Fékolaj 5.1 es legyen szerintem, nekem Repsol ment bele.
Aksiból Banner lett, a típusát nem tudom, de szerintem a honlapján megtalálod.
Karokat Balitól vettem két újjasat 14 ezerért, szerintem elég jók.
Kuplungot csúszót akarsz, mert az sajna nekem sincs:(
Tankot felnyitni a borítással eggyütt utánna a borítás alatt ahol a tankhoz kapcsolódik belülről van asszem 4db csavar kicsavarod és lejön a müanyag rész
Eladó egy első teleszkóp pár Yamaha R1 hez!
2007-2012 jó mindegyikbe! Ez egy 2009-be volt!
Új, nem volt még használva!
Van még egy 2009-es kék gyári idomszettem is! Enyhén sérült, lámpákkal!
Dyno push váltóelektronika!
PP lábtartó 2009-hez való!
Ha valakit érdekel írjon vagy hívjon.
Köszönöm a tanácsod!
Ma elvittem egy szerelő sráchoz, és ő is ugyanezt mondta.MA már néha elaludt a vissza jelző tehát valószínű csak a szintmérővel van valami. Ezért megköszönném ha megadnád a számukat és vennék egy szint jelzőt/mérőt!Egyébként nem csörög nem kopog nincs vele gond. Egyből megijedtem.
Szerintem ahogy írtad a visszajelző nem az olajnyomást, hanem a szintet mutatja.A másik, szerintem ha főtengelyes lenne azt hallanád és akkor is általában elég csapágysort cserélni,ha mégse én is azt mondom,hogy semmiképp ne köszörültesd.A legjobb ebben az esetben (ha bizonytalan vagy),akkor vidd be márkaszervízbe állapotfelmérésre ,a közhiedelemmel ellentétbe nem egy megfizethetetlen művelet.Én így tettem ,bár semmi baja nem volt a motornak.2 hengernél mondták,hogy baj van,elvittem szerelőhöz szétszedte és 3 hengernél végig volt repedve a hüvely,ennek akkor nem örültem ,de szerintem így jobban jártam mintha tovább használtam volna és szétrepült volna az egész.60000Ft-ért vettem egy új hengersort,kapott új csapágysort és egy gyűrűszettet és azóta használom.Előtte se volt vele gondom,de azóta mintha új motorom lenne.Bontó tudok ajánlani,ha érdekel,van mindenük és nagyon korektek.
Egyből a legrosszabbra gondolok, ilyen esetben mi a helyes sorrend?
Olaj gombát megnézni, esetleg olajnyomás mérő órával megmérni a nyomást,és jöhet a fekete leves, főtengely köszörülés+ olajszivattyú csere+ dugattyúk átvizsgálása. Teljes összeomlás!
egyfolytában világít az olajzás riasztó ledem! Hol ott az olajszint a maximumon van! Lehet hogy csak gomba baja van vagyis szint jelző, de félek tőle hogy komolyabb gond lesz.
Igaz nem csörög, zörög. De ahogyan melegszik úgy elkezd világítani. Ha jól tudom ezekben nincs olaj nyomás ellenőrző gomba csak szintmérő ez épp nem egy nagy találmány.
Sajna nekem nincs! Nekem pedig egy főtengely köszörülés kellene csapágyakkal! Tudtok ajánlani jó áron dolgozót? Még kb-ra sem tudom megsaccolni hogy ez mennyibe kerül!
Ebay v itthoni motoros bolt/ oldal?