Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!

"A törött RN12 is részben nekik köszönhetően sült el ilyen jól a biztosítónál, sőt a roncsra is ők hozták a vevőt."

Ha nem titok le tudnád irni hogy hogyan jöttél ki abból a motortörésből anyagilag? Sikerült Cascoval elintézni? Gratula az új mocihoz, nagyon szép.
Miért ha kitakarítja akkor nem fog elfolyni a szimering mellett az olaj?.?.? Faxomat nem. Lehet nyom bele valami xart ami eltömiti ideig óráig aztán meg még az kell összekarcolják a villát és beszoptad..... Nem egy faxa munka biztos ezért találgatnak, nyakig olajos voltam én is de ez a dolguk. Szervízbe 20-30.000-et elkérnek ezért a cseréért, én otthon mondom 6000-ből megoldottam. De majd kérdezz rá....kíváncsi vagyok milyen összeget mondanak.
Sziasztok !

Keresnék R1 2002-2003 - as modellhez használt pályaidom garnitúrát. Ha valaki esetleg tud eladót, írjon !

Előre is köszönöm !
Zema!

De,egyébként Te már hallottál már olyat,hogy egy telószár-szimering folyásnál,nem cserélik ki,csak szétszedik és kitakarítják?
Mondván 2 évet állt a motor.
Meg ezek az olajázolgások is,..........
Pedig,ha megpróbállnak palira venni,akkor nagyon össze fogok velük veszni.Nem vagyok szívbajos ilyen téren.
Kezdő vagyok a speed-motorozásban,de nem hülye.
Meg főleg így,hogy Ti is segítetek.
A biztosítónál?.?.?. nem akarom érteni
a yamaha hungária 08.01.01.-től befejezte a kiskereskedelmi és effektíve a dealer-i tevékenységüket és megmaradt az importőr és a nagyker funkcióknál. A nagy székházukat a Harmatinak ajánlották fel - gondolom nem véletlenül. Mivel az importőré volt a szrevíz és a szalon ezért igencsak a legjobb adottságokkal, a szervíz pedig a legkomolyabb háttérrel van jelen. A szerelők Minár Tomi és Rebe Zoli, Tomit még a nem yamahások is elismerik, mint az egyik legjobb szerelőt, emellett már 20 éve yamahákat szerel. Harmati Árpi, pedig mint a yamaha gyári vplt szponzoráltja egyértelműen maga mögött tudja az importőrt, egy épületben vannak, ergo márt csak ezét sem engedheti meg magának h besüljön bármivel. Soha nem volt gondom velük, árban nem a legolcsóbbak de teljesen korrekt az a munka amit elvégeznek. Elvileg az ablakon kívülről kell nézned a szervízt, de ha megkéred beengednek, sok éve hozzájuk járok, még eddig soha nem szóltak h húzzak ki. A törött RN12 is részben nekik köszönhetően sült el ilyen jól a biztosítónál, sőt a roncsra is ők hozták a vevőt.
Nekünk is onnan vannak az FJR-ek és az 1000-es szervíz is ott volt. Van egy nagy ablak a szalonban és belátsz a műhelybe, végignézheted mit és hogy csinálnak. Mondjuk az ár borsos volt 35.000 (4 liter Casrtol R4, olajszűrő, hiraolikaolaj 0,5 liter asszem), de amíg nem én fizetem nem fáj. A yamaha hungária meg az emeleten működik.
Mostmár Én elviszem hozzájjuk és akkor a következő ott lessz.
És ha szar munkát végeznek,akkor megint panasz a YAMAHA HUNGÁRIÁNÁL+egy cikk a SUPERBIKE magazinba,Zakar és Társáról.
Én a Harmatit tudom nagyon ajánlani.
Harmati neve összefort a yamahával, nem engedheti ezt meg magának. jó régóta ismerem, 3.-ik motoromat vettem nála, mindig és mindenben nagyon korrekt volt.
Eggyértelműen bent leszek végig.
Ezek után meg pláne.
És ez lessz az első és utolsó szervíz,amit ott csináltatok,a következő már Pesten lessz esedékes.
Semmi szükségem erre a faszrágóskodásra.
És persze az Én fejemben is megfordult,hogy vajon mivel próbálnak beetetni.
NAGYON RAJTUK FOGOM TARTANI A SZEMEM!
már vhol régebben leírtam...
az az olaj (fullsynt csak) és annyi menjen bele aminek kell (mikor ő azt mondja h ok, akkor indítsa be, járjon 2 percig, állítsa le és utána is meg kell nézni a szintet) , ne a régi olajszűrőt tegye vissza, csavarokat húzzák utána mindenhol (nyomatékkulccsal), vizet nézzék meg, ha kell öntsenek utána, mindenekellőtt a computer-t is nézzék meg, h van-e bármilyen hibakód. mielőtt visszacsavarozza a hasát, zsírtalanító spray-el fújja át és törölgesse át a leömlőket, mert ha a kifolyó olaj rajtamarad faszán füstölni fog pár óráig és ráég. és végig nézd h mit csinálnak ne a szalonban üldögélj. ha kerekezni és sztopizni akarsz később, akkor picit töltsék túl az olajat. nagyjából ennyi.
Háj arra figyelj oda hogy a közelben hol van megbízható márkakereskedő aki megcsinálja a szervizt rendesen. nem vagy köteles ott szervizelni ahol vásároltad. ezt ahol vetted most felejtsd el.

