Kb ezzel kezdjük bebizonyitani, hoyg faxság a főtengelyen levő teljesítménnyel foglalkozni, mert nem "meghatározható". És nem véletlenün adják inkább azt meg a gyártók.... hiszen ugyse mérhető..:))
Amugy szerintem, ha belerax egy nitrót, akkor semmit sem változtatsz, akkor mi is történik?!
Egységnyi idő alatt nagyobb gyorsitásra képes a blokk. Remélem ebben megállapodhatunk!
És szerinted egy csapágyon, ha egységnyi idő alatt mondjuk 100-ra illetve ugyanannyi idő alatt 200-ra gyorsitod a motorodat, mert annyival erősebb, akkor szerinted nem növekszik rajta a veszteség?!
Ha az fix érték lenne, akkor mondjuk 3 LE veszik el egy csapágyon, akkor mondjuk a 12LE-s motorok nem tudnának elindulni...))))))))))))))))))))9
És még mindig azt mondom, hoyg a nagyobb robbanás igenis hatással van rá! Hiszen a nagyobb robbanás nagyobb gyorsitó rugalmasságot is jelent, ami az előzőekben leirt hatással van a főtengely "utáni" dolgokra!
És most ne menjünk bele abba, hogyha a főtengely csapágyazott, akkor az most beleszámít vagy nem...
AGO, ezzel az a baj, hogy a " "robbanás" nagysága " a főtengely előtt van, tehát ez nem szólhat bele a főtengelyen mérhető (nem visszaszámolt!) teljesítmény és a hátsókeréken mért adat eltérésének nagyságába!
Miután sem az áttétel (sebesség: gördülési ellenállás, légellenállás), sem pl. a fordulat nem változik számottevően, igen érdekes lenne, ha % lenne. De vigyük tovább a gondolatmenetedet: visszavesszük a kompressziót és felteszünk egy turbót ugyanarra a gépre minden szem-száj ingerrel. 350 LE (továbbra is csak 10%-al számolva), tehát nőtt a hajtási veszteségünk, méghozzá 15 LE-ről 35 LE-re (+133%) ?! Ez hogyan sikerül neki?
Szerinted mi az a hajtási veszteség? Pont, hogy csak %-ék lehet.De jó legyen. Akkor szerinted a 200 lovas motor mennyit fog tolni keréken? 185 lovat? Mert, hogy 15 lóerő kell a kuplung, váltó, lánc, kerék meghajtásához?
Nem olyan kicsit vagyok meggyőz(őd)ve a padon való beállítás lehetőségeiről, hasznáról. :)
(Viszont a hajtási veszteség sosem lehet százalék: elméleti 150 lovas (-10% = -15 LE hajtási veszteség, tehát keréken 135 LE) motor kap egy 50 lóerős nitro kitet, akkor 200 LE - 10% = - 20 LE sz a hajtási veszteség, miközben a blokkban nem változott semmi?)
én mentem idén zxr 400-al (fighter motornak akartam venni vmit) és pörög mint a picsa ilyen 16 ezreket asszem, meg visit mint vmi szűzkurva... fent meg is indul. sztem nem rossz, 125 után meg főleg. gondolom hasonló a zx4r is.
Én elveszem a gázt, mert 299++ felett nem tudom azt a kanyart bevenni...!
ZX10-es LAci ma volt nálam.....
Kérte, hoyg durrogjon neki a mocija.... hát nagyon durrogott... ma visszaállítottam kicsit neki...:))) SP2-es Zsolti már nem birta...:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
sztem sírogörcsöt kapnál ha egy egy tankolás alkalmával összevetnéd a TZR menetteljesítményét a fogyasztással...az más hogy van 180pacid és kajál 15öt...nekünk van 10ünk és volt már példa 7re is...
Oksa
Én meg elértem végre valahára, hogy kicsi legyen a 125
Képzeld hogyha jössz lepence felé és az utólső visszafordító után else veszem a gázt (persze csak ah slikk van fentt és meleg van ) csak a vége előtt 2 kanyarral veszem vissza addig 6. kopp (170 )
NA kivi leszek milyen lessz a 4t 4 henger remélem hamar megszokom
Amugy szerintem, ha belerax egy nitrót, akkor semmit sem változtatsz, akkor mi is történik?!
Egységnyi idő alatt nagyobb gyorsitásra képes a blokk. Remélem ebben megállapodhatunk!
És szerinted egy csapágyon, ha egységnyi idő alatt mondjuk 100-ra illetve ugyanannyi idő alatt 200-ra gyorsitod a motorodat, mert annyival erősebb, akkor szerinted nem növekszik rajta a veszteség?!
Ha az fix érték lenne, akkor mondjuk 3 LE veszik el egy csapágyon, akkor mondjuk a 12LE-s motorok nem tudnának elindulni...))))))))))))))))))))9
És még mindig azt mondom, hoyg a nagyobb robbanás igenis hatással van rá! Hiszen a nagyobb robbanás nagyobb gyorsitó rugalmasságot is jelent, ami az előzőekben leirt hatással van a főtengely "utáni" dolgokra!
És most ne menjünk bele abba, hogyha a főtengely csapágyazott, akkor az most beleszámít vagy nem...