Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért? Vitt egy kört a busszal?
Vettem egy robogót az MZ helyett.
Nem bonyolult viszont nem árt tisztában lenni a karburátor működési elvével.(azért nem csak annyiból áll hogy addig tekergetem a csavarokat amíg egyformán nem mutatnak a műszerek)
Ésha, nevet változtatok?
Csak Sanyinak,mert adósa vagyok!
Nem.
5 pénz a szinkronteszter + posta?
Kár, hogy nem tudom hogy kell használni.
Bonyolult?
Ultrasnak is holnap csinálok csövet,ez a hét elég melós volt,de holnap talán lesz rá időm.
Igen,a csapokkal fojtod le annyira,hogy ne ugráljanak a műszerek.Zsolti már vitt egyet,tudok csinálni kis,és nagy órákkal is.Van hozzá illesztő csatlakozó 6-os menettel,ha jó a 250-hez jövő héten csinálok csak neked féláron!(5000+posta)
Csapoknak mindenképpen kell lenniük?
Ez elég szar volt.
De hüjjje vagy! Bakker!
Monyinyi-monyinyi-moonnyiinyiii-moonnyiinnyii...
Jó is az a villamos.
Villamos, villamos, apád segge csillagos !
Nincs ezzel semmi baj külsőre sem.
centrír súly nem esett le a felniről?
Köszi szépen!
Vákuummérő órák,mindegyikhez egy szelep,csatlakozó csövek,és csavarok a szívótorkokhoz. Ennyi. Mindegyik így épül fel szóval univerzális.
Persze. "ugyanolyan" mint a gyári csak nem olyan szép. De Gyula gyárt ilyeneket ha jól sejtem szintén "céges" anyagból.
Még valami! Elfelejtettem! Ez a 15 körüli jó FZR-hez? Nem típusfüggők ezek a ketyerék?
Tudsz róla képet tenni,ha lesz 1kis időd? A tiéddel is meg lehet csinálni a szinkront okésan ugye?
Ha mindenképpen a profi gyári készletre gondolsz akkor igen.
Én "céges" anyagból megcsináltam 8e-ből.
De lehet kapni 15e körül gyári szettet.