Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végül is a megközelítőleg függőlegesbe belefér egy 15 fok erre arra, mert ha ráülsz már máshogy áll, a lényeg, hogy ha ránézel függőlegesnek hasson.
2009
Ha igen,Nekem nem tetszik.
Bakker ezt a fok dolgot honnan szedted?

6/1990 Köhém 28§......
blablabla........úgy kell elhelyezni, hogy a hatósági jelzés síkja a jármű hossztengelyére merőleges és megközelítően függőleges helyzetű legyen, a járművön túl ne nyúljon, legalsó pontja az úttest szintjétől legalább 0,30 méter, legfelső pontja az úttest szintjétől legfeljebb - amennyiben a felépítmény szerkezeti kialakítása ezt lehetővé teszi - 1,50 méter magasságban és olyan helyen legyen, ahol könnyen leolvasható.

Ennyi tudtommal.
Kifelé 30,befelé 15 fok.
Jól tudom?
Én nem, és más sem ha normális szögben áll
Figyu!
A redszámtáblataró(Valter Moto)állítható!
Szóltok érte?
Akkor gyorsan belejössz majd
Nekem sincs rá pénzem,.... nyugi,...
Hát ha nem lenne pénzed szervízbe vinni akkor gyorsan megtanulnál róla mindent (csóró vagyok nekem nem volt)......bár jópár "k@rva anyját" elhagyná a szádat szerelgetés közben, a végén mégis boldogan ülnél rá és az mszp egyik jelszavával élve "ezt is megcsináltuk" nagy gázt adva elhajtanál kipróbálni
Megaptam kössz
Hát ő cikázhat egy darabig......10.000 km-nél meg befigyel neki a 100.000 Ft-os szervíz bár gondolom nem hatja meg. Kár hogy nem tudtam még összefutni ilyen gyerekekkel .......páran a baráti körömből kifúták volna az orrát tuti, mert ők vannak olyan állatok, hogy belemenjenek egy ilyen játékba.

Ismét kielégítő választ adtál!
Bárcsak Én is ennyit tudnék a gépemről!
Azért ezt a kérdésedet nem lehet űberelni Chriss. Bár mikor haver sv1000-je elé kifordult egy A6-os audi amit megpörgetett az úton ő meg katapultált stopiban és átrepült fölötte, amikor odaértek hozzá csak annyit mondott.....fényképezzetek
Mesélem a mai szitut:

Mentem MilleRR-hez,mert ma hozta a rendszámtáblatartót a gépemhez.
21-es főút:kifordultam erre látom,hogy jön mögöttem,kb.:3-400m-re két motoros.
Az Én sebességem kb.170-180km/h erre beáll a gyerek mellém egy piros Ducattival,elkezd Nekem integetni(vagy azért,hogy versenyezzünk,vagy azért,hogy haladjak Velük)
Mindegy,a lényeg az,hogy egy picit belassított a srác,erre a következő pillanatban,egykeréken húzott el mellettem.
Nem értem meg,hogy miért kell így vagánykodni,csak azért mert Ő Ducattival volt.
Mert szerintem versenyre akart hívni!
De úgy vagyok vele,hogy forgalmas úton inkább nem kockáztatok.
Aztán ahogy mentem,láttam,hogy elég szépen cikáztak az autók közt.
Hát ez egyáltalán nem normális amit leírtál. Nekem simán vette az ürest bármilyen helyzetben, nem kellett vele kínlódani. A hőmérséklet olyan 76-78 az üzemije legalább is nekem normál időben ezen a C fokon állt, ha küldtem neki ha nem. Ha itt fullad az gáz. Az alapjáratott ő szabályozza ha nem jó akkor ott a pc-ben van a baj. Esetleg az exup szelep nem úgy áll ahogy kellene.......de végül is mindent a gép pc-je állít be ilyen téren tehát ott kell lenije a gondnak. Megéri betolni egy szalonba és ránézetni a pc-jére. Esetleg ha kóklerkodni akarsz akkor itt van az oldalamon a diagnosztika mód megpróbálhatod állítgatni amit tudsz. Az oldalon fent van a szervízkönyv is a linkek között le tudod tölteni.....remélem tudtam segíteni. Egyébként piszok jó motor és piszok jó színben vetted
Hát jobbulást dobj be egy doboz sört . Az Euroring egyébként is csúszósabb mint a H.ring szerintem, valamint nem gyorsasági hanem technikai pálya, ahol a 600-as előnyben van. Remélem rendbejössz gyorsan, nem jó ez......nem szeretek ilyen történeteket hallani.....

erre nem lesz elég a Neogranormon... ..sajnálom, gyógyulj meg minél gyorsabban!
a csuklód miatt pedig kérdezz meg egy gyógytornászt, vannak erősítő gyakorlatok... nekem is kellett volna, nem törődtem vele, 3 éve érzem a hatását...
Mielőbbi gyógyulást Neked!
Ez legyen a legnagyobb esés,csúszás amit ilyen"szerencsésen"megúsz az ember!
Igen,ez egy húzós dolog amikor az ember utánnaakar menni valaki után,mintmost Te egy 600-asnak.
Anyagilag most nem cserélnék Veled!
Kiugrott a vállam, (törött) csuklómban megint megnyúltak a szalagok, hátam megrándult, térdem és a bokám zúzódott. A nagy hévben ott nem is fájt semmi, akkor volt gond, mikor le kellett venni a ruhát. Szerencsére a motor megúszta aránylag, csak az oldalidom lyukadt ki ill. cserélhetek tükröt meg kuplungkart. A fejidom is kapott minimálisat.... Ja, meg a farokidom kapott a hátsó üléssel együtt. Tank épphogy megúszta, mert alászorult a lábam a motornak, így az nem ért földet.
Először azt hittem, hogy túlhúztam a gázt és simán kidobta a seggét. Aztán így visszagondolva, elemezgetve a helyzetet, meg ránézve az első gumira rájöttem, hogy az eleje engedte inkább el...
A szitu végül is az volt, hogy utána akartam menni egy 600-asnak. Először voltam ezzel a motorral ezen a pályán, mindezt leszámítva annyira nem is volt rossz. Viszont az árak borzasztóak....
ha valóban horzsolás, meg hasonló bőrsérülés, akkor Neogranormon-t neki, sokat lendít a gyógyuláson + bioptron lámpa (ha van a környezetedben)
gyógyulj..
Ja,igen,...Neked lett bajod?

Köszi Zseby
Pár apró "horzsolás" csak.
Majd csinálok, bár szerencsére egetverő nagy baja nem lett...
neked nem lett bajod?
Kép van róla?