Rendben, jövő héten megveszem, csütörtökön jövök haza és pénteken feldobom postán. Pénzt meg küldöd vagy utalod vagy befizeted az asszony számlájára. Majd egyeztetünk e-mailben.
Ma meg volt az első kör az R1-gyel. Hát Srácok.........
Viszont egy kis üröm az örömben: ha már meleg a motor, alapjáraton úgy ketyereg, mint ha sok benyát kapna. Ha így jár pár percig és indulni akarnék, húzok egy kis gázt és lefullad.
Ujra indítok, nagyobb gázzal indulok és 1-2 másodpercig rendesen rángat, mint ha tele lenne anyaggal. Aztán megy rendesen, fordulaton nincs baj vele. Viszont ha visszaengedem 2500-as fordulatig, ott ismét elkezd rángatni és dadogni. valakinek valami ötlete?
100 fok körül forr a vizem aminek ugye egy zárt rendszerben nem kéne úgy hogy szerintem a sapkám a szar! A venti 105 körül kapcsol be és 85-90nél kapcsol ki! Azért ellenőrzök mindent! Vettem egy sráctól 2000reshez egy komplett korbácsot még vezérlés is lóg rajta megnézem relé van-e és kicserélem! Ha véletlenül jó mind a kettő egyet elküldök postán
Szerintem valami leválasztó szerepe lehet, hogy a műszerfalba kis áramú körről menjen a feszkó pl 5V-ot kapcsol, míg az olajszint kapcsoló 12-v-ról meg és nagyobb olvadóbiztivel van biztosítva. Nem tudom mennyire érthető mit szerettem volna, de másra nem tudok gondolni.
Ez esetben helyettesíthető egy sima 12V-os relével, legalább, amíg kipróbálod, és üzembiztos lesz, utána meg kicseréled egy drága bontottra Esetleg nincs feltüntetve rajta, hány A-t tud kapcsolni?
Köszi Ádám hogy azért törődsz velem!
Szóval néha be villan az olajszint jelzőm h nincs meg a szint, hol ott fullon van olajjal. Kicseréltem az olaj szint mérő gombát és nem szünt meg az effektus, ezután végig mentem a kapcsolási rajzon és ott jelzett egy un: olaj relét ezt nagy nehezen megtaláltam a motoron, az ülés alatt, és ahogy lehúztam a csatiról a vissza jelző elaludt. A kapcsolási rajzon az derül ki hogy a ventillátor motorral egy szálon fut ami a relé behúzó tekercsén keresztül megy, a multhéten megszorult a ventillátor és még a biztosítékot is elküldte ekkor éghetett le ez a relé. Csak nem értem mi a szerepe?Tiltani nem tiltja a motor működését, fordulatát. Ezért izgat h akkor miért van rá szükség?
Üdv: L
Ha valakinek van bármi nemű ötlete szívesen várom!
Nem hinném h felcserélte a hűtőcsöveket mert lehetetlen úgy van kialakítva!és hány foknál kapcsol a venti? gondolom a biztosítékot nézted már! Ha jó a reléd én a másikat megvenném
Megnézem a relét talán van is másik! A ventilátor jó azt is ellenőriztem:( Lehet hogy a hűtő sapkája rossz vagy szerelőnél volt és az valami csövet felcserélt vagy nem tudom átnézem holnap! Köszi a tippeket!
Meg van szorulva a ventilátorod az pedig egy áramkörön van az olaj relével aminek ez a túláram leégette a tekercset! Nézd meg a ventillátort h kapcsol e ha leveszed a hűtőben lévő gombárol amire 2 vezeték megy érintsd össze ha forog a venti akkor nem ez a baj ha nem akkor igen!
Én már cseréltem!
Nem bonyolult de próbáld meg az ülés alatt az akkumlátor mellett lévő relét lehúzni az a szint jelző relé! 4 vez megy bele, fekete kék/piros/barna és fehér!
Sziasztok!
Tele vagyok apróbb de annál idegesítőbb hibákkal?
Lehet, hogy ti tudtok segíteni.
1. 95-100 foknál még a ventilátor be sem kapcsolt de a kiegyenlítő tartályban forr a víz és nyomja ki a túlfolyócsövön! Normális fagyállóval van töltve, a termoszt előbb ellenőriztem tökéletesen nyit!
