Üdv Mindenkinek! A segítségeteket kérném! Szukségem lenne 99-es R1-re jobb oldali lábtartóra.konzollal együtt!Jah és persze ha lehet akkor ne csillagászati árakban gondolkodjunk! Előre is köszi mindenkinek!
Tigerhearttegnap 11:39 válasz erreSziasztok. Tigerheart vagyok és ezért az egyetlen üzenetért regisztráltam a fórumba. Szerettem volna külön témát nyitni ennek, de gondolom bizonyos számú hozzászólás alatt erre nincs lehetőpségem. Hogy jövök-e még, nem tudom. Én is motoros vagyok, de a mindenki által megvetett nagyrobogós-fajtából. Tehát: Biztosan emlékeztek az Aug. 20-i kunmadarasi gyorsulási versenyen történt szörnyű balesetre, amikor a szervizúton lépésben haladó házaspárt egy állatkodó fiatal elütötte, a férj a helyszínen meghalt, de a felesége túlélte. A feleségét otthoni kezelés mellett hazaengedték, de sajnos ő is elment. 3 kisgyermek maradt árván. A feleséget Timinek hívták és én is ismertem. Timi testvére (Kata) írt nekem egy levelet, idézem: [quote]Szia! Sajnos nagyon rossz hírem van.Timike vasárnap hajnalban örökre elment a férje után.Tüdőembóliát kapott,s már nem tudtak rajta segíteni. Tőled szeretnék egy szívességet kérni.Ha módodban áll,kérlek írj néhány motoros fórumba üzenetet,-mert én (csak egy nő vagyok) nem igazán találtam megfelelő oldalakat-,hogy 2007. szeptember 29-én 13 órakor veszünk Tőlük végső búcsút a sárosdi temetőben. Azért kérlek erre,mert nagyon sok ismerőse,barátja volt a Zsoltinak a motorosok körében,akiket én nem ismerek,de esetleg szeretnék tudni. Előre is köszönöm![/quote] Mivel én nem túl sok motoros fórumot ismerek (még), tisztelettel kérlek Titeket, hogy segítsetek nekem/nekünk és az általatok ismert és/vagy látogatott motoros fórumokon tegyétek közzé a Kata által megadott információkat, tehát hogy a kunmadarasi baleset másik vétlen áldozata is elment és hogy Timitől és Zsolttól 2007. szeptember 29-én 13 órakor veszünk végső búcsút a sárosdi temetőben. Előre is mindenkinek nagyon köszönöm a figyelmet és a segítséget magam és a gyászoló család nevében is. Vigyázzatok magatokra. Üdv: Tigerheart
Jah volt ilyen is de ez azért ritka mert kigyorsításnál mindíg lehagynak de a féktáv és a kanyar az enyém
A zxr-en majd a pályaidomra semmit se teszek és nem fogjáktudni mekkora csak a hátamra teszek egy zx4r felvarrót
jah hát nem semmi az a gép mondjuk az se semmi amikor az útszélén állsz a gixer1000-zx10 tulajokkal beszélgetve hogy mekkorát meccseltetek,mikor először láttam hogy ilyet csinálsz aszittem valami balhé volt,de már kezdem megszokni
Szia Tyt
Na a gépem az valósan megy 170 et mérték azt mindennel autó, motor ( alfaromeo gt , seat altea, honda cbr 600,r6, suzuki bandit 650, ducati 749, arilia rsv mille)
Az órám szerint 180 felett megyek
A moccon polírozott felömlők vannak teljsen kiakasztott pover, 40-es dellorto karbi, Arrow rendszer össze hangolva nyíltan kapja a levegőt, és krosszba való gyertya és ezt sajátmagam csináltam zoli a tanu (z3) ő látta fokozatosan épüni
125 be nem nagyon van ellenfele
6. kopp 170? van áttét módosítás a gépeden?
mondjuk óra szerint teljesen reális. Egyébként ennek a gépnek a hivatalos mérés szerint gpsel bemérve a pirost is végigforgatva 6.kopp 158 káemhá. Amúgy szép gép, az enyém is ilyesmi volt :)))
Ja neked érdekes lenne 6. kopon venni azt még egyenesben is alig lehet bírni gondolom én sajna még nem tudom
Azért gondoltam erre a gépre mert 400-asok közt ez a legkanyarvadászabb
Az rvf 400 ra is gondoltam de az nem annyira jön be szerintem az egy picit gyengébb de alul jobb az tény mondjuk ez a v4 nek köszönhető. De az az élmény amikor a kis zxr 11000-ret eléri na az engem nagyon megfogott főlleg hogy nagyon könnyen borítható szerintem és ez a egfontosabb az én fejemben
A külömbég nem sok a zxr 400 meg a zx4r között csak annyi tudomásom szerint, hogy a 4r-t azt pálya orientáltabb gépezet kicsit más futúmű és egy picit erősebb, kívülről a külömbség, hogy a farokidomon van egy sport production felírat. Mellesleg az apriliám is sport production azért olyan ritka
A gyári mérnököket leszámítva valóban értelmetlen a főtengelyen leadott teljesítménnyel foglalkozni, mivel egy átlag tuningműhelyi fékpad nem tud onnan mérni, no és persze a(z utcai) blokk sem arra van felkészítve, hogy részben nyitott karterrel közvetlen főtengelyről hajtsa a fékpadot.
A nitró: megállapodunk, hiszen a teljesítmény az egységnyi idő alatt végzett munka, tehát többre képes a blokk.
