Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Adok-veszek c. és/vagy az apróhirdetés rovat szerintem célravezetőbb, bár ki tudja?
Jah és az elérhetőségem: kisgaal@freemail.hu vagy a 06 70 597 08 50-es tel számon!
Üdv Mindenkinek! A segítségeteket kérném! Szukségem lenne 99-es R1-re jobb oldali lábtartóra.konzollal együtt!Jah és persze ha lehet akkor ne csillagászati árakban gondolkodjunk! Előre is köszi mindenkinek!
elérhetőségem reeeman@freemail.hu
keresek 98" as r1 hez első fényszórót meg 00" ás r1 hez hátsó ülést
Tigerhearttegnap 11:39 válasz erreSziasztok. Tigerheart vagyok és ezért az egyetlen üzenetért regisztráltam a fórumba. Szerettem volna külön témát nyitni ennek, de gondolom bizonyos számú hozzászólás alatt erre nincs lehetőpségem. Hogy jövök-e még, nem tudom. Én is motoros vagyok, de a mindenki által megvetett nagyrobogós-fajtából. Tehát: Biztosan emlékeztek az Aug. 20-i kunmadarasi gyorsulási versenyen történt szörnyű balesetre, amikor a szervizúton lépésben haladó házaspárt egy állatkodó fiatal elütötte, a férj a helyszínen meghalt, de a felesége túlélte. A feleségét otthoni kezelés mellett hazaengedték, de sajnos ő is elment. 3 kisgyermek maradt árván. A feleséget Timinek hívták és én is ismertem. Timi testvére (Kata) írt nekem egy levelet, idézem: [quote]Szia! Sajnos nagyon rossz hírem van.Timike vasárnap hajnalban örökre elment a férje után.Tüdőembóliát kapott,s már nem tudtak rajta segíteni. Tőled szeretnék egy szívességet kérni.Ha módodban áll,kérlek írj néhány motoros fórumba üzenetet,-mert én (csak egy nő vagyok) nem igazán találtam megfelelő oldalakat-,hogy 2007. szeptember 29-én 13 órakor veszünk Tőlük végső búcsút a sárosdi temetőben. Azért kérlek erre,mert nagyon sok ismerőse,barátja volt a Zsoltinak a motorosok körében,akiket én nem ismerek,de esetleg szeretnék tudni. Előre is köszönöm![/quote] Mivel én nem túl sok motoros fórumot ismerek (még), tisztelettel kérlek Titeket, hogy segítsetek nekem/nekünk és az általatok ismert és/vagy látogatott motoros fórumokon tegyétek közzé a Kata által megadott információkat, tehát hogy a kunmadarasi baleset másik vétlen áldozata is elment és hogy Timitől és Zsolttól 2007. szeptember 29-én 13 órakor veszünk végső búcsút a sárosdi temetőben. Előre is mindenkinek nagyon köszönöm a figyelmet és a segítséget magam és a gyászoló család nevében is. Vigyázzatok magatokra. Üdv: Tigerheart
Azt nem tudom csak innen indult ki egy válaszból talán azért
nem tudom, bocs.gyere offolni a TZRbe
És ezeket mi a szarért az R1 topikban beszélitek meg?
Már megcsiunáltam neked is a felvarrót
jómajd ráírjuk hogy PILISRIDERS meg hogy POWERED BY ATTILA
Jah volt ilyen is de ez azért ritka mert kigyorsításnál mindíg lehagynak de a féktáv és a kanyar az enyém
A zxr-en majd a pályaidomra semmit se teszek és nem fogjáktudni mekkora csak a hátamra teszek egy zx4r felvarrót
jah hát nem semmi az a gép mondjuk az se semmi amikor az útszélén állsz a gixer1000-zx10 tulajokkal beszélgetve hogy mekkorát meccseltetek,mikor először láttam hogy ilyet csinálsz aszittem valami balhé volt,de már kezdem megszokni
Mindíg elfelejtek valamit
6. koppon nekem a foldulatszám majdnem a 13 ezer végén van az meg már a pirosnak is a legvége
A válasz lemaradt
Az áttételem full gyári így találtam a legjobbnak
Szia Tyt
Na a gépem az valósan megy 170 et mérték azt mindennel autó, motor ( alfaromeo gt , seat altea, honda cbr 600,r6, suzuki bandit 650, ducati 749, arilia rsv mille)
Az órám szerint 180 felett megyek
A moccon polírozott felömlők vannak teljsen kiakasztott pover, 40-es dellorto karbi, Arrow rendszer össze hangolva nyíltan kapja a levegőt, és krosszba való gyertya és ezt sajátmagam csináltam zoli a tanu (z3) ő látta fokozatosan épüni
125 be nem nagyon van ellenfele
kicsit lejt
6. kopp 170? van áttét módosítás a gépeden?