2. Ha gyújtást adok 0 és 7000-es fordulat között ugrál a mutató és ha beindítom sem reagál a gázra! Pár indítás vagy egy kis állás után rendbe jön! Érintkezés?
3. Az olajszint jelzőfénye folyamatosan világít ha kevés van benne ha bőségesen elég? Cserélte már valaki a szint mérőt bonyolult?
Sziasztok! Az R6osom után a 2002-2003 évjáratu R1 vásárlása előtt állok. Tudtok valamit az alábbi motorok egyikéről esetleg ismeritek-e az előéletüket, vagy egyszerűen ha van véleményetek róluk a képek alapján, szívesen veszek mindent! Típushibákat, vagy bármit amire az alap dolgok felett figyelni kell.
Valaki tud-e ajánlani motorszerelőt tavaszi szervízhez?
Kinéztem! Ez tetszene: http://www.louis.de/index.php?...
Ebből is az első ("karbon" és a ducibb :) kellene)
http://www.louis.de/_1090e3b67...
Természetesen 1 pár. Ha nincs hozzá relé az is jól jönne.
Ha van még valami amit le kell írnom, és a részleteket beszéljük meg emailban. Adatlapom ott a cím.
Előre is köszönöm!
Viszont egy kis üröm az örömben: ha már meleg a motor, alapjáraton úgy ketyereg, mint ha sok benyát kapna. Ha így jár pár percig és indulni akarnék, húzok egy kis gázt és lefullad.
Ujra indítok, nagyobb gázzal indulok és 1-2 másodpercig rendesen rángat, mint ha tele lenne anyaggal. Aztán megy rendesen, fordulaton nincs baj vele. Viszont ha visszaengedem 2500-as fordulatig, ott ismét elkezd rángatni és dadogni. valakinek valami ötlete?
Ha esetleg valaki eladó R1-est keresne
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1-5557347
Ez esetben helyettesíthető egy sima 12V-os relével, legalább, amíg kipróbálod, és üzembiztos lesz, utána meg kicseréled egy drága bontottra Esetleg nincs feltüntetve rajta, hány A-t tud kapcsolni?
Szóval néha be villan az olajszint jelzőm h nincs meg a szint, hol ott fullon van olajjal. Kicseréltem az olaj szint mérő gombát és nem szünt meg az effektus, ezután végig mentem a kapcsolási rajzon és ott jelzett egy un: olaj relét ezt nagy nehezen megtaláltam a motoron, az ülés alatt, és ahogy lehúztam a csatiról a vissza jelző elaludt. A kapcsolási rajzon az derül ki hogy a ventillátor motorral egy szálon fut ami a relé behúzó tekercsén keresztül megy, a multhéten megszorult a ventillátor és még a biztosítékot is elküldte ekkor éghetett le ez a relé. Csak nem értem mi a szerepe?Tiltani nem tiltja a motor működését, fordulatát. Ezért izgat h akkor miért van rá szükség?
Üdv: L
Ha valakinek van bármi nemű ötlete szívesen várom!
Kicsit tanácstalan vagyok.
Valaki tudna tapasztalat alapján ajánlani fékfolyadékot lehetőleg minél jobbat Yamaha r1 2004.
Nem bonyolult de próbáld meg az ülés alatt az akkumlátor mellett lévő relét lehúzni az a szint jelző relé! 4 vez megy bele, fekete kék/piros/barna és fehér!
Tele vagyok apróbb de annál idegesítőbb hibákkal?
Lehet, hogy ti tudtok segíteni.
1. 95-100 foknál még a ventilátor be sem kapcsolt de a kiegyenlítő tartályban forr a víz és nyomja ki a túlfolyócsövön! Normális fagyállóval van töltve, a termoszt előbb ellenőriztem tökéletesen nyit!
2. Ha gyújtást adok 0 és 7000-es fordulat között ugrál a mutató és ha beindítom sem reagál a gázra! Pár indítás vagy egy kis állás után rendbe jön! Érintkezés?
3. Az olajszint jelzőfénye folyamatosan világít ha kevés van benne ha bőségesen elég? Cserélte már valaki a szint mérőt bonyolult?
99-es RóbertEgyesről van szó!
Köszi
Szeretettel várunk mindenkit!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Köszi
http://pdfkatalog.louis.de/Kat...
1.
2.
3.
Előre is köszönöm!