több féle (4) keverék van belőle. Én általában 7433-as keverékűt (mediumsoft) használtam. átlagban 3500, max 4000 km-t bírt utcán, pályán volt olyan hogy 2 ringezést, azaz 2X4X20 percet. Ezek gyorsan fogynak. Ezért írtam h ezek akkor bizonyulnak jó választásnak ha a tapadás a fontos nem az élettartam.
és mennyit megy el?
nekem a d208 gp racer 5500 km-t bírt hátul
az elsővel mondjuk volt egy kis baj,mert nagyon deformáltra kopott,minden minta egy fűrészfog lett,lehet a fékezéstől...
a d209 nem pályagumi?
eddig két garnitúra d208 gp racert nyírtam el,nem rossz,de van jobb,érzem
a pirellit is dícsérik,de a battlax ról csak jót olvastam
szia,
nem volt soha. Dunlop Sportmax D209 GP, D210 GP, Pirelli Supercorsa SC1-SC2 és Metzeler Sportec M3, Michelin Pilot Power sima és 2CT, meg Pirelli Diablo Corsa gumijaim voltak csak. Bridgestone-om nem volt.
Pbandee,
ezek Akra végek és összekötők (slip-on), vagy csak a végdobok (bolt-on) és te gyártottál hozzá összekötőket az Y-kollektorig? Ha 19-re való slip-on akra, akkor nem fog passzolni az akra összekötő a 12-eshez való Y-al.
A sárgából nincs SP, bár a sárga is limitált, a yamaha 50 éves évfordulójára adták ki újra a gyári versenyszínt, az intercolor-t. A tank tetején volt / van a sorszám. A szériától csak a fényezésben tért el.
SP-ből csak sötét grafit szürke van. ("Gun smoke grey")
Felesleges ezen vitatkozni, egyértelműen jobb a 19-es mint a 12, de egy jó motoros egy 12-essel is megfogja a 19-et. A 19-el minden könnyebb egy fokkal. jobban fékez, jobban gyorsul, jobban kanyarodik és egyértelműen agresszívabb. De a 12-t is fel lehet húzni a 19 szintjére. Bár ha azt a pénzt a 19-re költöd akkor megint egy lépéssel a 12 előtt lesz. A 12-vel egy év alatt 15,000 km-t mentem, nagyrészét pályán és első, vagy hátső keréken. Ami nagyon hiányzik a 19-ből az a lineárisabb teljesítményleadása a 12-nek. A 19 lépcsősen adja le az erőt, amit meg kell szokni. Kerekezni könyebb volt a 12-vel. Nem mintha a 19-el nehezebb lenne, csak jobban észnél kell lenni. Bár ez is vezetési stílus kérdése. Én nyelezem ha kell ha nem, mert ezért vettem, nem szoktam tötymörögni vele, meg mindig 10e felett van a fordulat. Ha a 12 nem törik össze nem veszek 19-et, hanem most cserélném a big bang-re.
A legelső különbség ami feltűnt a 12 után a 19-en a 6 dugattyús fék volt.
Az első stoppie-knál vettem észre, hogy jobban harapnak és az adagolhatóságuk is jobb - nem mintha gond lett volna a 12-es fékeivel. A kisebb tárcsa meg csak jó, mert kisebb súly, a kisebb felület miatt kisebb a giroszkópikus hatás, stb... Érezhető a javulás a két fék között.
Összegezve.
chriss állapotát szem előtt tartva.A fa a pulykával és a mákos bejglivel együtt kidobva az udvarra.
A szám.gép kihúzva,az orvos útban.
Hamarosan jelentkezünk a helyszinről
nekem a d208 gp racer 5500 km-t bírt hátul
az elsővel mondjuk volt egy kis baj,mert nagyon deformáltra kopott,minden minta egy fűrészfog lett,lehet a fékezéstől...
ÁÁÁÁÁÁÁÁáá
az úgy tudom nem utcai gumi
JÓL TUDOM?
eddig két garnitúra d208 gp racert nyírtam el,nem rossz,de van jobb,érzem
a pirellit is dícsérik,de a battlax ról csak jót olvastam
nem volt soha. Dunlop Sportmax D209 GP, D210 GP, Pirelli Supercorsa SC1-SC2 és Metzeler Sportec M3, Michelin Pilot Power sima és 2CT, meg Pirelli Diablo Corsa gumijaim voltak csak. Bridgestone-om nem volt.
ezek Akra végek és összekötők (slip-on), vagy csak a végdobok (bolt-on) és te gyártottál hozzá összekötőket az Y-kollektorig? Ha 19-re való slip-on akra, akkor nem fog passzolni az akra összekötő a 12-eshez való Y-al.
SP-ből csak sötét grafit szürke van. ("Gun smoke grey")
Ha az élettartamot kivesszük és agresszívan motorozunk mindig, akkor a D209/D210, meg a Supercorsa veri, de azok nem utcai gumik.
Szóval jók a Michelinek.
Téged is látni?
Az első stoppie-knál vettem észre, hogy jobban harapnak és az adagolhatóságuk is jobb - nem mintha gond lett volna a 12-es fékeivel. A kisebb tárcsa meg csak jó, mert kisebb súly, a kisebb felület miatt kisebb a giroszkópikus hatás, stb... Érezhető a javulás a két fék között.
köszi.
hidegen kicsit ovatosan kell neki tolni de melegen ragadnak.
itt meg a jövö misije
chriss állapotát szem előtt tartva.A fa a pulykával és a mákos bejglivel együtt kidobva az udvarra.
A szám.gép kihúzva,az orvos útban.
Hamarosan jelentkezünk a helyszinről