"de eddig még eccerse jött be" László, mindig bejött, mert tökmindegy hogy mennyit adnak el belőle. Úgy hívják hogy reklám, ahhoz meg időnként nagyot kell dobni.
A Kawasaki egy bazinagy vállalat, aminek egy jelentéktelen kis szelete a motorgyártás.
Nem. Abszolútban. Az eladásokat a GS vezeti, ide értve a nagyrobogókat is Én is alig hittem el, mikor olvastam... Persze divat is, de az is bele jáccik, hogy nagy túra enduró kevés fajta van, mert pl. naked vagy speed mint égen a csillag, annyi féle.
Német adatok, nyilván ez is számít.
A Kawasakinál pár évtizedenként előveszik ezt a turbó-dolgot, de eddig még eccerse jött be. Ebből is biztos eladtak már 10-et - miközben a boxer motoros BMW-k eladási rekordokat döntenek (nem sokkal olcsóbban) - pedig ugye xar kereplő mind. Fura egy világ ez
OK, de ez mind sík vidék. Hegyre csak biciglivel vagy hajlandó menni?
Pécs-Bécs át Somogyon, nem rossz, szép táj - megtettük Gyuri barátoddal párszor a 90-es években, Skodával megy a fgyis komátok Audi 80-ával
Bp nincs messze. Én külföldre nem fogok tudni menni,több 1000km-re nincs keret. De mint Tisza tó volt két nap,az lazán beleférhet,és az ilyen egy napos 2-500km is,mert ez még nem sok.
Amikor oda kerül a sor, hogy mehetnél messzire, akkor meg nyavajogsz, hogy nincs rá pénz... pedig tök jó messzi tájakat motorral bejárni Téged is hányszor hívtunk
OK, kávédaráló, de legalább nem folyik el a hűtővíz, és nem akad fel az úszó Puha japó sor4-hez szokott polgárnak nagyon macsó ez a kerregő 2 hengeres traktor
A Kawasaki egy bazinagy vállalat, aminek egy jelentéktelen kis szelete a motorgyártás.
itt a táblázat
Német adatok, nyilván ez is számít.
http://youtu.be/_5QEsTTmD5U
Pécs-Bécs át Somogyon, nem rossz, szép táj - megtettük Gyuri barátoddal párszor a 90-es években, Skodával megy a fgyis komátok Audi 80-ával