mondjuk óra szerint teljesen reális. Egyébként ennek a gépnek a hivatalos mérés szerint gpsel bemérve a pirost is végigforgatva 6.kopp 158 káemhá. Amúgy szép gép, az enyém is ilyesmi volt :)))
Az iga mondjuk
De teszünk rólla hogy az yzf-r125 is mennyen
Este leszek mentem csajozni
jah hát de nézd az apriliád élből kétszer olyan erős mint az yzf szal de majd próbálkozom
Ja egy kicsit
De ennyi kell Jövőre meg muszály lessz be menni 2:20 alá a zxr-el
Neked meg minimum egy olyat mint én az apriliával
Dannyvel mi a helyzet?
Jól van?
Ja neked érdekes lenne 6. kopon venni azt még egyenesben is alig lehet bírni gondolom én sajna még nem tudom
Azért gondoltam erre a gépre mert 400-asok közt ez a legkanyarvadászabb
Az rvf 400 ra is gondoltam de az nem annyira jön be szerintem az egy picit gyengébb de alul jobb az tény mondjuk ez a v4 nek köszönhető. De az az élmény amikor a kis zxr 11000-ret eléri na az engem nagyon megfogott főlleg hogy nagyon könnyen borítható szerintem és ez a egfontosabb az én fejemben
A külömbég nem sok a zxr 400 meg a zx4r között csak annyi tudomásom szerint, hogy a 4r-t azt pálya orientáltabb gépezet kicsit más futúmű és egy picit erősebb, kívülről a külömbség, hogy a farokidomon van egy sport production felírat. Mellesleg az apriliám is sport production azért olyan ritka
A gyári mérnököket leszámítva valóban értelmetlen a főtengelyen leadott teljesítménnyel foglalkozni, mivel egy átlag tuningműhelyi fékpad nem tud onnan mérni, no és persze a(z utcai) blokk sem arra van felkészítve, hogy részben nyitott karterrel közvetlen főtengelyről hajtsa a fékpadot.

A nitró: megállapodunk, hiszen a teljesítmény az egységnyi idő alatt végzett munka, tehát többre képes a blokk.

Hajtási veszteségnél szerintem maradhatunk annyiban, hogy a csapágyaknak van a legelhanyagolhatóbb része benne, jóformán mérhetetlen, hiszen a feladatuk a (fémes)súrlódás kiküszöbölése/csökkentése (sikló-/ gördülőcsapágy). A vezérműlánc, vezérlőbütykök, szeleprugók, váltófogaskerekek, olaj- és vízpumpa, stb. ellenéllásához képest a csapágyaké semmiség, ettől függetlenül az utóbbiak ellenállása sem növekedhet progresszíven (ellentétben pl. a légellenállással, ami négyzetesen emelkedik a sebességhez képest). De ha ragaszkodunk ehhez: menjünk teljesítménycsökkentésbe: R1 blokk teljesítménye sporttúrásra véve, de marad R1 hajtáslánc (kuplung, váltó, lánc, gumi és kerék)... Blokk által leadva 100 LE, hajtási veszteség: 10 LE-re visszaesik?! 50LE-re fojtva meg már csak 5 LE ? Agyonfojtva pedig már fújással is hajtható?
(Szvsz ez a százalékos dolog minden, csak nem tudományos, ill. racionális.)
Másról beszélsz!
Abban viszont igazad van, hogy felesleges visszaszámolgatni főtengelyre, mert a keréken mért teljesítmény, ami igazán számít, úgysem fogják a kawa erőforrását összepárosítani a gixxer váltójával kuplungjával stb.
Nem lehet a veszteséget százalékban mérni, és utána nagyobb teljesítménynél visszaszorozni ugyanavval a százalékkal, mert az hamis eredményt ad.