Hát ja! A pénz az nagy úr.Nekem a D208-at még anno DDking haverom ajánlásával választottam(ezen a néven van regisztálva).Ő gumikkal foglalkozik,és versenyszerűen motorozik.Ezzel pályázott,ha neki oda megfelelt,nekem közútra maximálisan jó.Ezt ajánlotta,ezt használom.
de ha meg nem próbálsz mást akkor sose tudod meg hogy van e jobb, ami még jobban tetszene,,, persze az ár az nagyban befolyásolja nálam is hogy mit veszek
mostanába sportosabb gumikat, amik viszonylag uj fejlesztésűek is, ill gyártásuak is 50e/ pár körül hozzá lehet jutni
Na ez igen! Erre voltunk kiváncsiak!Szerintem ez segít a jó döntésben.Az előzőhöz meg annyit,hogy én a D208 at jó áron tudom beszerezni,nekem megfelel.Nem merek nagyon próbálgatni,hátha nem válik be.Most egy M1-est tudam jó áron venni,ezért ez lessz a következő áldozat.Szerintem abban egyet értünk,hogy az újnak párja nincs.Kinek ez kinek meg az a favorit.Ja,ezt találtam,itt látszik,hogy mi a külömbség:
mondjuk neked d 208 rr ed volt,
nekem sima d208 am volt, 600as fazeremen kb 8-9 e km ert birt ki, viszonylag kanyargos helyeken, gyári értékekre fujva elégés csuszkált, mélyebbre döntéskor, amikor elöl 2,2 hátul 2,4 re engedtem akkor sokkal jobb volt, elég hamar kockásodik ha sokat megy valaki egyenesen,
hogy miért mondtam van manapság ennél jobb is mert azóta más gumikat is probáltam hasonló kategóriában,
pl diablo corsa még keményebbre fujva is jobban tapadt mint a
d208
én ezzel a gumi kérdéssel ugy vagyok hogy nem ragaszkodok egyhez, mondjuk cask d208 hoz, motoromon egyszer se volt fent kétszer egyfajta gumi. Manapság elég jo tapados gumik vannak és a régi sport gumikat km ben is megfejelik nem hogy tapadásban,,,
Gondolom,hogy azért,mert más a profilja.Vam otthon egy metzeler M1-es gumim is,a kettőt összehasonlítva szerintem a dunlop oválisabb.Ha felteszel egyel kissibb méretű gumit,azt a felni széthúzza-laposabb ív,nagyobb a középső futófelület,de hamarabb leér az oldala.Ha szélesebbet raksz fel,mint a gyári megadott méret,a felnid összehúzza a gumit,ezért oválisabbá válik.Jobban be tudod dönteni a motort,de vékonyabbá válik a futófelület,tehát hamarabb elfogy a gumid.
Contival táncolt a fara a Kavának.... Hogy hamar fogy-e a D208 középen?Ha csak egyeneseken huzatod a gépet 200-al,akkor biztosan a közepe hamar megadja magát.Ha meg a kanyarokat keresed,egyenletesebben kopik.Ez attó függ,hogyan motorozol.Próbálatm olyan gumit is,aminek a futófelülete keményebb keverék volt,de nekem nem vált be,sokszor elpörgött a kerék.Túrázni viszon szerintem ideálisabb ez a fajta gumi.
Köszönöm a választ!hat nekem sem birtta sokkal tovább mert 7200 km van a mocimba és mar tükör simma a dunlop!csak azért nem tetszik a dunlop mert nehéz ledönteni inkább vissza akar álni!havernak meg a kawáján conti s.a van és könyedén le tudom tenni!vagy csak a motor miatt mert más felépítése van?
Helló mindenkinek!2007-es r6r-m van és éppen gumicsere elött állok és véleményeteket szeretném kérni mit rakjak rá!
Még a gyári DUNLOP van fent!Szerintetek a Conti Sport Attack jo választás lenne?Vagy inkább Michlen pilot?
Melyik hány km-et bir ki kb?
Én úgy látom, hogy nincs olajnyomásmérő. Eddig nem gondolkodtam ezen, de most, ahogy nézem a leírást ez a helyzet. A nyomást azt egy spéci mérővel kell lemérni. Az olajszűrő mellett ki kell nyitni az olajvezetéket és egy adapterrel csatlakoztatni kel a mérőt.
Ezeket a képeket találtam.
Mindkettő E jelzésű és Miskolcon át tudnád venni a hétvégén
mostanába sportosabb gumikat, amik viszonylag uj fejlesztésűek is, ill gyártásuak is 50e/ pár körül hozzá lehet jutni
nekem sima d208 am volt, 600as fazeremen kb 8-9 e km ert birt ki, viszonylag kanyargos helyeken, gyári értékekre fujva elégés csuszkált, mélyebbre döntéskor, amikor elöl 2,2 hátul 2,4 re engedtem akkor sokkal jobb volt, elég hamar kockásodik ha sokat megy valaki egyenesen,
hogy miért mondtam van manapság ennél jobb is mert azóta más gumikat is probáltam hasonló kategóriában,
pl diablo corsa még keményebbre fujva is jobban tapadt mint a
d208
én ezzel a gumi kérdéssel ugy vagyok hogy nem ragaszkodok egyhez, mondjuk cask d208 hoz, motoromon egyszer se volt fent kétszer egyfajta gumi. Manapság elég jo tapados gumik vannak és a régi sport gumikat km ben is megfejelik nem hogy tapadásban,,,
06húsz46negyvenhat548
üdv.:Gábor
Szerintem maradj a dunlop-nál,nekem a D208 RR race replica bevállt a 954 RR-en.Nekem kb 6000 km-t bír, R6-on biztosan többet..A D208-as a legkeményebb slikknek felel meg keverékre.Egyik ismerősömnek zx10R-en volt fent CONTI S.A.,de nem dicsérte agyon.Ha rám hallgatsz,akkor Michelin,vagy Dunlop
Üdv
Még a gyári DUNLOP van fent!Szerintetek a Conti Sport Attack jo választás lenne?Vagy inkább Michlen pilot?
Melyik hány km-et bir ki kb?