Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem szoktam állatkodni!
Néha szoktam is rajta gondolkodni,hogy itt van alattam egy nagy gép és mindenki megelőz a Mátrában(jó azért nem mindenki)
De,ezt a szezont mindenképpen a"tanulásnak"szánom!
Inkább megyek lassabban,minthogy összetörjem magam,vagy a gépet.
Túl sokat dolgoztam,nélkülöztem miatta és éppen ezért próbálom megbecsülni.
Aki nnyirt tud,van tapasztalata az menjen,Én is elérem a célom,csak egy kicsit lassabban.
Aztán ésszel ott fent a magaslatokban ....Én annak idején mikor odaértünk mindíg mentem egy lassút le és egy lassút fel, így láttam, hogy esetleg hol van törmelék, kőzúzalék esetleg olaj az aszfalton. Utánna bátrabban verettem fel és le, ha láttam, hogy tiszta aterep vagy csa 1-2 kanyar gázos. Nem oktatásképp mondom, de hátha nem így szoktátok
Oksa!
Erre voltam kíváncsi csak.
no para......szerintem senki em szól érte.....
Most beszéltem a haverral,akivel voltam kint a multkor is(600CBR)
15h körül indulunk!
De ha előbb kiértek csörgesd meg a telóm,fel sem veszem,csak onnan tudni fogom,hogy kiértetek.
Elméletileg a számom tudod.
Ha nem érdekelne,nem kérdezném!
Úgy lessz megcsinálva mint a MilleRR-é,Ők fogják csinálni a Danger-ben!
Azt,hogy jóváhagyási jel lessz-e rajta,azt nem tudom.
De akkor is így lessz,mert valljuk be,így a legyszebb,szerintem.
Csak arra voltam kíváncsi,hogy szólnak-e érte,Szerinted.
Ennyi.
12-13.00 között indulunk. Ne kérdezd, hogy meddig leszünk. Megnézegettem a motort, szerencsére különösebb baja nincsen. Gyertek fel és megnézed az én indexem. Mondjuk azon rajta van a kis "E" betű, de ilyen integrált kategória. Egy rendőr nem szólt még érte, sőt volt amelyiknek tetszett is a megoldás.... Így legalább nem törik le...
A lényeg, nem kötelező az irányjelző a mocira, de ha raksz rá akkor jóváhagyási jellel kell rendelkeznie és a szabályoknak meg kell felelnie.......bár látom nem érdekel.....
Hát pedig jó ha lessz 3cm!
Ez van,ez lessz!
Pohi!
Én ezt elolvasni sem tudom
Rövidtávon tudok csak olvasni!
Itt a kedvenc újra

