uj dob ujabb mérés 250hengerrel alakul a 24-h motor mert jó lessz vele és nem kell a világba elforgatni.
De ez a 350-re készült ami nem forgos most má probálni kell majd hogy keréken mit tud. a Nagyluku sokkal többet fog emelni és csak 95 benzin volt benne 100-105 biztos többet tud- na. csinálunk egy szükebb hfejet ugy 14:1-hez 105 oktánnal és meglátjuk. ez idáig a legjobb 24 h csö.
Megkaptam. Telen megoldjuk a 2 henger fékezését is ,hogy a padon elért teljesitmény keréken is annyi legyen.
azért igy lutri hogy a hengert egy másik blokkra átteszük és nem biztos hogy azt tudja. a közel 10 pár csövel már sokkal elörébb tartunk mint gondoltuk a görbe kialakitásánál hála a nándinak meg az hogy egy kettöbe beletrafáltunk. Idáig is sokat dolgoztunk rajta és gyüjtjük a méréseket hogy minnél tutibb legyen.
Az a jó hogy a blokk meg uj dolgokkal jól viseli a gyürödést/végül is sok difi nincs a gyári race és az utcai között/
Na azzal a 350-es hengerrel gondod lessz az ebayon nagyon ritkán van. talán az angol oldalon van több,belöle.
A karbit meg itthon mert aprillia méret. Le is akasztottuk a dobot nándi megfékezi hogy milyen a 250-es hengeren.
Járattam egy kicsit a 350-est mérhetetlen erö van benne, 3-9ig ugy veszi a lapot hogy leesett az állam.
Majd jön még Nándi kiváncsi vagyok mit mond. De nem kevés igy fülre lehetne egy kicsit több akkor nyugodtabb lennék. csak beleteszem a 150ffkát hagy sokaljon be . Az uj csö nagyon penge lett.
Egyszerübb meg olcsobb hogy ha szerzel 350 hengert meg 2 -32-34 delortot, meg egy tuti gyujtás kéne mondjuk 300eu. Nándival megreszeljük valamennyiért lefékezzük ja dugó is kéne uj, csövet is gyártunk a blokk alja meg uaz mint a 250-sé.
Még Bábolnán mondta hogyha eladó lessz,szól nekem.Nincs mese,kell egy gyors 350-es!Ezért kéne vélemény róla.A csík felrakása előtt be kell samponos vízzel kenni a tankot.Így lehet igazgatni az öntapadót ha nincs jó helyen.A víz kiszárad alóla,de ha egy gumi lappal elsimítjuk hamarabb szárad.Mi a rossz kedv oka?
De ez a 350-re készült ami nem forgos most má probálni kell majd hogy keréken mit tud. a Nagyluku sokkal többet fog emelni és csak 95 benzin volt benne 100-105 biztos többet tud- na. csinálunk egy szükebb hfejet ugy 14:1-hez 105 oktánnal és meglátjuk. ez idáig a legjobb 24 h csö.
azért igy lutri hogy a hengert egy másik blokkra átteszük és nem biztos hogy azt tudja. a közel 10 pár csövel már sokkal elörébb tartunk mint gondoltuk a görbe kialakitásánál hála a nándinak meg az hogy egy kettöbe beletrafáltunk. Idáig is sokat dolgoztunk rajta és gyüjtjük a méréseket hogy minnél tutibb legyen.
Az a jó hogy a blokk meg uj dolgokkal jól viseli a gyürödést/végül is sok difi nincs a gyári race és az utcai között/
A karbit meg itthon mert aprillia méret. Le is akasztottuk a dobot nándi megfékezi hogy milyen a 250-es hengeren.
Majd jön még Nándi kiváncsi vagyok mit mond. De nem kevés igy fülre lehetne egy kicsit több akkor nyugodtabb lennék. csak beleteszem a 150ffkát hagy sokaljon be . Az uj csö nagyon penge lett.