Na ja..7 induló volt c1-ben ( Laci berúgott, hazament + moci is megkotlott ). 5: c2-ben ( csak ez a kategóri szám necces) c3: 9. Mosi nem engedte, hogy kicseréljük az alkatrészt, elege lett az egészből haza ment.) Nagyon szép létszám ezen a kicsi pályán. Egyszerűen nem fogom fel, hogy miért kell szétbaszni a már működő kategóriákat--verseny sorozatott...egy szűk kör lobbija miatt....de azt csinálnak amit akrnak tőlem. Találtam képet rólad he:Old Dió a mezőnyt veri Mehet a garázs falára Megpróbálom kinagyítani majd.
mondták a karcsiék hogy lehet összevonják a két kategóriát mert kevés a motor ezt mondtam két évvel ezelőtt mikor a köbcentizés ment a 250-350 miatt ennyi idő alatt aki akart fejleszthetett 350-re bőven,bár a yamahánál ez elég egyszerü. amugy meg egy gyors pilóta 250-nel is ott van az elejében/lásd gabi vagy kisfrecska/ha esetleg megszünik a 350 épithetünk másik blokkot nem nagyon szeretném
Tudom-tudom Kedves Főgecót meg azé nyomtad le olyan dúrván mert neki elől volt kamera, ott is akartad riszálni magad. Az öregek már csak ilyenek Bregyó kapitány is hátranézett, hogy hol vagyok kameráztatni akart az is oszt amikor utolsó kör sikánnál utolérte OldDió nevű lekőrőzésre váró versenyzőt, lezserre vette a figurát maradt ott pár centi oszt füvesodabaszfaktorsanyi belibbent oda nekije
Nem kicsit döbbent elrántotta külső ív felé a kawát Egyből mutogatni kezdett, hogy defekt meg spriccel az olaj stb.egyem a szívét kérdezte is utánna, hogy hol voltam mert amikor hátranézett nem is látott közben OldDió testét kihasználva leléptem 3-hellyel.
helló!szerintem nem kellene feszülnöd ezen a dolgon.az itt jelenlevők nagy többsége nagyobb motorokkal küzd,talán ha kettőt tudok ilyen dx-t de mindegyik versenyre készül ugyhogy az utcai üzem nem sokat játszik.nem hiszem hogy ne lehetne valahol egy manualt találni a neten minden ott van csak mostanában ez a jellemző mindenki a másiktól várja a megoldást pedig csak egy kis energiát kellene ráforditani
Sziasztok.
A képen látható RD125-ről szeretnék megtudni néhány dolgot. Nemrég jutottam hozzá a motorhoz. Elsősorban a karburátorok beállításához, összehangolásához szeretnék segítséget kérni. Esetleg erről valami leírást hol lehetne találni. Ha van valakinek ebből az évjáratból motorja egy képet feltehetne a kormányszektorokról mert szerintem az enyémen nem gyáriak vannak. A kormány forgatás közben pont közép állásban olyan mintha beugrana valami vájatba, a csapágyak lehetnek oda?
Valószínű, hogy sokat állhatott abban a helyzetben a kormány és a csapágy tönkrement? Vagy?
Nem kicsit döbbent elrántotta külső ív felé a kawát Egyből mutogatni kezdett, hogy defekt meg spriccel az olaj stb.egyem a szívét kérdezte is utánna, hogy hol voltam mert amikor hátranézett nem is látott közben OldDió testét kihasználva leléptem 3-hellyel.
http://youtu.be/rTJyi7dsxuc
Vasadi
http://www.hirado.hu/videok/?v...
Új Pannónia T1 karburátor és eredeti ülés eladó.
Ár: 10,000Ft
A képen látható RD125-ről szeretnék megtudni néhány dolgot. Nemrég jutottam hozzá a motorhoz. Elsősorban a karburátorok beállításához, összehangolásához szeretnék segítséget kérni. Esetleg erről valami leírást hol lehetne találni. Ha van valakinek ebből az évjáratból motorja egy képet feltehetne a kormányszektorokról mert szerintem az enyémen nem gyáriak vannak. A kormány forgatás közben pont közép állásban olyan mintha beugrana valami vájatba, a csapágyak lehetnek oda?
Valószínű, hogy sokat állhatott abban a helyzetben a kormány és a csapágy tönkrement? Vagy?