FZR-en még nem szedtem ki a kereket. (Aprilia ETX-en RX-en RS-en ki lehetett, bár ott csak 1 tárcsa van) Mivel fölül van a féknyereg, v.színű kicsúszik a kerék. De a puding próbája az evés.
TEhát a robogó a legjobb. Azzal parkolhatsz bárhol ingyér, keveset fogyaszt, és még egy kevés motor fílingje is van.
Jut eszembe neki kellene kezdeni a robogó összerakásának. Megvettem hozzá már mindent.
Tessék, ha megkapom az állást, jöhettek egy kört szurkoljatok...pénteken megyek Száva kocsiszínbe 4 órás felvilágosításra, aztán ott eldől szerintem a nagy része...
Ezekkel ugyanúgy lehet menni mint a 89 utániakkal. Papíron kilenc lóerővel erősebb az exup de a tesztekben mérték őket és nem tudott az sem 136-138-nál többet nyomni a padra.
Az exup szelep a hosszabb szelepösszenyitás miatt kellett(módosították a kipufogó vezérműtengelyt és exup nélkül krákogó vénember lenne alacsony fordulaton) ezért cserébe 8000 felett egy kicsit jobban megy mint az elődje és elforog 12000-ig (a régi 11500-nál szabályoz le)
A futóműbeli változtatásokat meg csak pályán a profik veszik észre,nem sokkal másabb vezetni.(magyarul:beszarsz a régin is)
A többi már csak szépészeti dolog rajta.
Nah, mindenbe belepofáztam amibe akartam. Húzok, mee elfogyott a sör, oszt egy veszett sexy csaj épp igen lenge öltözékben vonult be a szobába.
Jóccakát....
Én is csak picivel kapok többet mindenestől, és lett belőle ház !
Ne csüggedj !
Ne ess kétségbe... vicc:
REpül a légy a mekibe...
Beleesik a shake-be... Épphogy kimászik, megússza.
Gondtalanul repül tovább és beleesik még egy shake-be.... Abbl már nem bír kimászni. Beledöglik.
Mi a tanúság?
Főleg ha mondjuk sikerülne bekerülnöm 52-es vilihez, az mondjuk királyság lenne...csak akkor előtte be kell vásárolnom. Vipera, kések, sprayk, nagy darab vasak, pisztoly, lefűrészelt csövü shotgun, awp, vállról indítható rakéta, tank, páncélozott kabát, stb.
Köcce, ez jólesik Igazából nem az én érdemem, nem én csináltam, de ilyenre csináltam volna én is... én ilyen "1lámpáson" nőttem fel, nekem ez jön be. Anno 85-ben ha nem fordult a lámpa a kormánnyal, az ciki volt, mert csak az öreg szimók meg a mégöregebb MZk voltak olyanok
Jut eszembe neki kellene kezdeni a robogó összerakásának. Megvettem hozzá már mindent.
Az exup szelep a hosszabb szelepösszenyitás miatt kellett(módosították a kipufogó vezérműtengelyt és exup nélkül krákogó vénember lenne alacsony fordulaton) ezért cserébe 8000 felett egy kicsit jobban megy mint az elődje és elforog 12000-ig (a régi 11500-nál szabályoz le)
A futóműbeli változtatásokat meg csak pályán a profik veszik észre,nem sokkal másabb vezetni.(magyarul:beszarsz a régin is)
A többi már csak szépészeti dolog rajta.
Jóccakát....
Úgylátom próbára már nem csak én jelentkeztem be.
Ne csüggedj !
Ne ess kétségbe... vicc:
REpül a légy a mekibe...
Beleesik a shake-be... Épphogy kimászik, megússza.
Gondtalanul repül tovább és beleesik még egy shake-be.... Abbl már nem bír kimászni. Beledöglik.
Mi a tanúság?
Ne ess kétshakebe.
Pedig a haccáz is jómegy, de az azért ezer. csak kerek szám vagy mi.
Biztos az én szám is elkerekedne...