Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sanyám többnyire én is az óvodások párbajának tartom a katalógusadatokkal való dobálózást de csak hogy tiszta legyen a "brutális" fogalma "papíron", gyárilag:
A Hondád 154 Le-s és 101Nm-t tud, végre meg 286-ot, az exup meg az elmaradottabb technikájával 145Le-t és 107Nm-t, végre meg 273-at.
Szerintem egyrészt egyiket sem lehet kevésnek nevezni (9 azaz KILENC! LE és 13 km/h különbség, most ez mit számít egy átlag biker alatt?) másrészt ha egyszer a telephelyen jársz a Pirossal akkor gurítsd rá a hídmérlegre tele tankkal, csak úgy kíváncsiságból a 192 kilós súly miatt. (a pici, szénné könnyített 2016-os Fireblade teletankolva 200 kiló, ami szenzációsan jó érték)
Ezzel csak azt akarom mondani hogy a Piroskád persze erős és jól megy (meg ügyes is ) mint ahogy az összes többi ezres körüli sportmotor, viszont te (és én) meg a töredékét sem használjuk ki ennek a potenciálnak, így szerintem tökmindegy hogy jelenleg mennyivel "brutálisabb" gépen ülsz.
Biztos kiszőrösödött a bowden
Ezért vett olyat, ami már 1/3-nál is brutális. Nincs ezzel baj Így Sanyi tötyörögve is ugyanúgy megy, mint mi a 100 lovas vackokkal nyélgázon
Azért mert a motorjaidon a gázmarkolat 1/3-nál rendszeresen megakad így fogalmad sem lehet róla hogy milyen egy brutális motor ereje. (az FZR-ről sem tudtad hogy mire képes)
.... de Sanyi, kezedben a lehetőség, hogy megcáfolj! Pattints fel egy GPS-t, és irány az M6 Közel van, még a két munkameneted közé is be tudod iktatni
Tele a tyúb ilyenekkel... lófaxt mennek ezek 299-el. Eleve 5%-ot legtöbbx fölé mér az óra, plusz lehet kerékméret eltérés, lánckerék csere - de a 285 is szép (meg a 260 is)
Nem véletlen, hogy az ilyen "topszpíd" onbórdokon soha nem látni GPS mérést, csak a km-órát
Hát igen a leejtő lendületet ad neki
Nem 260 a vége Laci!

http://youtu.be/WrDW3mJiXTI
Sajnos a kollégám menet közben lett rosszul,és nagyon súlyos sérüléseket szenvedett. Belső vérzéstől kezdve,bordatöreket ne is említsem,kórházban van és nagyon nincs jól. Szerencsére az utasok csak könnyű sérüléseket szenvedtek.
Most miért írod ezt? Na jó mindegy is. A Piros akkor is egy nagyon durva motor,mondhatjuk rá hogy brutális erővel,és menetteljesítménnyel rendelkezik.
Már régóta olvasom, a stílus néha sarkos de szeretem ha valaki tartja magát az alapértékekhez.
az.
Jó dumája van, nagyon ki van bukva a faszbúkra
Az mi? dőlésszög jelző a nagy kocka középen az oszlopon?
Hm. Bunny rendesen kiakadt. (bár tökéletesen igaza van)
http://drugsbunny.hu/hirek/dob...
Állat hangja van.
Ja, ez kék.
Sanya keni neki rendesen.
ilyesmiből az rsv factoryval mentem mikor kijött... sztem ezek nem túl jók közlekedni, inkább hobbinak való.
aztafaszom