Mivel nem te vagy az első gazdája a vasnak, lehetne a kezdő lépés egy futóműállítás. Másodiknak új, jó minőségű fékbetétek. Harmadiknak bukógomba.
Ha mindez megvan, akkor keress v.kit, aki ismeri a választott pályát, tegyél neki egy harmadikat és tanuld meg a kanyarok technikáját. (pl. pannonia-ringen összesen egy kanyar van, amit úgy kell venni, ahogy azt elsőre gondolná az utcai motoros).
Ha mindez jól megy akkor már csak idő kérdése, hogy mikor b...od oda először, mert az ember már csak ilyen...
Na én utána költenék a replica fényezésre
Egyébként nekem -1,0 az áttétel és már ez is kellően rugalmassá tette 3-ban is, de sokan a -1+2-re esküsznek.
Most építgetjük a 2005 R1-em, én használom közutakon gyorsuláson és idén szeretném pályán is, mi a leg ideálisabb fogszámok az R1-nél?
Mennyi értelme van a kipuf rendszernek, jelenleg csak akra dob van rajta, az exup-ot ki iktassam van csak állítgassuk?
Jelenleg ez van benne: Prop-tech cégnél: blokk szétszedve valami kifúrogatva, gyújtás elfokolva, kisebb tömítés vagy mi, prop-tech injector és környezetvédelmi cuccos,K&N szűrő, és padolva a végére.
Gondolom sokan Autóra cserelnék motorjukat a rossz idő beáéétával. Nekik szánom ajánlatom VW Golf-om motorra cserélném vagy beszámítanék motort. 2006 évi vagy újabb gyártású motorokat keresek. Ha valakit érdekel a dolog a mellékelt e-mail címen tud érdeklődni !
hát igen kb 10éve szerelek vegyesen nagyot kicsit és ezért nem vettem 1 év alatt még motort:S
na de a jóra várni kell:)
áldott békés boldog karácsonyt mindenkinek!
Neten nézegetés nem sokat jelent!
Ahogy mondod-kitudja milyen- és ez mindegyikre áll!
Minden esetre kevés "fagyizos" van a három tipusból.
De látom van szerelési tapasztaltod, igy csak kifogod a tuttit
cbr 1000rr 1m150ezer a legolcsóbb és kitudja milyen
gsxr1000 05'től...(mert csak az jöhetne szóba)nézdd meg milyen ára van...1m4
r1 02'től megint csak nézdd meg az árát és ő nyert
Mivel nem te vagy az első gazdája a vasnak, lehetne a kezdő lépés egy futóműállítás. Másodiknak új, jó minőségű fékbetétek. Harmadiknak bukógomba.
Ha mindez megvan, akkor keress v.kit, aki ismeri a választott pályát, tegyél neki egy harmadikat és tanuld meg a kanyarok technikáját. (pl. pannonia-ringen összesen egy kanyar van, amit úgy kell venni, ahogy azt elsőre gondolná az utcai motoros).
Ha mindez jól megy akkor már csak idő kérdése, hogy mikor b...od oda először, mert az ember már csak ilyen...
Na én utána költenék a replica fényezésre
Egyébként nekem -1,0 az áttétel és már ez is kellően rugalmassá tette 3-ban is, de sokan a -1+2-re esküsznek.
Boldog karit mindenkinek!
Lenne egy kérdésem, vagy több is.
Most építgetjük a 2005 R1-em, én használom közutakon gyorsuláson és idén szeretném pályán is, mi a leg ideálisabb fogszámok az R1-nél?
Mennyi értelme van a kipuf rendszernek, jelenleg csak akra dob van rajta, az exup-ot ki iktassam van csak állítgassuk?
Jelenleg ez van benne: Prop-tech cégnél: blokk szétszedve valami kifúrogatva, gyújtás elfokolva, kisebb tömítés vagy mi, prop-tech injector és környezetvédelmi cuccos,K&N szűrő, és padolva a végére.
És most kapja a Fiat replika festést :D
Ui: nééémmmááá a Polgárdiak...:)
Kellemes ünnepeket.
Gondolom sokan Autóra cserelnék motorjukat a rossz idő beáéétával. Nekik szánom ajánlatom VW Golf-om motorra cserélném vagy beszámítanék motort. 2006 évi vagy újabb gyártású motorokat keresek. Ha valakit érdekel a dolog a mellékelt e-mail címen tud érdeklődni !
carr.sales@gmail.com
Üdv mindenkinek
na de a jóra várni kell:)
áldott békés boldog karácsonyt mindenkinek!
Ahogy mondod-kitudja milyen- és ez mindegyikre áll!
Minden esetre kevés "fagyizos" van a három tipusból.
De látom van szerelési tapasztaltod, igy csak kifogod a tuttit
gsxr1000 05'től...(mert csak az jöhetne szóba)nézdd meg milyen ára van...1m4
r1 02'től megint csak nézdd meg az árát és ő nyert