Valakit érdekel esetleg egy pár rugó? Andreani futóműszettben volt. 2002-es R1-hez(43mm-es becsúszó). Valószínűleg az újabb évjáratokhoz is stimmel. A gyárival összehasonlítva, ezen két menettel több van.
A forgalmiban nem szerepelt semmi, a tulaj nem mondta te kicsit sem szerencsés
A csalásodat pedig inkább ne itt reklámozd!
Abban biztos lehetsz, találkozunk még, de az neked fog fájni te kis zsíros kupec Nézzél már először tükörbe, már ha anyád házában ahol 40 évesen élősködsz egyáltalán ismerik.
Semmit nem tudsz felmutatni a -netes- nagy pofádon kívül. Élőben összeszarod magad baj esetén. Én odaálltam 20 ember elé akinek baja van mondja a szemembe. Kussolt mind. Maradj a saját fórumodban!
Az a legjobb, ami tudja a gyár által megadott speckókat.
Aztán a listából az alapján választanék, hogy milyen igénybevételnek van kitéve a motor. Ha gyakori a hidegindítás, akkor az olajak hideg oldali paraméterei alapján választanék (viszkozitás 40 fokon stb), ha pályáznék, akkor meg a meleg oldali (viszkozitás 100 fokon, lobbanáspont stb).
Nem tudtam erről a széljegyzetről te faszparaszt bibírcsóka! Én is így kaptam meg, nem basztalak át! Szóljál apádnak keresse meg a baltát és faragjon belőled embert Negyed áron kaptad meg azt a motort, miután kikalapáltad a vázat a "barátaidra" próbálod rásózni te nagyon becsületes ember
Nekem is ilyen gondom lehet meg lett tekercseltetve mert leégett a generátorom és még mindig nem tölt rá eleget.. fesz. szabályozó csere lesz köszi a tippet!
írd hozzá hogy csak a típus azonost lehet. a többi engedély köteles.
ma már a drága nagy teljesítményű motorokat is végleg kivonják a forgalomból- 2300 ft- majd egy kpm műszaki 9000 ft és egy rendszám 8600 ft -tal újra vissza helyezik a forgalomba ha már meg van a vevő.
a motorom a régi tulaj nevén volt, régi alvázszámmal a forgalmiban betoltam eredet vizsgára az új vázat a régi motorszámmal.
eredet vizsga: számok eredetiek nem manipuláltak, nem körözött.
a forgalmiba jegyzett adatok eltérnek a valóságtól, de eredeti. műszaki vizsga: típus azonos alváz csere.
okmány iroda: kétnyelvű adásvételi + papirok=forgalmi törzskönyv LETT VOLNA de allias SEDU fórumtársunk nyomán nem lehetet átirni egy hiteles széljegyzet miatt.
mivel műszakis és motorcser átírás egyben így max egy adatlap kellhet. de mivel magyarisztánban nem ugyan azok a törvények az okmányirodákban és a műszaki állomáson így ne folyunk bele hogy hol mi kell.
akkor lenne zsanettezés ha a régi motorszámmal adnák el. az nem fedi a valóságot. mer az a kocsi csomagtartójában pihent
max kellhet egy műszaki vizsga a motorcseréről. amit bejelent, bemutat -mivel van érvényes műszakija- kap egy adatlapot és ha már ott van tolhat rá 2 év műszakit. nekem rendőri kpm -vizsgám volt feljelentés alapján, kiszóltak a csarnokból: akarsz még rá 2 év műszakit is. lett. a motorcserét bármely műszaki állomáson bemutathatod, adatlap, ocsmány iroda forgalmi törzskönyv csere, de ha van műszakid akkor ráér vizsgakor az adatlap.
Te kis huncut zöld ördög Ha figyelmesen elolvasod,arra akartam kilyukadni hogy:Az úgy nem jó ha az adásvételiben nem a forgalmi szerinti motorszám van feltüntetve,ugyanis a kolléga hivatalosan nem cserélt blokkot,tehát nem valós adatok vannak az adásvételiben megadva.Csak óvatosságra inteném, más hülyesége miatt már csináltam egy ilyen okirathamisítási tortúrát végig,elég kellemetlen rendőrség-bíróság.....
A csalásodat pedig inkább ne itt reklámozd!
Abban biztos lehetsz, találkozunk még, de az neked fog fájni te kis zsíros kupec Nézzél már először tükörbe, már ha anyád házában ahol 40 évesen élősködsz egyáltalán ismerik.
Semmit nem tudsz felmutatni a -netes- nagy pofádon kívül. Élőben összeszarod magad baj esetén. Én odaálltam 20 ember elé akinek baja van mondja a szemembe. Kussolt mind. Maradj a saját fórumodban!
baltát nem használnék csicska, kézzel faragok embert belőled, ha szart is ki kell belőled vernem.
Aztán a listából az alapján választanék, hogy milyen igénybevételnek van kitéve a motor. Ha gyakori a hidegindítás, akkor az olajak hideg oldali paraméterei alapján választanék (viszkozitás 40 fokon stb), ha pályáznék, akkor meg a meleg oldali (viszkozitás 100 fokon, lobbanáspont stb).
Lenne hozzátok egy kérdésem. Melyik olaj lenne a jobb az R1-be? Vagy ki mit önt bele?
ma már a drága nagy teljesítményű motorokat is végleg kivonják a forgalomból- 2300 ft- majd egy kpm műszaki 9000 ft és egy rendszám 8600 ft -tal újra vissza helyezik a forgalomba ha már meg van a vevő.
eredet vizsga: számok eredetiek nem manipuláltak, nem körözött.
a forgalmiba jegyzett adatok eltérnek a valóságtól, de eredeti. műszaki vizsga: típus azonos alváz csere.
okmány iroda: kétnyelvű adásvételi + papirok=forgalmi törzskönyv LETT VOLNA de allias SEDU fórumtársunk nyomán nem lehetet átirni egy hiteles széljegyzet miatt.
és kint vagyok. meg aki ezt végigjárja az is.
max kellhet egy műszaki vizsga a motorcseréről. amit bejelent, bemutat -mivel van érvényes műszakija- kap egy adatlapot és ha már ott van tolhat rá 2 év műszakit. nekem rendőri kpm -vizsgám volt feljelentés alapján, kiszóltak a csarnokból: akarsz még rá 2 év műszakit is. lett. a motorcserét bármely műszaki állomáson bemutathatod, adatlap, ocsmány iroda forgalmi törzskönyv csere, de ha van műszakid akkor ráér vizsgakor az adatlap.