Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bp.n
Üdv!

Valaki tud-e ajánlani motorszerelőt tavaszi szervízhez?
Rendben, jövő héten megveszem, csütörtökön jövök haza és pénteken feldobom postán. Pénzt meg küldöd vagy utalod vagy befizeted az asszony számlájára. Majd egyeztetünk e-mailben.
Szia!

Kinéztem! Ez tetszene: http://www.louis.de/index.php?...

Ebből is az első ("karbon" és a ducibb :) kellene)
http://www.louis.de/_1090e3b67...

Természetesen 1 pár. Ha nincs hozzá relé az is jól jönne.

Ha van még valami amit le kell írnom, és a részleteket beszéljük meg emailban. Adatlapom ott a cím.

Előre is köszönöm!
Ma meg volt az első kör az R1-gyel. Hát Srácok.........
Viszont egy kis üröm az örömben: ha már meleg a motor, alapjáraton úgy ketyereg, mint ha sok benyát kapna. Ha így jár pár percig és indulni akarnék, húzok egy kis gázt és lefullad.
Ujra indítok, nagyobb gázzal indulok és 1-2 másodpercig rendesen rángat, mint ha tele lenne anyaggal. Aztán megy rendesen, fordulaton nincs baj vele. Viszont ha visszaengedem 2500-as fordulatig, ott ismét elkezd rángatni és dadogni. valakinek valami ötlete?
Helló!
Ha esetleg valaki eladó R1-est keresne
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1-5557347
Csak a két relé, az index meg olaj hiányzik a korbácsról!
100 fok körül forr a vizem aminek ugye egy zárt rendszerben nem kéne úgy hogy szerintem a sapkám a szar! A venti 105 körül kapcsol be és 85-90nél kapcsol ki! Azért ellenőrzök mindent! Vettem egy sráctól 2000reshez egy komplett korbácsot még vezérlés is lóg rajta megnézem relé van-e és kicserélem! Ha véletlenül jó mind a kettő egyet elküldök postán
Szerintem valami leválasztó szerepe lehet, hogy a műszerfalba kis áramú körről menjen a feszkó pl 5V-ot kapcsol, míg az olajszint kapcsoló 12-v-ról meg és nagyobb olvadóbiztivel van biztosítva. Nem tudom mennyire érthető mit szerettem volna, de másra nem tudok gondolni.
Ez esetben helyettesíthető egy sima 12V-os relével, legalább, amíg kipróbálod, és üzembiztos lesz, utána meg kicseréled egy drága bontottra Esetleg nincs feltüntetve rajta, hány A-t tud kapcsolni?
Nagyon szépen köszönöm. Kinézem és küldöm.
Köszi Ádám hogy azért törődsz velem!
Szóval néha be villan az olajszint jelzőm h nincs meg a szint, hol ott fullon van olajjal. Kicseréltem az olaj szint mérő gombát és nem szünt meg az effektus, ezután végig mentem a kapcsolási rajzon és ott jelzett egy un: olaj relét ezt nagy nehezen megtaláltam a motoron, az ülés alatt, és ahogy lehúztam a csatiról a vissza jelző elaludt. A kapcsolási rajzon az derül ki hogy a ventillátor motorral egy szálon fut ami a relé behúzó tekercsén keresztül megy, a multhéten megszorult a ventillátor és még a biztosítékot is elküldte ekkor éghetett le ez a relé. Csak nem értem mi a szerepe?Tiltani nem tiltja a motor működését, fordulatát. Ezért izgat h akkor miért van rá szükség?
Üdv: L
Ha valakinek van bármi nemű ötlete szívesen várom!
Szevasz Laci! Nézegettem a manualt, sajnos szöveges részt nem találtam róla, a műszerfalba ad egy jelet. Pontosabban a km órába.
üdv!

Kicsit tanácstalan vagyok.

Valaki tudna tapasztalat alapján ajánlani fékfolyadékot lehetőleg minél jobbat Yamaha r1 2004.
Nem hinném h felcserélte a hűtőcsöveket mert lehetetlen úgy van kialakítva!és hány foknál kapcsol a venti? gondolom a biztosítékot nézted már! Ha jó a reléd én a másikat megvenném
Megnézem a relét talán van is másik! A ventilátor jó azt is ellenőriztem:( Lehet hogy a hűtő sapkája rossz vagy szerelőnél volt és az valami csövet felcserélt vagy nem tudom átnézem holnap! Köszi a tippeket!
Ha nem a relé akkor aszint jelző én pont ma cseréltem de nem a szintjelzővel volt gond hanem a relével! ÜDv:L
Meg van szorulva a ventilátorod az pedig egy áramkörön van az olaj relével aminek ez a túláram leégette a tekercset! Nézd meg a ventillátort h kapcsol e ha leveszed a hűtőben lévő gombárol amire 2 vezeték megy érintsd össze ha forog a venti akkor nem ez a baj ha nem akkor igen!
Én már cseréltem!
Nem bonyolult de próbáld meg az ülés alatt az akkumlátor mellett lévő relét lehúzni az a szint jelző relé! 4 vez megy bele, fekete kék/piros/barna és fehér!
Sziasztok!
Tele vagyok apróbb de annál idegesítőbb hibákkal?
Lehet, hogy ti tudtok segíteni.
1. 95-100 foknál még a ventilátor be sem kapcsolt de a kiegyenlítő tartályban forr a víz és nyomja ki a túlfolyócsövön! Normális fagyállóval van töltve, a termoszt előbb ellenőriztem tökéletesen nyit!
2. Ha gyújtást adok 0 és 7000-es fordulat között ugrál a mutató és ha beindítom sem reagál a gázra! Pár indítás vagy egy kis állás után rendbe jön! Érintkezés?
3. Az olajszint jelzőfénye folyamatosan világít ha kevés van benne ha bőségesen elég? Cserélte már valaki a szint mérőt bonyolult?

99-es RóbertEgyesről van szó!
Köszi
Rendben van. Várom a válaszod. :)
Üdv!

Szeretettel várunk mindenkit!

http://www.sportmotor.hu/motor...
Sziasztok tudja valaki hogy mi szerepe van az olajszint jelző relének?Esetleg nem maradt meg vkinek egy ilyen?
Köszi
Jövő héten megyek a Louisba, ha tetszik valamelyik, hozok szivesen. Itt nézheted meg:

http://pdfkatalog.louis.de/Kat...
Sziasztok! Az R6osom után a 2002-2003 évjáratu R1 vásárlása előtt állok. Tudtok valamit az alábbi motorok egyikéről esetleg ismeritek-e az előéletüket, vagy egyszerűen ha van véleményetek róluk a képek alapján, szívesen veszek mindent! Típushibákat, vagy bármit amire az alap dolgok felett figyelni kell.

1.
2.
3.
Előre is köszönöm!
Megkaptad? Átment az email?