Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fenébe!
MINDENKI AZ ÉN GÉPEMET FIKÁZZA!
NINCS IS NEKI SEMMI BAJA!

Le is megyek,...megszeretgetem,bár igaz,hogy 1 perce jöttem fel,Tőle.
Maximálisan igazad van!
A leállással kapcsolatban. Ez első tulaj akié az exem volt, elment mátrázni. Parkolóban leálltak pihenni, majd a moci meg sem moccant. Autóba be, hazaszállít, szervíz. Annyi volt a gond, hogy a tank alatt ment egy vezeték aminek a csokija szétcsúszott, mert nem volt rendesen összedugva. Összedugták és már indult is. Tehát figyelembe véve, azt, hogy már mennyi nyűg volt a paripáddal én átnézném a vezetékelést nagyjából még mielőtt nagyobb probléma nem lesz. De lehet csak a sztender érzékelőjére kelle gy kis WD40 mert nem csúszott ki a helyére és beragadt
Naaa.....
Ne hozd rám a szívrohamot!
Le is megyek és átnézem,úgy is rég láttam már(kb.:3 perce)
Addig is várom a választ!
És a képet a gépedről!
A többiek segítségé kérem, én már vén vagyok rosszul látok!
Már gondolom,hogy mi nem tetszik rajta!
Naaaa......
Nézzük csak meg jobban azt a képet nem tudom mi , de valami nagyon nem tetszik rajta !
Szerintem ne csúfítsd a szép mocidat ingyen reklámokkal Úgy szép ahogy van!
De ez a te dolgod, ha neked úgy tetszik!
Ide kellene már valami brutál jó matrcát venni,csak nem tudom,hogy milyet!
Olyat ami nem rivalkodó,csak elegánsan brutális.
Ha nem bírja valaki a nyifogást hallgatni 3 dolgot tehet:
1. Eladja
2. Be fújja WD40-el
3. Le szereli a dobot,hogy ne hallja http://www.sportmotor.hu/motor...
Nekem is az autó és a gép egymás mellett vannak,egy garázsban.
És ha az R1-et megpuszilgatom,akkor az autót is,nehogy összevesszenek,mert hiszem,hogy mindkettőnek lelke van.
Egyébként Én is szivesen látnám már a Te gépedet!Legyalább képen!
Nem fikázom én senki motorját (legfeljebb viccből). Na jó az olasz roncsokat szoktam szívből is fikázni.
Erre nem tudok mit mondani.
Első teló szimering csere..............megoldódott!
Egyszer leált,nem tudom,hogy miért,akkor hült egy fél órát és pöccre indult és azóta is fasza.(nem tudom,hogy miért)
Meg tegnap volt ez a nyifogás,...átfujkáltam a rugóstagot és ennyi.

GYEREKEK:Egy a lényeg,...ez a fórum(szerintem)nem azért van,hogy egymás gépeit fikázzuk,hanem azért,hogy segítsük egymást,tapasztalat,élménybeszámoló,stb.

Nekem aztán teljesem mindegy,hogy kinek milyen gépe van az a lényeg,hogy neki jó legyen és tetszen.
Ha gondok vannak vele,....ISTENEM,van ilyen,emberek csinálják ezt is.
Én azt tudom,hogy olyan szerelmes vagyok az R1-be,hogy Nekem soha nem lessz másmilyen gépem.
És nem azért nem veszek mást mert az nem jó,hanem azért,mert Nekem az R1 a mániám.

Erős,szép,gyors,jó vele túrázni és versenyezni.

Csak ne kellene minden héten mosni.
A gumijaim még ugyanúgy vannak most is!
Amit írtál az úgy van. Szélvédelem szánalmas pedig nekem MRA plexim van. A műszerfal meg...olyan amilyen. Nem adnám el csak annyiért, hogy vegyek egy másik ugyan ilyet és még maradjon pénz 1 év pályázásra.
Nagyon szerettem! Csak a fej idom körüli dolgok vannak rajta elkúrva: szélvédelem 0, műszerfal csúnya, a tükörbe meg semmit nem láttam, ezektől eltekintve szupervadállatgép a nyifogás meg mint mondtad extra.
Egyszer jött a haverom, kipróbálta és nem szált le róla meg vette, én meg sírva odaadtam, de akkor már kacsingattunk titokban az R1-el, hogy a Kawa meg ne sértődjön, mert ezeknek mindnek lelke van ám!
"Sztenli" "mint a fúró"
álá Chriss?
Minőséget akart.....
Király film!
Hogy hívta a csávó a botját, amelyik 1/2 órával előbb kelt fel mint ő? Stanley? Vagy rosszul emlékszem?
Igazatok van csak férfiasan!
Chriss kérünk új fotót az első gumiról meg a km számlálóról! Hogy lássuk milyen volt a mátrai utad.
Miért adtad el a ZX-10R-t? Nem bírtad a nyifogást?
Én miért írtam volna ilyet? Nem is ismerlek.Viszont ahhoz képest, hogy szalonból 0 km-es motort hoztál el elég sok bajod van vele. Jó, hogy 2 évig állt de akkor is. Ezzel azt akarom mondani, hogy kicsit befürödtél ezzel a motorral.
Jaaa. Azt értettem, hogy mit akarsz mondani csak a hangsúly nem esett le. Az én motoromban nem a kuplung nyifog hanem a generátor csapágyai. De az gyári extra. Minden motornak sajátos hangja van. A kuplung meg sem nyikkan nekem és tökéletesen végzi a dolgát a Hringen is.
Íme!
Aztán megkülönböztetném azt a két dolgot, hogy a ZX-10R lejön a futószalagról nyifogó generátorral. Elmegy pl. 60 000km és kimúlik egy balesetben még mindig nyifogó generátorral.
Meg azt, hogy lejön az R1 a szalagról néma csendben teszi a dolgát a lengővilla aztán 1 hónap után egy nagyobb esőtől elkezd nyikorogni.
4200 + 3000ft/fő/éjt hol találtad?