Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratulálok, remelem sok örömet fog okozni! Meglepetést biztos mert 1000-es!
Hali! Nincs valakinek esetleg elfekvőben egy blokkja 2001-es R1-hez? :)
Sziasztok! Sikerült csatlakoznom hozzátok. Van még mit csinálni rajt, de összességében elég jó állapotban van :)
Sziasztok!
Haveromnak keresek 2006-os R1-hez baloldali légbeömlőt. Ha valakinek van kérem ne tartsa magába. Köszi
sziasztok! Yamaha R1 2008-ra keresek gyors gázt! Ha valaki tudna megköszönöm!
Egy normálisan karbantartott 1000-es sportmotort normál utcai (országúti) használat mellett elég nehéz széthajtani. Hamarabb törik rommá szerintem.
Így 40 fölött járva, bepunnyadva így látom. :)
Persze a felvonulásokon tiltáson forgatott motor nem számít normál utcai használatnak.
Igen...nekem mindig a silver tech volt, azoknál rögződött be nekem ez a fekete villa dolog.
Valóban a szinesekben a halvány arany a normális.

A km dolog érdekes. Én 2008-ban 30.000 km-el adtam el az R1-et. ez valós volt. Első tulaj is a városban lakott, gazdag srác, azt hiszem 14.000 km-el vettem tőle 2005-ben. Ez után aki megvette tőlem az használta, belerakott vagy 15.000-et, tehát akkor már 45.000-nél járunk és felrakta hirdetésban 15.000 km-t futottan. Konkrétan 0-ázta az órát vásárláskor kb. Az után is feltűnt itt ott a motor legutóbb 40.000 km-el láttam meghirdetve ekkor már 2-3 alakalommal össze volt törve....és valójában 70-80.000 vagy akar 100.000 km felé járhatott....

Szóval strapabíró egy típus :D
Köszönöm a segítséget! Nézegelődtem neten, ebbe a piros színűbe arany telószárt láttam minden képen. Kilométer a legtöbben vissza van tekerve, nagyon kevés hirdetést láttam ahol 40-50ezernél többet írtak volna bármilyen motornál. De igazad van állapotot kell venni. Majd előben kiderül valójában milyen is a gép. :)
Nem ismerem. A matricázás és idom színek rendben vannak. Pluszban van rajta matrica a farokidomon, az oldalidomon és a fejidomon is, de az eredetiek is a helyükön vannak. A felni átfestett mindkettő. Hátsó ülés színe nem gyári. Én úgy tudom a 2002-es széria fekete első telószárakkal jött ki és csak a 2003-asok jöttek a halvány arany színű első telókkal, de lehet tévedek. A 2002-esen még kapcsolható a lámpa, a 2003-ason már automata és van rajta elakadásjelző, ebből nagyjából meghatározható az évjárat. Ha nem volt összetörve, nem füstöl, szépen megy akkor nagy baj nem lehet vele. 14 éves motor....én a km-t keveslem, de állapotot kell venni. A helyszínen érdemes rámérni műszerrel az akkunál, hogy van e normális 14.4 v körüli töltés. Nagyon soknál előjött hibaként a generátor leégés. Aztán ha ezt kókányolta valaki akkor odavág a fesszabnak is, olvadnak a kábelek, stb. nem jó móka. Nekem már volt 2 is ebből az évjáratból, imádtam őket. A másodiknál volt baj a generátorral és a fesszabbal, de annál is azért mert a korábbi tulaj kókányoltatta. Én megcsináltattam rendesen, utána jó volt. Problémamentes jó motorok ezek. Nem fogyasztanak sokat, erőnek elég az a 150 paci, és a gépjárműadó sem olyan vészes mint az újabb verziók esetében.
Köszönöm szépen!!!!
Holnap csekkolom!

Volt valaki motorkiállításon? Megéri kimenni? Sisakot néznék és kesztyűt..
B.
Köszi a segítséget! http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1-9720121 ezt ismeri esetleg valaki?
Szériahiba, hogy leég a generátora, a váltóval fordulhat még elő probléma, kapcsolgasd végig a próbakörön, és jól húzasd ki. Ne legyen nagyon összetörve, egyébként egy nagyon jó motor.
Két lábas! itt van hozzá service manual: http://www.lethaladrenalinryda...
Nem túl bonyolult beépíteni, de ha nem csináltál még ilyet, inkább valami villamossággal foglalkozó szakemberre bíznám, hogy igényes legyen.
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok. RN09-et nézegetem, tudtok írni róla valamit? Mire kell jobban odafigyelni ilyenekre gondolok. Esetleg ha van valakinek eladó meghallgatnám. Köszi!
Ahaa,es ezt h lehet a leg 1xubben meg tudni?lattam am ilyen led vezerlot 3e Ft,csak ki epiti be?

Vkinek esetleg van szervizkonye RN19-hez? Nem leltem a neten sem magyart, sem angolt..
Létezik relé, külön LED-es irányjelzőhöz. Azt kell megtudni, hány "lábas" a gyári leginkább kapcs. rajz alapján. Ha ezt a megoldást választod, az ellenállások akár maradhatnak is benne, ha épp nincs kedved kiszedegetni, vezetékeket újra kötözni.
Hi
En is kiprobáltam végre, 11 fok volt, de elkapar gyenge gáznál is, úgyh megijedtem és inkább haza is hoztam és visszatakartam.
Hát úgy mondanám, hogy segített a válasszal az importőr, de ennyire nem volt részletes, mint a videó.

KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET A PATENTEKHEZ!!!!!!
Viszont ismét kellene 1 kicsi... A rajta lévő ledes irányjelzők, gyorsan villognak. Elvileg van benne vmi ellenállás, ami lassítja, de nem igazán veszem észre. Lehet bele tenni valami kis relét, vagy mit, hogy lassuljon, de azt hova kell kötni? vki használ ledet?
Szia! Koszi szepen! En ma is motoroztam :) 14 fok volt. Vegre javul az ido. Es az importor mit mondott? Hetvegen majd kiprobalom ezt a kulcstanitast egyebkent.
Úgy, ahogy mamut írja, benyomod a közepét, síktól beljebb, majd megpróbálod kihúzni a pereménél.
Sok sikert hozzá! Nekem nincs benne tapasztalatom, csak keresgéltem!
Hi
Grat a motorhoz, én 2 hete kerülgetem a garázsban.
Nekem is volt kulcs gondom, én az importőrt kérdeztem meg.
Köszi!!!
- csak nem mertem, már feszegetni, nehogy pattanjon :)
Szia! Waaaaaaaa nagyon koszonom !!!!!! Ez a video szuper es ez alapjan biztosan sikerul nekem is betanitani a kulcsot mar.Ha ezt nem teszed fel eselytelen lett volna! Koszonom!!!!!!!!!!
Szia, pedig a patent közepén van egy kb. 2,5mm-es stift, azt kell benyomnod, kb. 3-4mm-t. Egy vékony pengéjű hegyes késsel "alányúlsz" a patentnak, és kijön. Visszarakás előtt a stiftet vedd vissza a patentból, amikor a patent a helyén van belenyomod síkba a stiftet. Én így csináltam! Sikeres szerelést:)!
Koszi a tippet, csak ez sikban van sajnos