele van racing cuccokkal!Holnap megkérdezem az árát!Azt tudom hogy a forgalmi egy, már nemlétező cég nevén van.Ha tudok,csinálok fotókat róla.Ok?
Örülök ,hogy ennyire vágjátok az rd t de azért meg tudom csinálni az 500 ast,egyébként gyártottak 500 as párhuzamos 2 hengerest a 60évek végén levegösbe képem is van valahol .Sokkal jobb lessz mint a v4 mert ott dupla főtengely van és rossz a konstrukció.
Nem sörgős csak a haver 350-e új lesz, akkor le fog alázni, bár amíg megy jól addig nem bántom.Egyébként a pink ugyan annyiért adja a350-s dugót, mint a 250-t.
250-es blokkom van még kettő szét bontva, két jó váltóval, gyujtással. Csak kuplungom nincs jó állaptú, majd elviszek egy szettet feradoloztatni.
Kifejezetten Kakucsringre használnám a motort, meg ahol még kilehetne használni!
Melyik lenne jobb pályára a 250-es vagy a 350-es?
A fogyasztás meg csak azért érdekel, h tudjam mirre számithatok nagyábol!
hát kolléga jókat kérdezel a döntés az pilota gumi futómü.
a " legolcsobb verseny motor" alap, köszönhetöen hogy a product race alapja.
hogy mit fogyaszt a jó, ha küldik megy is 6-10 között, de annyi a p20 is, versenymotornál meg nem számit de végigérjen. hol akarsz versenyezni? szabály csak füzött kerékkel 18" mehetsz 130mm-nél akkor se fér bele.
Esteleg ha képet tudsz mutatni vagy ha leírnád.
És milyen gumit használsz Kakucsra?
Elöre is köszönöm!