Meglett a probléma. Haver rakatott fokozat kijelzőt a Rodeóban,de jó hideg volt és így lassan ment haza és nem vett észre semmit, majd jó időben amikor csavargatta akkor meg előjött a ledurrogás. Végül vissza vitte és amióta kivették megint tökéletesen működik...
Annó a 24 óráson indultunk Kunmadarason egy Honda cb250-el. Természetesen teljesen más kategória, de mégis van némi érdekes összefüggés szerintem. Elkövette a szerelő társunk azt a hibát, hogy egy nagy teljesítményű égőt tett a motorba, ami jelentősen növelte a fogyasztást. Kellett az estében a nagy fény. A lényeg, hogy nappal tökéletesen ment a motor. Éjjel azt tapasztaltam mikor már a lámpát használni kellett, hogy a motor sokkal korábban tilt le, ledadog mint kellene és az erő is kevesebb. Hajnalban jöttünk rá a hiba okára mikor már lekapcsoltuk a lámpát. Szóval egy egyszerű többletfogyasztási gond volt ami belezavart a gyújtásba......... Innen jött az ötlet, hogy lehet azon az R1-en is elektronikai hiba lehet ez. hasonlónak tűnik a probléma.
A motor a haveré és egyszer már volt baj a leömlőben lévő kipufogó szeleppel (menet közben fulladozott) akkor ki lett takarítva a csatija,plusz kontakt spray és jó lett. Most teljesen más a jelenség és az összes csatlakozó át lett nézve,de semmi javulás. Kap új gyertyákat és kiderül,hogy más csinálja-e a bibit.
2008-as R1 egyik pillanatról a másikra 5-6-ezres fordulaton ledurrog mintha szabályozni akarna és elmegy belőle az erő, plusz melegen nem akar indulni. De ha beindul szép az alapjárat és kis fordulaton jól viselkedik. Járt már így valaki?
Halihó
99es R1 menet közben 2szer is kibaszta az olajszint lámpát,de a szintem az oké,valószínűleg,a szenzor gyengélkedhet,volt már hasonló panasza valakinek?
Köszi
Sziasztok
2004-es évjáratú R1-hez keresek gyári bukógombát.
Kuplung alatt kis lánc ami az olajszivattyút hajtja,szerintem elég laza.Mekkora lógás ami még normális, vagy a megengedett?
Előre is köszönöm a segítséget
Gabi
szevasztok. 2000 es evj R1. Datatool 433 riaszto van benne szerintem ez gyári cucc.
tortén hogy elkezdett riasztani es olyan helyen éjszaka hogy nem volt mas valasztasok kiszedtem ugy ahogy van .elvagtam a kabelkorbacsot a csomagtartoba es kiszedtem az egeszet. a motor nem indul nyyilvan erre szamitottam is. a kerdes hogy ki lehet e szerelni az egészet ugy ahogy van mert amugy is ruheltem ezt a rendszert ,allandoan szar volt riasztott ha kell ha nem. szoval hivjam a szervizt vagy valaki tud maegoldast irni hogy hogy szedhetem ki és indithatom a motort datatool nelkul? koszi a valaszokat.. osszekotni ujra nem tudom mert 20 vezetek van benne kb éés mind fekete.kiveve egy sarga meg egy zold et de azok sehova nem vezetnek csak lognak ott valahol .
2003-as R1-be milyen olajat ajánlatok normál utcai használatra és a láncfeszesség kb mennyi szokott lenni (cm) ? köszi
Eladó a Drágám. Ha valakit érdekel, bátran írjon. Nekem túl erős és hosszabb túrákra járok úgyhogy valami csupaszmotorban gondolkozok.
MIért is lenne jobb a váltónak a gyújtás elvevős gyorsváltó??!! :))
99es R1 menet közben 2szer is kibaszta az olajszint lámpát,de a szintem az oké,valószínűleg,a szenzor gyengélkedhet,volt már hasonló panasza valakinek?
Köszi
Köszi :)
2004-es évjáratú R1-hez keresek gyári bukógombát.
Kuplung alatt kis lánc ami az olajszivattyút hajtja,szerintem elég laza.Mekkora lógás ami még normális, vagy a megengedett?
Előre is köszönöm a segítséget
Gabi
tortén hogy elkezdett riasztani es olyan helyen éjszaka hogy nem volt mas valasztasok kiszedtem ugy ahogy van .elvagtam a kabelkorbacsot a csomagtartoba es kiszedtem az egeszet. a motor nem indul nyyilvan erre szamitottam is. a kerdes hogy ki lehet e szerelni az egészet ugy ahogy van mert amugy is ruheltem ezt a rendszert ,allandoan szar volt riasztott ha kell ha nem. szoval hivjam a szervizt vagy valaki tud maegoldast irni hogy hogy szedhetem ki és indithatom a motort datatool nelkul? koszi a valaszokat.. osszekotni ujra nem tudom mert 20 vezetek van benne kb éés mind fekete.kiveve egy sarga meg egy zold et de azok sehova nem vezetnek csak lognak ott valahol .