Én meg 85-ben láttam pár TGV-t a Genfi vasútállomáson(addig csak a Búvár Zsebkönyvekből ismertem) és úgy döntöttem hogy ilyet fogok vezetni ha nagy leszek.(már szinte láttam hogy 360-nal tépek vele Dunaújváros és Bpest között)
Az ősszel kapott a gép két elfogadható állapotú telószárat a régi rozsdás helyett, akkor a kormány csapágy még rendben volt.
Lehet lecseréltetem benne az olajat, pedig ezt még nem akartam mert a szimeringek még jók.
Az mitől van hogy ha elengedem a kormányt beszitál a gép eleje?
Valamelyik felnit kell görgőzteteni, vagy teleszkóp probléma?
Esetleg kanyar lehet a vázban?
majd fotózok ha visszajött a motor szerelőtől. Szerintetek a szerelő azért nem hívott, mert NAGYON SOK dolga van a motorommal, vagy nem volt semmi extra azon túl amit én is mondtam, illetve kértem. (?) /eredetileg meglett beszélve, hogy szól ha valami gebasszal talállkozik/
Én is úgy vagyok vele. Pár alakalommal mentem csak 2 kilót, és egyszer nem sikerült az egyenes végén rádönteni az ívre. Ha ott jönnek szembe...
Na a kanyar után egy jól látható szakaszon megáltam, motort leállítottam, és leülte 10 percre az árokszélbe.
Én a kocsival jártam így tegnap.
Tirpák eljött nyiregyről tegnap a báttya kiséretében egy z3-as Roadsterrel (!) mee kell egy szaladgálós kocsi. Megegyeztünk telefonba, merthogy már látta a gépet, hogy 350, és adom a téligumikat, és semmi más nem kell hozzá. NAmondom legyen. Eljönnek, erre ótórádió? Há nincs. megegyeztünk, nem kell hozzá semmi. MP3-as fejegységet nem adok hozzá, gyárbqa se adtak. Errehogy, ez olyan mintha kiszedtem volna egy ülést, vagy levettem volna az egyik kereket. Itt borult be az agyam... VISZONTLÁTÁSRA. Eljöttünk. 1 vigasztal. Potyára jöttek el Nyíregyházáról.
http://robogotuning.hu/spd/511...