Hajtási veszteségnél szerintem maradhatunk annyiban, hogy a csapágyaknak van a legelhanyagolhatóbb része benne, jóformán mérhetetlen, hiszen a feladatuk a (fémes)súrlódás kiküszöbölése/csökkentése (sikló-/ gördülőcsapágy). A vezérműlánc, vezérlőbütykök, szeleprugók, váltófogaskerekek, olaj- és vízpumpa, stb. ellenéllásához képest a csapágyaké semmiség, ettől függetlenül az utóbbiak ellenállása sem növekedhet progresszíven (ellentétben pl. a légellenállással, ami négyzetesen emelkedik a sebességhez képest). De ha ragaszkodunk ehhez: menjünk teljesítménycsökkentésbe: R1 blokk teljesítménye sporttúrásra véve, de marad R1 hajtáslánc (kuplung, váltó, lánc, gumi és kerék)... Blokk által leadva 100 LE, hajtási veszteség: 10 LE-re visszaesik?! 50LE-re fojtva meg már csak 5 LE ? Agyonfojtva pedig már fújással is hajtható?
(Szvsz ez a százalékos dolog minden, csak nem tudományos, ill. racionális.)
Másról beszélsz!
Abban viszont igazad van, hogy felesleges visszaszámolgatni főtengelyre, mert a keréken mért teljesítmény, ami igazán számít, úgysem fogják a kawa erőforrását összepárosítani a gixxer váltójával kuplungjával stb.
Nem lehet a veszteséget százalékban mérni, és utána nagyobb teljesítménynél visszaszorozni ugyanavval a százalékkal, mert az hamis eredményt ad.
A zxr-en majd a pályaidomra semmit se teszek és nem fogjáktudni mekkora csak a hátamra teszek egy zx4r felvarrót
6. koppon nekem a foldulatszám majdnem a 13 ezer végén van az meg már a pirosnak is a legvége
Az áttételem full gyári így találtam a legjobbnak
Na a gépem az valósan megy 170 et mérték azt mindennel autó, motor ( alfaromeo gt , seat altea, honda cbr 600,r6, suzuki bandit 650, ducati 749, arilia rsv mille)
Az órám szerint 180 felett megyek
A moccon polírozott felömlők vannak teljsen kiakasztott pover, 40-es dellorto karbi, Arrow rendszer össze hangolva nyíltan kapja a levegőt, és krosszba való gyertya és ezt sajátmagam csináltam zoli a tanu (z3) ő látta fokozatosan épüni
125 be nem nagyon van ellenfele
mondjuk óra szerint teljesen reális. Egyébként ennek a gépnek a hivatalos mérés szerint gpsel bemérve a pirost is végigforgatva 6.kopp 158 káemhá. Amúgy szép gép, az enyém is ilyesmi volt :)))
De teszünk rólla hogy az yzf-r125 is mennyen
Este leszek mentem csajozni
De ennyi kell Jövőre meg muszály lessz be menni 2:20 alá a zxr-el
Neked meg minimum egy olyat mint én az apriliával
Jól van?
Azért gondoltam erre a gépre mert 400-asok közt ez a legkanyarvadászabb
Az rvf 400 ra is gondoltam de az nem annyira jön be szerintem az egy picit gyengébb de alul jobb az tény mondjuk ez a v4 nek köszönhető. De az az élmény amikor a kis zxr 11000-ret eléri na az engem nagyon megfogott főlleg hogy nagyon könnyen borítható szerintem és ez a egfontosabb az én fejemben
A külömbég nem sok a zxr 400 meg a zx4r között csak annyi tudomásom szerint, hogy a 4r-t azt pálya orientáltabb gépezet kicsit más futúmű és egy picit erősebb, kívülről a külömbség, hogy a farokidomon van egy sport production felírat. Mellesleg az apriliám is sport production azért olyan ritka
A nitró: megállapodunk, hiszen a teljesítmény az egységnyi idő alatt végzett munka, tehát többre képes a blokk.
Hajtási veszteségnél szerintem maradhatunk annyiban, hogy a csapágyaknak van a legelhanyagolhatóbb része benne, jóformán mérhetetlen, hiszen a feladatuk a (fémes)súrlódás kiküszöbölése/csökkentése (sikló-/ gördülőcsapágy). A vezérműlánc, vezérlőbütykök, szeleprugók, váltófogaskerekek, olaj- és vízpumpa, stb. ellenéllásához képest a csapágyaké semmiség, ettől függetlenül az utóbbiak ellenállása sem növekedhet progresszíven (ellentétben pl. a légellenállással, ami négyzetesen emelkedik a sebességhez képest). De ha ragaszkodunk ehhez: menjünk teljesítménycsökkentésbe: R1 blokk teljesítménye sporttúrásra véve, de marad R1 hajtáslánc (kuplung, váltó, lánc, gumi és kerék)... Blokk által leadva 100 LE, hajtási veszteség: 10 LE-re visszaesik?! 50LE-re fojtva meg már csak 5 LE ? Agyonfojtva pedig már fújással is hajtható?
(Szvsz ez a százalékos dolog minden, csak nem tudományos, ill. racionális.)
Abban viszont igazad van, hogy felesleges visszaszámolgatni főtengelyre, mert a keréken mért teljesítmény, ami igazán számít, úgysem fogják a kawa erőforrását összepárosítani a gixxer váltójával kuplungjával stb.
Nem lehet a veszteséget százalékban mérni, és utána nagyobb teljesítménynél visszaszorozni ugyanavval a százalékkal, mert az hamis eredményt ad.