Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

..és még szerencse, hogy én gondoltam rá..
Mije ér bele és mibe? Má megen a szex
az amatőrök gépein azé' nem olyan ám a zoom, mint Gabién.. ..akkora az a masina, hogy zoom se kell, mert a vége gyakorlatilag beleér a motoros szájába...
Zoom? Bár erről Gabi többet tudna mesélni
Meg leginkább a plázacica miatt, aki bement a bukótéri kavicságyba, mert onnan jobban tudott fényképezni... Annyira, hogy valami menetet is leintettek miatta. Ott lett vége a jó amatőr képeknek, a távolság miatt.
Akkor szerencsésnek mondhatom magam!
Eddig mindig leengedett az öreg motorral!
Hát már már nem úgy van mint 2 éve. Elvileg motorral nem is lehet lemenni csak gyalog. Túl sokan használták stunt pályának a szervíz utat.
Miért ne engednének le?


Ben "Elbowz" Spies

A 25 éves amerikai Ben Spies szó szerint berobbant a szuperbike vb elitjébe. Az első viadalán a számára új Yamahával, Pirellivel, Öhlinsszel és a számára új pályán, Phillip Islanden azonnal győzni tudott. Spies sikere azonban mégsem akkora meglepetés, hiszen ő az Egyesült Államokban már legendának számít.

Spies sok mindenről híres. A 184 centis termetével mindig is kitűnt a gyorsaságizók között. Két beceneve van. Tengerészgyalogosnak is hívják a frizurája miatt. De Spiest mégis Elbowz-nak, azaz Könyöknek becézik leginkább, mivel a kanyarokban olyan szélesen kiteszi a könyökeit, hogy azok súrolják az aszfaltot. Spies retteg a repüléstől, mivel gyerekkorában majdnem lezuhant egy nyaralásnál a Bahamákon. Míg Spiest minden versenyre elkíséri az édesanyja is, aki egyben az egyik menedzsere is. Spies azonban az amerikai szuperbike bajnokságban elért eredményei által lett az egyik leghíresebb amerikai motoros. Zsinórban háromszor, 2006-ban, 2007-ben és 2008-ban is legyőzte az amerikai szuperbike bajnokság legnagyobb alakját, az ausztrál Mat Mladint és a statisztikai mutatóiban is a sorozat egyik legnagyobb alakjává vált.

Spies 2000-ben mutatkozott be a profik között, és Amerikában 2000 és 2008 között mindig Suzukival motorozott. Az első hivatásos szezonjában a 750 Szupersport géposztályban a 9. helyen zárt. A teljesítményéért megkapta az ifjú tehetségeknek járó Horizont-díjat az amerikai szövetségtől, az AMA-tól. 2001-ben maradt a 750 Szupersportban, ahol a 3. helyet szerezte meg a végelszámolásnál. 2002-ben a 600 Szupersportban a 9., a Formula Xtreme-ben pedig a 6. helyen végzett.

2003. fordulópont volt Spies karrierjében, hiszen 19 évesen bekerült a legerősebb gyári csapatba, a Yoshimura Suzuki alakulatba. Ahol egyből bajnok lett a Formula Xtreme-ben – a 10 futamon 5-ször diadalmaskodott. A szupersportban viszont a 9. hely jutott neki. 2004-ben a szuperstockban az 5., a szupersportban a 4. helyen fejezte be a pontvadászatot.

2005-ben újabb fordulat következett be Spies életében. A Suzuki betette a gyári szuperbike csapatába a legendás Mat Mladin mellé. 2005 és 2008 között pedig csak Spiesről és Mladinról szólt az amerikai szuperbike bajnokság. 2005-ben Spies még második lett, de utána már folyamatosan le tudta győzni a hatszoros amerikai bajnokot. Spies azonban nem csak a szuperbike-ban, hanem a szuperstockban is bajnok tudott lenni. 2007-ben lett az amerikai szuperstock sorozat legjobbja: 11 futamon 7-szer volt első.

Spies 2006-ban és 2008-ban 10-10, míg 2007-ben 7 győzelemmel lett amerikai szuperbike bajnok – mindegyik szezon 19 fordulós volt. Spies a négyéves amerikai szuperbike karriere alatt összesen 28 futamgyőzelmet, 24 pole pozíciót és 68 dobogót szerzett. Spiesnél csak Mladin nyert többször amerikai bajnoki címet, a győzelmek számában Mladin és a kanadai Miguel DuHamel mögött a harmadik, a rajtelsőségek tekintetében pedig Mladin mögött a második. Spies két mutatóban azonban sokkal jobb Mladinnál is. Hét futamot egymás után csak Spies tudott megnyerni, míg a dobogók tekintetében neki van a legjobb átlaga is. Spies a versenyeinek a 92.1 százalékát éremmel tudta befejezni! A második helyen Eddie Lawson található 77.4 százalékos mutatóval.


