Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2004 Suzuki SV 1000 s piros

Köszi!
1kerekezni veszélyes soha ne csináld...!
Keveset 1 kerekezek és ritkán jutok ki a ringre inkább csak túrázok és munkába járok, így nem kopik annyira
EK, minden motorra van, írd meg pontosan az évjáratot, és megmondom mennyi!
azért erre ne vegyél mérget és nézd meg a feszességet.
EK vagy RK? Egyébként Szutyuki SV1000-esre nem tudsz láncot olcsóééééé.....kolléga vadészik rá. Egyébként nem tudom milyen lánc van a szutyukin, de 15000 km-nél elhagyta magát neki..... Nekem 25.000 van az R1-be most, de még nagyon stabil.......nem kellett a feszességen állítanom még pedig már 1,5 éve nállam van.
nem amerikai?
Jana, vegyél EK láncot, az is japán, hasonló minőség mint a D.I.D., de sokkal olcsóbb!
Te meg miért ide irogatsz?
a CRF fórumban még nem ismernek...?
Szerintem keresd Dany-t. En tole vettem. Nagyon elegedett vagyok vele!
Hat igazabol egy belepiszintu gep.
Canon Eos 400 D es egy 28-135 objektiv.
Hajra
www.pinkmotors.hu
Kérdezd meg őket! Ugyan a DID láncok nem olcsók,de a JT Sprocket lánckereken talán lehet spórolni.
sziasztok!
98-as r1-hez kellene komplett láncszett!
hol lehet beszerezni viszonylag olcsón?
köszi
oksa, köszi
Pályán jobban felmelegszik ezáltal növekedni fog benne a nyomás,ha 1,9 a gyári akkor 1,7-1,8 maradhat benne.
ereszd le, mert a pályán jobban felmelegszik a gumi, mint az utcán, ezáltal a belső levegő is, ergo nő a nyomás és a gumi térfogata ami ahhoz vezet, h szétrobban az egész. Persze akkor hogy ha terheled. Azért a TZR annyira nem csavarja a gumit, h nagy baj leygen belőle. Tapasztald ki. Viszont arra figyelj h alacsonyabb nyxomással az utcai gumikon szarabbul fordul a gép. nekem a gyári nyomás 2,5elöl - 2,9hátul, de pályán pályagumival 2,1elöl - 1,9hátul nyomással megyek. Ha meg utcai gumival pályázok, akkor 0,5 barral engedem le az elsőt is meg a hátsót is.
oksa köszi,megnézem a guminyomást!1,9et ír a könyv előre...ha megyek pályára akkor jó oda is az 1,9vagy eresszem le picit jobban?
elpattog az eleje?
egyenesen mentél és úgy fékeztél rá, vagy kanyarban? az elejének nem szabad elpattogni, igazából nekem ilyen sohasem volt, semelyik motoromnál, a hátulja szokott pattogni - főleg ha visszarúgdosom a sebességeket és nem csúszik meg, hanem bepattog a hátulja a nyomatéktól.
Sztem a gumi lehet szar, esetleg a guminyomás. Nem tudom h a tzr-en állítható a villa? Ha igen nézd meg a kezelési könyvet és állítsd vissza a gyárira. Utcára mindig az a legjobb, felesleges elcsavargatni. Mivel te nem estél a géppel nem hiszem, h a villák görbék lennének, vagy a féktárcsa sérült lenne, de ha az lenne akkor is a giroszkóikus hatás miatt inkább elhúzza az elejét és nem pattog. Nagy fékerőnél is inkább megcsúszik, nem pattog - legalábbis a sztopiknál nekem az van - ami olyan mintha erősen vészfékeznél. Szar úton lapra döntött motornál szokott mozogni picit a motor eleje, de az már horror sebességnél és az úthibák miatt. És az is múlt idő mióta az öhlins fent van.
szóval szerintem semmi gáz. Egy alkalomból felesleges leszűrni dolgokat, fékezz rá egy párszor aztán nézd meg h csinálja-e. De az első kerék faszságainak legtöbbször a szar/kopott/túl vagy alulfújt gumi az oka.
sexdrugsrocknroll!
oks köszi Ma mentem beiratkozni és befékezett elöttem egy (igen ki más...egy suzukis )és eléggé bizonytalannak éreztem a motor elejét,mintha elpattogott volna...ez normális vagy valami beállítás nem stimmel?köszi
ugyanaz az msnem, mint ami az email címem az iwiwen.
de most nem otthon vagyok, úgyhogy kérdezz itt!
akkor kérdezzek itt vagy írjam a tüzér topicba és majd ott válaszolsz rá?
anyukám megmondta, h ne álljak szóba idegenekkel és senkit ne vegyek fel, mert veszélyes!
fölvehetlek?vagy fölveszel?
van.
Zema!van msned?