Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cső mindenkinek!

Hát nemtom, te hogy spórolsz ennyit, mert én még soha sem mentem 6,5 alá. Pedig az 90-es tempónál volt. Normál tempóban 140-180 megeszi a 8,5-öt, és ha nyaggatod (260+), akkor akár még 10-12 körül is kér.
Dannyboy köszi gondolom tapasztalatbol beszélsz.A NSR 125/50 motoromnak nem sok jövöje van renszám miatt.Ha veszek inkább motort mint kis 400-ast igaz ranglétrát végig kéne járnom,de hitelt inkább komolyabra fizetek ha 60kg gyerek elmegy vele én is 105kgmal elbirok vele ,de csak öregesen.Jo motorozást meg csajozást neked.
1999 R1 városi fogyasztás normál (R1-hez méltó ) használat mellett kb. 6 liter, 130-140 autópálya kb. 5 liter, 2 személlyel 150-160-as utazó 5,8 liter. A csúcsom 4 liter volt, kilencvennel országúton.
Sziasztok egy 98-2001 évjáratu R1 nek menyi a fogyasztása? Normális tempo pl 140kmh autopálya városba ,?Gondolom jobbak mint a gsxr azt mondták igaz Hayabusa tura és gyorsabb,de neken Nsr125 után sok lenne ez a tipus tetcik a legujjab már nem anyirá olyan mint szétlopták a hátulyát.Az elelye viszont szép.Köszi annak aki válaszol.
Metzeler Sportec m1 azt hittem jó.....végül is túrázni gondoltam én. A Pirelli Supercorsa után azt mondom rossz gumi csak Pirelli supercorsa-val menj vagy Dunlop 209 Gp-vel, ha élni akarsz .
Bejáratás.... Hm.... Hát elvileg gyárban összejáratták őket, de én ebben nem igazán hiszek! Meg szalonban is mondták, h 200km-t nem árt 4000es fordulatszámmal menni. Nos leegyszerűsítve én olyan 5-6000ig húzom neki max. Terveim szerint egy olyan 500-1000km-ig, bár nem tudom, h ki fogom e bírni Még a 100km-en belül vagyok A csörgést sztem nézesd meg, lehet nem húztak meg benne vmit vagy gyári hibás stb. Nekem semmi baja! (kop-kop)
ok köszi.amúgy te mennyire vetted komolyan a bejáratást?meg még egy olyan kérdés ha behúzod a kupplungot neked is csörög mint a dög,mert nekem a 04-es nem csinálta ,de ez igen.
Nem magyar, de holnap elmék érte és megnézem hátha...
Drbig, a mocid gépkönyvében nincs leírva hogy kell átálítani a hőfökmérőt?
Énis hasonló véleményen vagyok
Hello Drbig.Legjobb sztem a Dunlop D208gp jól tapad és hamar bemelegszik a .A Michellin Pilot sport viszont egy fos.Más haverok szerint a Pirelli super corsa is zsír.
Na egy kis felmérés: utcára ki milyen gumit ajánl? Ki milyen gumival megelégedett ill. kinek melyik gumi nem jött be?
Köszi! Egyenlőre csak nézelődők!
Szívesen, ezek szerint megérkezett!
Danny! Thx a rendszámtartót!
Szia! Hát, az attól függ milyen anyagból (rozsdamentes acél, titán, színezett titán, karbon), egy- vagy két kiömlővel, ovál vagy trioval kivitelben szeretnéd-e! 89.900-151.900 Ft között mozognak.
Van bent egy dobunk erre a motorra, de az a normális, ízléses méretű. Jövő héten kiderül hogy lesz-e egy új olasz kipufogó márkánk (nagyon úgy fest, hogy igen ), eze(ke)n kívül már Akrapovic-ot is tudunk hozni!
Itt van a robbantott rajz. Itt meg van olyan, hogy Yamaha YZF R1 Complementary Service Manual for model 2000 ez nem tudom mit takar de a 2000-2001 évjárat ugyan olyan elméletben.
php-fusion-nal csináltam. link
Azert keresek kapcsolasi rajzot, mert vagy a hogomba szarakszik, vagy a releje. Allandoan ki-be kapcsol
a muszerfal vilagitas es a vilagitason is lathato a fenyero elteres. Ha lehuzom a hogomba vezeteket, gondolom nem kapcsol a releje?
Kosz Pohi! Mar talaltam szervizinfot Angolt, de 98-hoz. Nem tudom azonos-e a 01-el.
pohi nagyon jó lett az oldal
mivel készült ?
Nézz itt szét: link
"98-"03 -ig ugyan az a váltó volt az R1-ben! Én "98-ba raktam "01-es váltót! Németo-ban 200 Euro volt a komplett váltó! Hibátlan volt!
Helyesbitenek, 2004 elotti modelleknel biztos at lehet allitani a mph-t kmh-ra, a Fahrenheit-et viszont nem lehet Celsiusra. (keress vissza, 2007. július 13)