Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

El tudtam volna juttatni mert itt sok magyar kollégám van szerte az országból! Az ősszel kihoztak ,sőt meg is vették , egy házi szinkronizálót ami több mint 2 méter magas! Pedig meg van a dob,cső ,rugók és a bilincs is! De már mindegy!
Miért nem az enyém kellett!?
Sziasztok.A héten vásároltam a csoportból egy sport kipufogót összekötőcsővel együtt utánvéttel.Sajnos az eladó( Bordás István (psty))csak a dobot küldte el.Jelzésemre hogy valami nem oké meg ígérte hogy pótolja a dolgot de sajnos ez elmaradt,sőt a telefont már le is tiltotta.Csak szólni szerettem volna hogy úgy néz ki nem korrekt az eladó.
Sziasztok!

R1 Big Bang-et keresek.
Ezt a motort esetleg ismeri valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1_ducati_cegled-9510156
Végül vettem egy spanyol E-betűs világítást.
A felrakása kicsit tovább tartott mint gondoltam, de így már csak nem kötnek bele. Van prizma, világítás meg mindenféle ballaszt. :)

Azon egy kicsit meglepődtem, hogy gyári irányjelzőhöz, rendszámtábla világításhoz nem lehet külön megvenni a vezetéket+foglalatot, hanem csak kompletten lehet megvenni az irányjelzőt (~10500Ft/db) és a rendszámtábla lámpát (~22000Ft).
Használtan/bontóban ezek mennyiért mennek? Gondolkodom hogy megveszem, hogy minden gyári motyó meglegyen a motorhoz.
Helyem az nem sok van. A prizmát is úgy ragasztottam a rendszám tartóvasára. Most kb. oda kéne eszkábálni egy lámpatestet...

Közben ezt találtam, ami jó is lenne, ha a felfogatási pontnál nem lenne túl széles. R1-re így nem jó. :(
http://www.aliexpress.com/item...

Holnap futok egy kört, hogy a hiányzó gyári alkatrészek mennyibe kerülnének. Ha aranyár, akkor alternatív megoldás kell.
Ezt szoktam felrakni motorokra, igényes, jól világít E betűs. Ha van hely, nagyon szépen meg lehet oldani. 3000-3500-ért szoktam venni.
http://www.kfm-motorraeder.de/...
Vagy felragasztassz egy feher led sort valahova a rendszam fole. Es az ott is maradhat. Bar erre nem tudom mit szolnak a vizsgan.
Forrasztassz 2 szal vezeteket az izzora majd behuzod a helyere. Vizsga utan meg visszarakod a polcra.
Műszakira vittem volna a motorom, de a szaki jelezte, hogy nincsen rendszámtábla megvilágításom, így el se kezdjük. Nem gond - gondoltam - visszarakom a gyárit aztán vmikor visszajövök.
A motort ezzel a tartóval vettem (idáig már 2 műszakin így átment), a gyári alkatrészeket szatyorba hoztam el. Sose kellett elővennem.
Most előszedtem és azt látom, hogy mindkét irányjelzőből és a rendszámtábla világításból is hiányzik a foglalat.
Most két lehetőségem van:
1. Veszek foglalatokat, és felrakom a gyárit.
2. Mivel túl sok kedvem nincsen 2 évente ezt is le-föl szerelgetni vennék egy olyan rendszámtábla tartót, amin van rendszámtábla világítás. A kérdés, hogy normális áron lehet vhol ilyet kapni? Esetleg gyártó/típus, amelyik a kívánalmaknak megfelel?

Köszi.
Szia!
nekem van újban adatlap!
Sziasztok !
Van valakinek eladó feszültségszabályzója akár bontottból ? R1 2002 es mociba kéne!
Tehát mi ebből a tanulság! Keresd fel egy hozzáértő ismerősöd, vagy vidd el szervízbe! Veszélyes jatek ezt otthon tekergetni!
2 állítóka is van a hátsó telón. A fentin, a nyomó fokozatot, az alsón a húzót állítod. Tehát a felsővel azt állítod, milyen gyorsan tudd összenyomni, az alsóval pedig, hogy mennyire gyorsan jöjjön vissza. Mindre érvényes, hogy a mutató járásával megegyezően keményedik(az első is). Először a gyári értékre állítanám, betekered őket teljesen, és 15 katt kifelé.
Van "H" és "L" jel ha jól emlékszem. Én kiindulásnak teljesen a "H" irányába tekertem mindig. Ott a legkeményebb.
Ha Hungaroringeztem, akkor az első telón felül és alul is a maximális "H"-tól 5 klikket kattintottam a puhító "L" irányba.
Ha túrázni mentem, akkor a maximális "H" irányából 10 klikket kattintottam az "L" irányába. A rugó előfeszítés esetén talán 3 vagy 2 csíkon volt nekem....

Hátul általában 5 klikk volt mindkét csavar esetén szintén a "H" irányából az "L" irányába, mivel ha ringeztem akkor egyedül mentem és oda kellett a keménység, ha túráztam akkor meg ketten mentünk és azért kellett a keménység. Maga a rugó előfeszítése talán 2-vel volt visszább a legkeményebbtől.

De végül is ezt így kijelenteni nem lehet, hogy neked is jó lesz. Függ a súlyodtól, vezetési stílusodtól, stb.
Állítsd be ezt alapnak és ettől térj el azon irányba ahogy gondolod.......attól függően puhának vagy keménynek érzed.

Én nem vagyok futóműves, saját érzékeimhez hangoltam......erre a megoldásra jutottam.
Alapvetően nekem az vált be, hogy a rugó előfeszítést vettem alapul a keménység szempontjából és az olaj klikkelgetését már csak finomhangolásra használtam.
Illetve kb. milyenre érdemes beállítani!? Leginkább közepesen rossz utakon járok vele!
Kérdésem az volna, szeretnék erre a híres neves magyar utakra picit állítani a hátsó rugó! A kérdésem az volna elviekben 20 kattanás a lágy ez milyen irányba értendő? Óra mutató járásával megegyezően lesz puhább a rugózás!? Vagy épp ellentétesen?! 2002 R1 Köszi!
Köszi!
Azt nem lehet állítani. Külön szerelhetsz rá egy direkt kapcsolót de szerintem először próbáld meg a Motul hűtővíz kiegészítőjét! Kb 15 fokkal alacsonyabb lett a hutom vize. Versenyzők is használják, ők ajánlották, nekem bejott eddig.
Sziasztok!R1 2003 Tulaj lettem,az a probléma hogy a kormány zár nem müködik,nem akad be,tud ebben vki segítséget nyújtani?köszönöm előre is
Ez is jó lehet, köszi!
Viszont, ha az ECU vezérli, akkor 1 próbát megér, hátha vki át tudja írni.
Az a sok sok dolog, a váltás jelző a műszerfal fényerő, és az óra. A CO menüben meg nem javasolt a turkálás. Ha nagyon hűteni akarod, szerelj fel egy kapcsolót, és adj +12V-ot a relének. Az injektorosokban már azt is az ECU vezérli, így a hőgombát nem biztos hogy kellene piszkálni.
http://youtu.be/FTFrInL3RSg
külsőleg, de áthidalta
Azt pedig ,hogy minek ezekbe a töpörtyű rendszerekbe termosztát arról elképzelésem nincs!