oldal idomot én gyors zárral rögzítettem, ezt szegecselni kell, és (én mást nem tudok) Dúzs Petinél tudod beszerezni.
A másik megoldás amikor öö hu nem is tudom, azt hiszem valami vas vagy lemez csavar a neve(segítsen aki tudja mire gondolok) és ahoz lehet kapni alátétet. Itt az alátét elég szoros, csak rányomod az alsó idomra felrakod a külsőt és akkor csak össze kell csavarni.
Én a street verziót használom. Ez az első continentalom és maximálisan elégedett vagyok vele. 2:15 - 2:17-es időket megyek, és van bőven tartalék (Legutóbb kanyarban beesett mellém egy kolléga az "uszodánál" és reflexből rányúltam a fékre A gumi simán elviselte a hülyeségemet, meg sem moccant az eleje )
Hát, hogy "észterbázisú"-ak voltak-e a jóég tudja.
Az előző motoromba kizárólag full szintetikus olajat rakattam, melyek literje 3,000-4,000 Ft között mozgott. Az utóbbi években MOTOREX olajat használtam.
A gépkönyv (az eredeti angol nyelvű) írja, hogy milyen a gyártó előírása. Ha annak megfelel, akkor jó bele. (Az olajon vagy máson spórolni nem szégyen, főleg, ha a minőséginek feltüntetett és ezért prémium árú, de hagyományos/középszerű termékről van szó.) Minőségi olaj alatt észterbázisút értesz...?
Én 4000 km-enként cserélek, szintén 20w50-et tettem bele, nem 'kifejezetten motorokhoz khm.. "fejlesztettet" . Merthogy motorokhoz éppen nem volt muszáj semmit fejleszteni, sőt, egy csomó jó kis súrlódáscsökkentő adalékot ki kell hagyni az olajfürdős kuplungok miatt.
Valaki aki faragott már pályaidomot mocira elárulhatná hogyan varázsolt a csavaroknak olyan bigyót az idom belsejébe amibe a csavart csavarjuk?(ezt szépen megfogalmaztam).
Nem a térdnek kell elérni az aszfaltot, hanem az aszfaltnak a térdet egyébként a 6. és egyben utolsó pályanapomon készült a kép, ahhoz képest nem rossz. Persze lehetne rajta sokat finomítani, tehetségem van, csak jelenleg motorom és pénzem nincs rá. De majd egyszer visszatérek és igérem nem úgy ülök mint aki karót nyelt hanem kifekszek melléje .
http://www.mcleodaccessories.c...$file/shoei-xr1000-dia-r
ev-tc5-fr.jpg
Olajcsere.
oldal idomot én gyors zárral rögzítettem, ezt szegecselni kell, és (én mást nem tudok) Dúzs Petinél tudod beszerezni.
A másik megoldás amikor öö hu nem is tudom, azt hiszem valami vas vagy lemez csavar a neve(segítsen aki tudja mire gondolok) és ahoz lehet kapni alátétet. Itt az alátét elég szoros, csak rányomod az alsó idomra felrakod a külsőt és akkor csak össze kell csavarni.
Hát, hogy "észterbázisú"-ak voltak-e a jóég tudja.
Az előző motoromba kizárólag full szintetikus olajat rakattam, melyek literje 3,000-4,000 Ft között mozgott. Az utóbbi években MOTOREX olajat használtam.
Sajna gépkönyvem nincs.
Én 4000 km-enként cserélek, szintén 20w50-et tettem bele, nem 'kifejezetten motorokhoz khm.. "fejlesztettet" . Merthogy motorokhoz éppen nem volt muszáj semmit fejleszteni, sőt, egy csomó jó kis súrlódáscsökkentő adalékot ki kell hagyni az olajfürdős kuplungok miatt.
Lassan közeleg az olajcserém. Szerintetek a 2003-as R1-be jó lenne ez az olaj? Elég barátságos áron árulják az olaj shop-on. 1500 Ft/ L.
Nem az olajon akarok spórolni, mert az előző motorjaim is csak minőségi olajat kaptak, de ennek tényleg baráti ára van.
Castrol Act-evo GP 4T 20W-50
Ha ez nem jó szerintetek milyet érdemes beletenni?
Köszi előre is!
SC.
de remelem /55ost veszel min. mert a /50 olyan mintha a szarnak adnal egy pofont...
köszi de 07esre meg nincs a weboldal szerint,sebaj holnap felhivom.
supercorsa pro ra en is kivancsi lennek,de michi 1 pirelli 0--reszemröl