Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A felsorolásba beletenném az Extremetech-et is. Többek közt azért, mert nekem is olyan van fenn, és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Börnimaci!
Szia! Változtak a dolgok, megvan még a gátló?
Sziasztok! Most registráltam ide az oldalra és egy kis segitséget kérnék. Szerintetek megéri pályaidomot csináltatni? Ritkán tudok elmenni pályára, de nyugodtabb lennék ha ilyen idom "védené" a motort. Viszon igy nem lesz olyan szép mit az eredeti idommal. Ja és pályaidomba bele lehet vágni az egyik lámpát? Irjatok légyszi véleményt, mert most télen szeretném megcsináltatni ha ugy döntök. Előre is köszi a segitséget!

és még egy kérdés: Milyen kormánytelót érdemes venni? Múltkor haverokkal vitáztunk hogy melyik lehet a legjobb. Öhlins,Bitubo,Hyperpro,Tech2 jöttek szóba. estleg ezekről valami tapasztalat, vélemény?
fistvan
bizony bizony.az dusa igaz mccoy ek csinaltak es 250.000 usd be került.es szebb mind a busa
de most nem is ez a lenyeg.
amugy erre 150€ a palyaidom
A középső az nem is R1, hanem egy duplaturbós Hayabusa, szétfűrészelt, majd csővel kipótolt vázzal, és R1 idomzattal.
Na azért ennyire nem vagyok elvetemült...
Nem, az Y még 53 ezer. De nem muszáj kicserélni, az eddigi vevőink se cserélték le, mégis elégedettek a cuccal.
danny
ilyesmi lessz???

vagy ilyen
sőt 2007re a TZR is jön a fehér-piros festéssel
Benne van az Y cső az árban??? Te hirdeted a motorinfo.hu-n?
170.400 Ft a titanium párja, a rozsdamentes acél 141.400. Szerintem az elég jó, az eddigi tulajdonosok visszajelzéseiről nem is beszélve...
Neeeem, azt azért nem.
Csak jövőre egy kis design frissítésen gondolkozom, a lámpa meg azért kell, mert olcsóbb mint egy pályaidom...
Egy idei Motor Revüben van teszt róla, igaz, nem túl informatív, legalábbis szerintem.
Ha bármi konkrét kérdésed van, szólj, 40 ezer kilométert tekertem már bele az enyémbe...
Csak ha jó áron van akkor érdekel új. Ami nekem van 2002-03-ashoz Akra azt 50-ért adom. Amúgy van egy eladó kifogástalan 2002-es motorom is ha valakit érdekel, a barátomnak is eladnám olyan állapotú, 1,75 mft.
Hi. 16 szelep: nagyobb nyomaték (nagyobb szelepek), talán . A hangja is keményebb lesz, mint a 20 szelepesnek.
sm4k3
vedd meg ,nem banod meg.ujsagban van valahol,de most költözöm
szandekosan keszült a 07 es a 98 ast idezve a piros-feher festessel.yamisok sokat remelneka 07töl.

de ha 1985töl 20valve akkor nem ertem most miert csak 16.igaz annak idelyen 28rol terveztek.azt sok volt,majd 24 es a legjobb a 20 volt ami a 16 nal jobban müküdött.
japanise thinking
de megszaporodtunk emberek

danny csak nem eldobtad a r1-ed
????
hali tudnátok segíteni 99-02 ig érdekelne a teszt az r1 eől sehol se találok ha nem lene akkor kérlek mondjátok el a véleményeteketelőre is kösz snak4@freemail.hu ez az msn is
98-99-eshez lámpa érdekelne, és jobb oldali sérülésmentes kék gyári idom, 98-01-es évjárathoz meg bármilyen színű gyári oldalidom és hasidom.
Igen vannak.
Azt hiszem olyan 280 körül (az enyém egyedi), de én a gyári katalizátoros Y összekötőt is lecserélném mert az valami förmedvény. Nekem nem tetszik egyik 2007-es se, persze élőben biztos más.
A 16 szelepes meg állítólag jobb. A nagy Yamahába megkéredeztem én is erről az egyik szerelőt, hogy miért jobb még 2 éve, de ő csak annyit mondott, hogy "azéé mee Rossi asztmondta"
Milyen áron mozog két ilyen aprókavics? Amúgy a 2007-es színek között van egy komoly ,majdnem ugyan az mint az első R1 98-ban ,tiszta fehér piros ülésekkel! Amúgy mit szóltok a 2007 -eshez? Újra 16 szelepes! Erre mondjuk kíváncsi lennék miért? Mi volt a baj a 20-szal?
Új kipufogó is érdekel az R1-re?