Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan ez mint a lakásfelújítás.
Lefested a falakat és látod hogy az eddig egész jónak látszó ajtók mennyire használtnak tűnnek. Aztán az ajtók festése után feltűnik hogy a kilincsek milyen kopottak az újszerű ajtókon. Aztán a szőnyegpadló kissé kopott foltjai is ordítanak az új környezetben, stb.
Szép lett a fényezés (~50e) de hőálló ezüsttel vannak lekenve a felnik mert rozsdásak voltak már 30 éve is? Azokat krómozni és küllőzni kell (~20-25e) vagy cserélni. (75e) Kissé horpadt a lámpakeret? Az sem maradhat úgy. (10-ből megjön) A kip. dobok és a könyökök? Hát persze hogy hőálló ezüst mint a felnik. (28e+45e) Új gumik? Alapból. (~20e) A kormánykapcsoló hogy mutat 48 évesen a gyönyörű fényezés és krómozás mellett? Hát persze hogy új kell ~6-8e-ért. Lámpafoncsor? Mint egy fekete lyuk fénye. (de ~10e-ért fényt áraszt) Egy 48 éves ülés? Már a szivacs porát is széthordta a szél. (~10e) Hátsó lámpa búra? 3,5e-ért ajándék. Egy hiányzó láncburkolat, egy alu karbifedél? A blokkhoz már nyúltunk? Dehogy . Papírok? Áhhh.
És így tovább.
Az szép! Akkor tényleg bele adsz mindent a felújításba! Sok a króm? Vag. Mitől lesz ilyen sok? Úgy emlékszem a képre, mintha egész egyben lenne az a motor!
Nem, nem nehéz.
Én úgy számoltam hogy a Jawa ~200e-ből kész lesz. (a vételár 0 Ft volt)
Én is úgy látom hogy nem sok haszna van, de a rendszám meg nagyon tetszene rajta. Egy mz-t meg talán nem nehéz felkészíteni. Nem sok alkatrészből áll és van hozzá minden!
(igazából még én sem tudom hogy akarom-e, ennek ellenére pl. a Jawat is olyan szintre akarom megcsinálni hogy biztosan megfelelne)
Elég régóta rajta vagyok a témán és én úgy látom hogy ezen a szinten csak akkor van értelme ha az a szempont hogy "mert akarom és kész" egyébként nincs igazán kézzel fogható haszna.
Nagy értékű, illetve magas költségű járműveknél (ezek főleg autók) már van realitása de MZ, Jawa és hasonlóknál sem a biztosítás, sem az éves adó nem akkora tétel ami miatt gazdaságilag megérné. Műszaki vizsga 5 évente kell a 2 helyett, viszont a költsége arányosan kb. ugyanoda jön ki.
Szóval hozzáállás kérdése.
A pannonia még sajnos várat magára. Nincs semmi papírom hozzá, csak a vázba beütött első rendszáma. Ennyit tudok róla! Mz-ben utazok ès végig futott az agyamon a minősítés! Csak még nem tudom megéri-e!
Szia! Sok kis Csepelben meg Danuviában cseréltek blokkot még anno annyira hitvány minőségűek voltak. Ugyan olyat raktak bele akkor nincsen gond. Begerjesztetted a Pannóniát?
Jó reggelt!
Leesett az első hó!
Ebben reménykedtem! Köszi
Mehet, ha megegyezik az eredetivel.
Sztetek egy szoftver frissítés nem segítene a boxon? Még nem volt frissítve.
Az antenna jó sztem,a box szart be. Arra ítram hogy milyen legyen,kicsit szarul fogalmaztam.
Ha nem zavar az esztétika én csináltam akkoriban szoba verziósat. 80 ohm os tekercs meg egy réz drót karika. 100% os jelem volt
Szia csövi! Nem tudod véletlenül, hogy ot vizsgára mehet a motor nem gyári blokkal? Típus azonos csak nem a gyári. A forgalmiban fel van tüntetve hogy cserélve lett!
Igen tetőantenna van. Most már csak az a kérdés milyet vegyek helyette? Maradjon ez a típus? Vagy tökmind1?
A tuner gyakran bexarik, mert a légköri elektrosztatikusság szétqrja a bemenetet*. Persze a legtöbb készülék védve van ez ellen, de azé' annyira nem nagyobb fesz átüti, oszt vége. Kínai..

*ha tetőantenna van. Ha tömbház és kábel, akkor kicsinálhatja rossz mikrosütő, hegesztő inverter, vagy akár egy nagyobb fogyasztó is.