Nem egykerózunk az veszélyes. Nekem már nem szabadna elesnem az inplantátumom miatt,mert nem kiszedős a dolog hanem végleges. Illetve kiszedős,majd ha gondolom már nem leszek kiszedik.
Laci ez így is tol mint az állat,szinte alapjárattól brutális. De hát úgysem hiszitek el,úgy hogy mindegy is.
A dizelt dicsérik nálunk is,de a benzines fábia....hát gyenge konstrukcio.Volt hogy 110 ezer km esnél vezérmülánccseere kellett,kormánykazetta hamar kopogni kezd stb De ki tudja,lehet csak ritka esetek ezek
6-os lcd.
Exkollégám jelenleg egy vízmérőket ellenőrző/javító cégnél dolgozik. Kiadták neki a céges telót meg egy Pözsó Partnert, aztán otthonról reggelente indul a körútra az országban. Napi 2-300 km neki is megvan, ha meg szabad akkor leadja a verdát a telephelyen és egy másik kolléga viszi tovább. (az autó mindennap megy)
Akik hozzánk járnak kompresszor szerelők szintén így dolgoznak, egy Transitot nyúznak napi szinten, abba is átlag 300 km megy naponta.
Elképzelem, amint betolják a kereskedésbe, nézi a nepper az órát: "áááá, faszom, 258-at mutat, ezt sose viszik el" nosza, visszateker 100-at, és máris kint a megkímélt, első gazdás 158 ekm-el
Ui: nem ismerem a Skodrit, 6 vagy 7 tárcsás a számláló, esetleg már LCD? - bár ott is kérdés, hány helyiérték szegmens van...
Nekem ez kicsit hihetetlen... napi 300+ km? Minden nap? És mért kellett bő 2 évente akksit cserélni? Az én eredetim 9 évet ment el, de 7-8 évet többektől hallottam.
Sanyi, kéne neked erre hátra egy nagyobb lánckerék! Csak előnye lenne: kis fordulatról jobban megindulna (6-ban) meg nem mindig alapjáraton menne... a 260as végsebesség csökkenne, de ez, gondolom, nem annyira zavarna..
Könnyen be tudnál mutatni vele pár egykerót, és utána nem piszkálna senki a tempód miatt
Pont tegnap néztem egy doku filmet, hogy az akkor új Airbus A300 lezuhant, mert a komputer felülbírálta a pilótát na itt az a veszély nem fenyeget
egyébként a cucc az afgán megszállás alatt jól ki lett tesztelve, nomád körülmények közt, és működött
Laci ez így is tol mint az állat,szinte alapjárattól brutális. De hát úgysem hiszitek el,úgy hogy mindegy is.
http://youtu.be/qWv9xSfFukM
Exkollégám jelenleg egy vízmérőket ellenőrző/javító cégnél dolgozik. Kiadták neki a céges telót meg egy Pözsó Partnert, aztán otthonról reggelente indul a körútra az országban. Napi 2-300 km neki is megvan, ha meg szabad akkor leadja a verdát a telephelyen és egy másik kolléga viszi tovább. (az autó mindennap megy)
Akik hozzánk járnak kompresszor szerelők szintén így dolgoznak, egy Transitot nyúznak napi szinten, abba is átlag 300 km megy naponta.
Ui: nem ismerem a Skodrit, 6 vagy 7 tárcsás a számláló, esetleg már LCD? - bár ott is kérdés, hány helyiérték szegmens van...
http://hvg.hu/cegauto/20161025...
Könnyen be tudnál mutatni vele pár egykerót, és utána nem piszkálna senki a tempód miatt
egyébként a cucc az afgán megszállás alatt jól ki lett tesztelve, nomád körülmények közt, és működött
http://youtu.be/e7ac4mRASVw