Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki nem néztem volna belőled (ez vicc vót, meg ne sértőggy )
csak az E30 semmi más a bömösből
http://totalcar.hu/tv/2016/11/...
A boci az asztalon sószóró.
A reklámoknak meg egyáltalán nem hiszek már nagyon régóta. (így a bmw vakításának sem )
Én eggyel továbblépnék és az E30-at választanám.
Fiatalkorom óta valahogy az az autó volt a "korrektül elkészített iparosmunka" a szememben, bármikor ránéztem. (meg a 34)
Én azért látom (ha te nem is) hogy a Yamahát hozták ki elsőnek a Kawasaki weboldalán, másrészt a felmérést nem a Kawasaki végezte.
Vennék Bmw-t is, de csak 1602-2002 sorozatból. Esetleg egy E21 kiscápát. Motorba meg csak 4hengerrel az igazi :)
Hibátlan fasza vagyok :) Betudom csodálatos agyi képességeimnek :)
........amelyet teljesen házon belül fejlesztett ki a Kawasaki Heavy Industries (KHI) csoport: Gázturbinák és Gépek, Űrrepülés és Vállalati Technológiák Divíziója."
Ez az egyetlen mondat benne a reklám, ha a dolgok mögé látsz. (tőled elvárnám )
És pl. ezért jó reklám: https://global.kawasaki.com/en...
Na menjünk vacsizni, bár valahogy így kéne (a személyeket a személyiségi jogok miatt felismerhetetlenné tettem )
Jajj, József, egy Kawáról szóló statisztikát ne a Kawa weboldaláról vegyünk már át több komolyságot kérek

ui: azt is elhiszed, hogy XY mosópor fehérebbre mos, és a lábkörmöd se fog többé gombásodni?
A gyári promó azt nem hangsúlyozta, hogy be is fordul csak gyorsulásról regél
Egyébként van a tyúbon pár drag vidi - elég hamar be tudnak fordulni

Egyébként semmi bajom a Kawával - sztem 1qtya a négy japó. Elég jók mind.
Amikor én kétségbe vontam a statisztikát úgy általában, te azt mondtad hogy igenis annak van jelentősége. De látom hogy csak olyan statisztikát tudsz elfogadni ami a bmw-t dicséri és a franciákat lehúzza.
És a kettő közül melyik fordulna be a célegyenes végi kanyarba?
Bevallom, nem nagyon érint meg, amit a legendásan fax usákok össze hablatyolnak meg tudod, az a mondás, hogy "csak annak a statisztikának hiszek, amit én hamisítottam"
Akkor ezzel is lemaradtak... más már gyártott előttük jól gyorsuló, feltöltött, csak pályán használható motorbiciklit
Hát én inkább szenvedek tovább önbizalom hiányosan mert a statisztika nem hazudik.
http://www.kawasaki.hu/hu/news...
László értse már meg benne a reklámot!
Kit érdekelnek a kis motorépítő műhelyek vagy a bmw eladási statisztikái?
"Amikor a Kawasakinak először fogant meg a Ninja H2R gondolata a fejében, az alapkoncepció az volt, hogy egy olyan gépet alkossanak, amely olyan gyorsulást teszi lehetővé, amilyet legtöbb motoros még korábban sosem tapasztalt.
Ennek eléréséhez a kulcsot a supercharger (feltöltős) motor jelentette, amelyet teljesen házon belül fejlesztett ki a Kawasaki Heavy Industries (KHI) csoport: Gázturbinák és Gépek, Űrrepülés és Vállalati Technológiák Divíziója."
http://ripost.hu/cikk-villam-i...
oldjátok meg pihenésképp. Ne csaljatok. Jót tesz az egónak
15 fok volt... gondolkoztam, kerülni kéne 1et.
Kiállni a kocsival, kitolni a motort, fújni a kerekébe, bemenni, átöltözni (jó vastagon) előszedni a sisakot, kesztyűt - aztán: áááááá, faxom... majd holnap.
Nyilvánvaló. Az egekbe szökne az önbizalmad, és így megerősödve nagy tetteket hajtanál végre Tudod, mindig csak egy kis lökés kell
Akkor mért nem dobnak nagyot? Csak egy megfújt motort ad ki a tudásuk? Kis motorépítő műhelyek is álltak már elő ilyen szinttel.
De nem rossz cég, az biztos, nálam is lista elején lesznek majd, ha majd teherhajót vagy darut akarok venni
Nem tom, mi van a világon, ott a 2013-as EU statisztika - eléggé beszédes. Hirtelen nem találtam frissebbet, de évek óta az eleje felé van a GS, a BMW-s topicra mindig betolja valaki, ha jelenik meg új adat.
Igen de akkor meg sem néztem mert baromira nem érdekelt hogy épp mivel van elfoglalva a világ, most meg láttam hogy mennyire barom módon gyorsul.
De továbbra sem tetszik és egy fillért sem adnék érte.

Mentem egy karikat a transalpal.Holnap viszem a haztol