Spies a sikerei miatt előbb a MotoGP-ben keresett magának állást. Tavaly ráadásul a MotoGP-ben is letette már a névjegyét a gyári Suzukinál. Szabadkártyásként mindhárom nagydíjon pontszerző volt, ahol elindult a GSV-R800 nyergében – a Brit GP-n a 14., az Amerikai GP-n a 8., az Indianapolisi GP-n a 6. helyen végzett. De hiába! A gyári Suzuki, a Gresini Honda és a Yamaha Tech3 mégsem szerződtette le. A Yamaha gyári szuperbike csapata viszont azonnal lecsapott rá és egyelőre úgy tűnik, hogy nagyon jól döntöttek.
Persze, hogy megyek.
Remélem leengednek a szervízútra is.
Akkor ok
Jól emlékszel! Király lett utcára, pályán még nem voltam vele. Megérte mindenképp....
Ha jól emlékszem Neked"csináltattuk"a kormánytelót?
Jó lett?
Ott már szedtem össze az R6-omat a sóderágyból. Valaki nem tudta, hogy a sikánt szinte fék nélkül veszem és ott kevert v.mi lehetetlen íven előttem. Azóta van R1 :-) :-) :-)
Így már értem :-) Eredetileg is őszre terveztem a Hringes "pályafutásom" kezdetét csak rájöttem , hogy az még k..va messze van. Nektek azért kiváló napot péntekre!
Siófokon voltam 27-én és gondoltam a tervezett találkozóra. Nem akarom senkiben sem megfordítani a kést, de vidékiesen szólva faszául el lehetett ütni az időt. Lényeg, hogy én szombatonként ott arcoskodom és ha látok majd egy rakás R1-et akkor tudom, hogy megjöttetek :-) Szóval kicsi ez az ország és ha nem a pálya hozza össze a csapatot akkor a nyár és a balaton...
Slip-ont kell venned nincs mese
Na most akkor jövöl-e te kedden(ami péntek) vagy nem jövöl-e kedden? ? ?
a motorozási "tudásom" egyelőre inkább fejlesztést igényel, és nem felszabaduló pacikat.. ..az én szintemen asszem, elég vicces lenne azon agyalni, vajon miként lehet növelni a moci teljesítményét..
..az anyagi részével meg úgy vagyok, hogy előbb rendezzem a hitelem, az extrák csak utána jöhetnek..
ez van..
Voltak már itt kevésbé ideillőnek is nevezhető dolgok, meg az off helyét majd átveszi az on, ha lesz..

Az átalakítást azért említettem, mert jelen konfigom igényelt: 1 db fúrógépet + 2 fúrót, 2 db perforált csövet (2eFt) és némi hangtompításra alkalmas anyagot (üveg/kőzet/kerámiagyapot = általános szigetelőanyag). Miután az eredmény érezhető, a nyert pacik összehasonlíthatatlanul jobb áron szabadultak fel, mint 2 slip-onnal. (a hang nekem se kellene,de a combosabb középtartományról nem akaródzik lemondani)

Egyébként meg igazad van, egy slip-on-nyi összeg sokkal hasznosabb célokra is költhető (pl. futómű, v. az élet teljesen más területe).
nem tudom, de nekem nem okoz akkora gondot a gyári dob, mint itt a többieknek.. ..persze jó lenne egy szebb hang, de sok minden más is jó lenne..

..a topik szétoffolásáért nem szeretnék kapni a pofámra, úgyhogy a potenciális reklamálóknak üzenem, hogy nem én kezdtem a témát..

Zseby off
A motorod dobja nem alakítható át olyan egyszerűen nyitottra (és vissza), mint az R1-é ('04-09) ? Esetleg érdemes lenne utánanézned . (múlt szombatra gyárivá tettem a dobjaim, hogy csendes legyen a motor, vasárnap vissza az egész, mert érezhetően visszafogottabban húzott 10k-ig és ez megengedhetetlen )
ha aktuális lesz, megkereslek..
aranyos vagy , de csak hülyéskedtem, a motor az én "hülyeségem", tehát önállóan megoldandó feladat..
En meg mondjuk egy BODIS-t tennek ra. Hangra, minosegre, teljesitmenyre semmivel se xarabb, mint ay Akra, sooot....
Arrol nem is beszelve, hogy az ar/ertek aranya sokkal jobb..


Ha gondolod, mondok ra egy arat...