Sanyám többnyire én is az óvodások párbajának tartom a katalógusadatokkal való dobálózást de csak hogy tiszta legyen a "brutális" fogalma "papíron", gyárilag:
A Hondád 154 Le-s és 101Nm-t tud, végre meg 286-ot, az exup meg az elmaradottabb technikájával 145Le-t és 107Nm-t, végre meg 273-at.
Szerintem egyrészt egyiket sem lehet kevésnek nevezni (9 azaz KILENC! LE és 13 km/h különbség, most ez mit számít egy átlag biker alatt?) másrészt ha egyszer a telephelyen jársz a Pirossal akkor gurítsd rá a hídmérlegre tele tankkal, csak úgy kíváncsiságból a 192 kilós súly miatt. (a pici, szénné könnyített 2016-os Fireblade teletankolva 200 kiló, ami szenzációsan jó érték)
Ezzel csak azt akarom mondani hogy a Piroskád persze erős és jól megy (meg ügyes is ) mint ahogy az összes többi ezres körüli sportmotor, viszont te (és én) meg a töredékét sem használjuk ki ennek a potenciálnak, így szerintem tökmindegy hogy jelenleg mennyivel "brutálisabb" gépen ülsz.
Azért mert a motorjaidon a gázmarkolat 1/3-nál rendszeresen megakad így fogalmad sem lehet róla hogy milyen egy brutális motor ereje. (az FZR-ről sem tudtad hogy mire képes)
Tele a tyúb ilyenekkel... lófaxt mennek ezek 299-el. Eleve 5%-ot legtöbbx fölé mér az óra, plusz lehet kerékméret eltérés, lánckerék csere - de a 285 is szép (meg a 260 is)
Nem véletlen, hogy az ilyen "topszpíd" onbórdokon soha nem látni GPS mérést, csak a km-órát
Sajnos a kollégám menet közben lett rosszul,és nagyon súlyos sérüléseket szenvedett. Belső vérzéstől kezdve,bordatöreket ne is említsem,kórházban van és nagyon nincs jól. Szerencsére az utasok csak könnyű sérüléseket szenvedtek.
A Hondád 154 Le-s és 101Nm-t tud, végre meg 286-ot, az exup meg az elmaradottabb technikájával 145Le-t és 107Nm-t, végre meg 273-at.
Szerintem egyrészt egyiket sem lehet kevésnek nevezni (9 azaz KILENC! LE és 13 km/h különbség, most ez mit számít egy átlag biker alatt?) másrészt ha egyszer a telephelyen jársz a Pirossal akkor gurítsd rá a hídmérlegre tele tankkal, csak úgy kíváncsiságból a 192 kilós súly miatt. (a pici, szénné könnyített 2016-os Fireblade teletankolva 200 kiló, ami szenzációsan jó érték)
Ezzel csak azt akarom mondani hogy a Piroskád persze erős és jól megy (meg ügyes is ) mint ahogy az összes többi ezres körüli sportmotor, viszont te (és én) meg a töredékét sem használjuk ki ennek a potenciálnak, így szerintem tökmindegy hogy jelenleg mennyivel "brutálisabb" gépen ülsz.