6/1990 köhém rendelet:
Irányjelző lámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
62. § (1) Irányjelző lámpákkal fel kell szerelni a gépkocsit, a mezőgazdasági vontatót, a zárt vezetőfülkéjű, valamint a pótkocsi vontatására használt lassú járművet és a - motorkerékpár pótkocsija kivételével - a pótkocsit. A járműre felszerelendő irányjelző lámpák száma:
a) a pótkocsi esetében hátul, oldalanként 1-1 db,
b) az összes többi fent említett jármű esetében elöl és hátul oldalanként
1-1 db.
Nyergesvontató és olyan gépjármű esetében, amelynél az első és hátsó irányjelzők közti távolság több mint 6,00 méter, mindkét oldalon további, legalább 1-1 db oldalirányjelzőt kell felszerelni. A pótkocsit vontató lassú járműre és a lassú jármű pótkocsijára 1992. évi július hó 31. napjáig kell az irányjelző lámpát felszerelni.
(2) Irányjelző lámpákkal fel szabad szerelni a motorkerékpárt és a nyitott vezetőfülkéjű lassú járművet. Oldalirányjelzőt minden irányjelzővel ellátott járműre fel szabad szerelni.
(3) Az irányjelző lámpák fényének - anélkül, hogy a többi jármű vezetőjét zavarnák - nappal, ráeső napfényben legalább 50 méterről, sötétben, tiszta időben legalább 300 méterről határozottan felismerhetőnek kell lennie. E követelményeknek a hátsó irányjelző lámpa vonatkozásában a helyzetjelző lámpa és a féklámpa bekapcsolt állapotában is teljesülniük kell. Az első irányjelző lámpa fényének - a tompított fényszóró bekapcsolt állapotában - legalább 75 méterről kell határozottan felismerhetőnek lennie. Az irányjelző lámpák csak borostyánsárga fényt bocsáthatnak ki. Az azonos oldalon lévő valamennyi irányjelző lámpának azonos fázisban kell villognia. A pótkocsi irányjelző lámpáinak - külön kapcsolás nélkül - a vonó jármű megfelelő oldali irányjelző lámpáival együtt kell működniük.
Irányjelző lámpára vonatkozó további műszaki feltételek
63. § (1) Járműre csak jóváhagyási jellel ellátott irányjelző lámpát szabad felszerelni.
(2) A 4,60 méternél nem hosszabb és 1,60 méternél nem szélesebb mezőgazdasági vontató és lassú jármű első és hátsó irányjelző lámpái egyesíthetők, vagy egy lámpatestbe csoportosíthatók, ha a lámpákra vonatkozó láthatósági követelmények így is teljesülnek.
(3) Az irányjelző lámpák átvilágított felületének külső széle a jármű legkülső pontjától 0,40 méternél távolabb nem lehet. A különböző oldali irányjelző lámpák átvilágított felületének a belső szélei egymáshoz,
a) oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői esetében 0,30 méternél,
b) oldalkocsi nélküli motorkerékpár hátsó irányjelzői esetében 0,24 méternél,
c) mezőgazdasági vontató és lassú jármű irányjelzői esetében 0,50 méternél,
d) minden egyéb jármű irányjelzői esetében 0,60 méternél
közelebb nem lehetnek; az oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői a fényszóró átvilágított felületének széléhez nem lehetnek 0,10 méternél közelebb.
(4) Az első és hátsó irányjelző lámpa átvilágított felületének alsó széle az úttesthez 0,35 méternél közelebb, átvilágított felületének felső széle az úttest szintjétől 1,50 méternél - mezőgazdasági vontató és lassú jármű esetében 1,90 méternél - távolabb nem lehet. Az oldalirányjelző lámpa átvilágított felületének alsó széle az úttesthez 0,50 méternél közelebb, átvilágított felületének felső széle az úttest szintjétől 1,50 méternél - mezőgazdasági vontató és lassú jármű esetében 1,90 méternél - távolabb nem lehet. Ha a jármű szerkezeti kialakítása a magassági méretek megtartását nem teszi lehetővé, az első és hátsó irányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,10 méter, az oldalirányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,30 méter távolságra lehet.
(5) Az oldalirányjelző lámpa (több ilyen lámpa esetében az első lámpa) átvilágított felületének első széle a jármű elejétől, 1,80 méternél távolabb nem lehet. Ha a jármű szerkezeti kialakítása e távolság megtartását nem teszi lehetővé, az oldalirányjelzők átvilágított felületének első széle a jármű elejétől 2,50 méternél távolabb nem lehet.
(6) A 42. § (3) bekezdésének a rendelkezése értelemszerűen vonatkozik az irányjelző lámpára is.
(7) Az irányjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy az irányjelzők az egyéb világító és fényjelző berendezésektől függetlenül, egy kapcsolóval és a különböző oldalon lévő lámpák külön-külön, de az azonos oldalon lévők csak együtt legyenek kapcsolhatók. Megengedett az olyan másodlagos elektromos kapcsolás is, amely (a többi feltétel teljesítése mellett) lehetővé teszi, hogy az összes irányjelző lámpa - a jármű meghibásodásának a jelzésére - együtt legyen bekapcsolható. Ez esetben valamennyi irányjelző lámpának azonos fázisban kell villognia.

Most mit mondjak ez van a 24 cm elég távol áll a 2.4 mm-től .....
az a múlt héten volt, csak most tette föl a figura okkulásnak a pályamotorba is fölrakta, meg még további topikokba is
Pohi!

Brno után felrakom a konzolt hátra,de egy pár hétig nem lessz hátul irányjelzőm!
Utánna felküldöm MilleRR-nek,hogy integrálják le.
Mit szóltok hozzá,hogy bele van építve a hátsó lámpába az irányjelző(bár teljesen mindegy,mert úgyis úgy lessz)
Akkor jöttök mégis?
Mikor?
Hülyeségekbe úgyse megyek bele, ha fáj vmim nem húzom neki... A kezem befáslizva egész tűrhető, viszont a hátam meg a vállam ami érzékenyebb.
4. § (1) Járművet az vezethet, aki
b) a jármű biztonságos vezetésére képes állapotban van, továbbá ....blablabla....

Én sem ajánlom a Mátrázást ilyen kézzel, főleg, hogy tegnap volt ott egy elég nagy baleset, 1 halálos több súlyos vagy könnyű sérülttel (ruha, bukó topicban olvasható) a hétvége alapból bolondokháza a Mátrában. Gyógyulgassál inkább, nem érdemes erőltetni a dolgot, amúgy sem élveznéd fájó végtagokkal...
Köszönöm szépen!
igen, itt megtaláltam. köszi!
Ilyen kézel ne nagyon motorozgass,mert több kárt csinálsz mint hasznot!
Inkább maradj otthon és pihentesd.
Mi délután ugyis megyünk fel a Mátrába,majd megyek helyetted is egy pár kört és majd elmesélem,hogy milyen volt!
Köszönöm a "jókívánságokat", ha erőm engedi és sikerül agyonig befáslizni a kezem, akkor délelőtt kiegyengetem az idomokat nagyjából, délután pedig felmegyek a mátrába. Kicsit fosok a mostani gumimtól, ugyanis a széle sokkal kopottabb, mint a közepe. Na majd kiderül, hogy bírja....
Hát az első 5 elolvasásra nekem is furcsa volt a nyelvezete,de ott van benne a logika. Máig nem tudom az egészet.....de tanulgatom.
Szerintem is elég szutyokul néz ki.
kössz.
Ezt Én értelmezni sem tudom
bocs tavaly......már nem látok
Tavaj előtt is volt ez már. A yamaha ilyen szemetet nem ad ki