blokkot már találtam 150-ért 2000-eset. úgy tudom nemsoksemmi különbség van a 2000-es és a 2001-es között.
lehet náluk jó idő van és kimentek csavarogni
Az már érdekesebb. Elvileg ilyen R1 blokkot kapsz 250 000 körül. Gondolom a váltó kijön 60-70 000-ből. Attól függ mennyi idelye áll ott. Bontója válogatja. Ilyenkor hol van az R1-es bagázs?
A váltó cserének vannak fokozatai. Egy-két fogaskeréktől, a teljes váltócseréig. Ha teljes váltócserét kérsz egy márkaszervízbe akkor jobb ha ülve fogadod az árajánlatot. Csodálkoznék ha 200 000 alatt megállna az ügy. Persze ha bontóból intézed akkor más a helyzet.
Hello helloo, egy kérdésem lenne hozzátok ,reméllem valaki tud segíteni. Km órán hogy kell átállítani a mérföldet kmh-ra és a farenheit-et celsius-ra?előre is köszii.Pohi oldalát már nézetem ott nem nagyon találtam semmit
csak nyugodtan, amiben tudok segítek. bár holnaptól már nem vagyok R1 tulaj...
viszont a hogy lehet elérni a legideálisabb fogyasztást, hogy lehet legtöbbet elmenni egy hátsó gumival, 10,000 alatti váltások, két keréken való közlekedés és egyéb ehhez hasonló témakörökben lehet h nem én leszek a legautentikusabb forrás...
Természetesen azért van rajtuk kuplung, mert használni kell, DE:
ha ésszerűen és nem durván csinálod akkor ez se rongálja jobban mint bármi más.
Én pályán felfelé csak kuplung nélkül váltok, kerekezés közben meg nem is lehet máshogy.
Egy pályázás min. 4X20 perc intenzív használat, valamint ha utcán sietek (és hát mindig sietek...) akkor se kuplungolok. a lényeg itt is a technikán van. ha úgy csinálod hogy hirtelen visszaengeded a gázt és felrúgod a váltókart az nem jó. keményen fog bemenni, lehet h csattan is egyet, a fogaskerekek sem szeretik. Miközben gyorsítasz már ott van a lábad a kar alatt és enyhe nyomással erőt gyakorolsz a karra. nem fog átugrani azonnal, csak akkor ha akarod és váltani akarsz, majd visszaengeded a gázt és katt már váltott is szépen alig észrevehetően. de sokkal finomabban teszi, mintha egyből felrúgnád egyet. csak azt tudom erre is mondani, h okosan kell. az utobbi 5 évben minden motoromnál így váltottam és nem volt soha semmi gond a váltóval, de ehhez meg kell tanulni finoman kezelni, jó olaj kell hozzá. pl. a full szintetikus olajoknál érezhetően nehezen ment, bár mint utóbb kiderült ez a castrol R4SBK olaj hibája nem minden full szintetikusé. Motul-al semmi gond. Meg mint mondtam én 5-6 ezrenként olajat cserélek és sok mindet átnézetek a motoron, mert én eléggé használom. de ha nagyon félsz vegyél egy gyorsváltót, ami a gyújtást, vagy az injektort iktatja ki egy másodperc töredékére amíg váltasz. Előnye, hogy még a gázt se kell visszavenned, csak húzod és váltogatsz. a kar elmozdulsát érzékeli és megszakítja az elektronikát. Hátránya h csak egy irányban állítható be (tehát vagy fel, vagy le), viszont nagyon profi cucc - én szerettem volna ilyet.
Durván 1-2 mp-et nyersz vele egy ring kör alatt.
Mi a helyzet a kuplung nélküli váltással?
Ha egykerekezek és ha"ügyes vagyok"akkor kuplung nélkül./haladóknak/
És ha csak simán"repülük"a pályán,akkor kuplung nélküli váltás?Kárt okoz?
De ez folyamatosan:mondjuk 100KM-ren keresztül,fölfelé mindig kuplung nélkül váltok?
http://www.erightsoft.com/S6Kg...
Legalul letöltöd a stup file-t és lesz egy olyan convertáló progid ami mindenre jó. Kiválasztasz egy ismertebb formátumot, a bitrátát meg beállítod amennyire gondolod.
mellesleg nem tudja vki hogy kell filmet úgy tömöríteni h ide jó legyen?
csináltam egy 5 perces mixet a tavalyi évről, van benne egy két ...khmmmm... "nem rossz" jelenet...
Pl. az a nap is amikor Z3 veletek összefutottunk lepencén és a kereszteződésben kerekeztünk...
yeeee...! mindenki csápoljon!
itt voltam én folyamatosan, csak nem volt időm mostanában irogatni.
nem akarlak elkeseríteni de sztem horror drága lesz a kis yamakka.
lehet náluk jó idő van és kimentek csavarogni