Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor mesélj.
Mi mennyi?
Nem. De néhány módosítás befolyásolta a hűtési viszonyokat és így jobban melegszik a blokk. De amíg széria volt ritkán lapcsolt be a ventillátor. Nagy hűtője van.
De tényleg
Ez a munkám
Azt mindjárt gondoltam...
Én árulok nyomatékkulcsot és menetragasztót is
ja, arra van . és "a vízböl veszi ki a zoxigént"
kapsz minden jóravaló csapágyas, csavaros boltban. pl, Fabory
Már megtörtént. És nem el, hanem ki vertem. És nem én, hanem Ő.
Nem arról volt szó,hogy mész és elvered az asszonyt?
az direkt menetrögzítő?
én szoktam ragasztani arrafelé, nem árt a bizonyosság Loctite 243 (kék a folyadék színe) elég oda
Meg ha nem egy 2006-os post-ra reagálna 3 évvel később...

Tényleg, a féknyerget nem ártana menetrögzítővel kókányolni, mi? Milyet vegyek, és hol?
olyan nincs. Olyan van, amit 1 hétre, esetleg 2-re elvihetsz. Úgyis csak 5 csavart kell meghúznod, ebből 4-et ragasztani is
azota mar turbos ?
ha adatlapod kitöltened mas is gurulna esetleg veled,mindenkinek simsonja van
Nekem ilyen gondom sosem volt amíg széria volt a moci.
de sok penzük van a kawasoknak
amugy eleg rövidre zarni,föleg a kavak szeretik
És milyen felesleges van? Amit majd soha, vagy hosszas unszolásra adok vissza?
150 Nm és 38 Nm, akkor kettő kell, szép szerivel ezt egy nem fogja át. sajna ennyi fölösleges nincs, jellemzően boltok szoktak ebben duskálni
hátsó kerék + első féknyereg, tehát mindkét tartomány. Soha nem adnám vissza.
mihez kell? milyen tartományú? mikor adnád vissza? kérdőjel?
Agyhúgykövet okoz.
Akkor most kérdezek egy másik hülyeséget, az, h ilyen meleg a víz, mit okoz?
:D ha felmegy 113 ra az sem gáz? vagy azt már nem engedi a ventillátór?