Pedig ez van.
Ott a két kép ahonnan ázolog,+ a jobb első teló.
Pedig a jövőhéten megyek,...olajcserére is.De ez lessz az első és utolsó szerviz Náluk.
Kérnék segítséget,hogy PONTOSAN mire figyeljek oda!?
gyönyörű...
főleg az összekötő csövek...
Mi az h "ázolog"...?

Nekem senki ne magyarázza be h egy 0 km-es motornál normális az h 5 helyen folyik az olaj, csak azért mert állt két évet...! Mert nem az.

Ez inkább a kereskedőt mínősíti, h a dobozból való kiszedés után, mikor összerakják a 0 revíziónál vagy nem a megadott nyomatékkal, vagy egyáltalán nem húz utána minden csavarnak.

Emellett meg miután az importőrnél bemószeroltad őket, ugye nem fogsz oda visszamenni? Mert majd még véletlenül nem húzzák meg a féknyeregcsavart, vagy ott tesznek be neked ahol tudnak.
Itt van még olajázolgás.
Két helyen.
Értem. Szóval kapják be . Az ilyen kereskedőt kell elfelejteni gyorsan és többet nem ott vásárolni. A Pardi is 3 boltról 1-re csökkent. Hát volt ott is aki elvárta, hogy kinyald a seggét azért mert ő elad neked valamit. Hát ezt fordítva várja el az ember főlleg ha nem kis összegért vásárol. Ez garanciában megoldható probléma és egy petákot se fizess
Oksa,értem.
Csak itt az eggyetlen kivetnivalóm az volt,hogy ők azt mondták,hogy szétszedik megtisztítják és összerakják,ugyanazzal a szimeringel.(Itt gurult el a gyógyszer)
Felhívtam MilleRR-t,és Ő is megmondta,hogy ILYEN NINCS,hogy ugyanazt a szimeringet teszik vissza.
Utánna mégegyszer felhívtam Őket és elmondtam,hogy Én szeretném ha újra cserélnék a szimeringet.
Erre ők:Megoldják,hogy ne folyon!
Erre Én:Nem,cseréljék ki újra,...garanciás.
Erre Ők:Akkor Ez fizetős lessz,szimering olaj,munkadíj.
ITT HÍVTAM FEL A YAMAHA HUNGÁRIÁT.

Sőt ázolog az olaj a fordulatszám-jeladótól és a FŐTENGELY kupakjától is.

Egyébként tökéletesen egésséges a kicsike.
Csak ilyen apróságok vannak vele,...sajnos.
Azt mondják ez a szimering hiba azért jön létre, mert állt 2 évet nem mozdították meg sokáig. Az olaj nem kente meg és a gumi odaszáradt a teleszkópszárra. Mikor meg kitoltad és megmozdították megszakadt picit a gumi és ez elég ahhoz, hogy ott szivárogtassa az olajat. Nekem is előjött a vásárlás után, mert előtte fél évet állt a garázsban mozdulatlanul innen tudom. Én haverral megcsináltam, de ha már kiszedtem a szimeringet olajat is cseréltem. A nagyvas.hu oldalról rendeltem szimeringet hozzá meg olajat és ha jól emlékszem 6.000 Ft-ból és egy órás munkával megúsztam a dolgot. 2 év múlva mikor eladtam nem volt még semmi baja, de mondjuk odafigyeltem rá és télen is megmozgattam legalább 4-5 naponta az első villákat, nehogy rásüljön a gumiszimering.
fejidomot nem lattam külön hozza..sajna

chriss-THX
Estére megoldom.
esetleg ha van sok képed a Drágáról, felnyomhatnád a fotókhoz hogy kedvünkre gyönyörködhessünk :)
naagggyon szépp :)))
egyszer lesz nekem is egy ilyen vasam. Ugyanez az évjárat, ebben a színben :))
Ami késik,nem múlik!
Láttam tegnap a tiédre is most jött meg a Józsi,SZÉP!