Az er-t nem tudom mert a modern kori motorokat (2000 után) nem ismerem és nem is érdekelnek. A 636-nak simán gyengére sikerült a villanyak és szétütve meghajlott. (a Motorradban írták, csak tudják mit beszélnek)
A ZZR-t kenését meg már 92-ben írták a Motorrevüben (Mr. Turbo Kawasaki ZZR1100 cikk)
De tökmindegy mert az FZR-t hosszú távon nem nyomja le semmi, ezt eddig is tudtuk.
A kormány és a szélvédő nekem sem tetszett rajta (pedig én nem vagyok akkora állat mit te) valamint behemót módon fordult és elég nehézkes volt. Ezért nem is erőltettem azt a vonalat, ültem a K1100LT-n azon egész rendben volt minden (kivéve az ortopéd kormánykapcsolók és a hátsó szemetesvödör formájú gyári topcase) utána jött a GTR.
Nem akarom védeni a kawasakit mert nem hinném hogy rászorul de annyit azért olvastam én is hogy vázrepedés azokon volt amelyikeket sokszor földhöz verték egykerekezéskor, a hármas hajtókarnál "kenéshiány lépHETett fel tartós extrém terhelésnél"
ezért is érthetetlen, hogy milyen hibákat tudnak csinálni. Az elrepedt vázak a ZX12r meg az er6-esetén, a szétnyúló vázak a 2004-es fazonú 636-nál, az elégtelen kenés a kettes vagy hármas hajtókarnál a zzr1100-nál, és biztos tudna ilyesmiket mondani még aki ért is hozzá.
ma elég hosszú menetre cseréltem egy st1100-ra egy barimmal, aki még nem ment boxerrel. Hát bakker.. mennyire örülök, hogy nm azt a gyenge szélvédelmű, kézterhelős, keskeny kormányos hokedlit választottam! :D
Tudom, 316i-m (91-es 2 ajtós fekete, 500-ért) majdnem lett amikor 2003-ban a rönót vettem.
Felmentem Pestre "venni", beszéltem a csávóval hogy megyünk megnézni, mondta hogy ő pincér egy étteremben de menjünk oda, annyi időre ki tud jönni hogy megmutassa. Mentem, hívom, kijön és mondja hogy a barátnője elment a géppel de fél óra múlva itt lesz. Vártunk fél órát, aztán mondtam hogy oké, elmegyünk szétnézni majd visszajövünk. Voltunk is pár helyen de semmi olyasmi nem volt, hívom a csávót egy óra múlva hogy mi van, nem veszi fel.
Oké, menjünk Vecsésre megnézni a rönót, addigra csak előkerül a csaj. Rönó megnézve, állunk mellette, hívom a csávót hogy mi van, "már végzett de még nem ért vissza, nem tudom hol a p.csában van" --- jó, köszi, akkor mondd neki hogy már ne siessen.
Engem a bmw-k mindig kerültek.
Anno az össze-vissza csereberélés közben is itt keringtek körülöttem többnyire a kiscápák de valahogy sosem jött össze.
Aztán ez az E30, majd utána egy 525tds aut. 1,150e-ért (de aztán nekiállt kisebbségi magatartást tanúsítani a kereskedő és a megegyezett 450 helyett másnap reggel mentem a lével, már csak 250-ért akarta beszámítani a rönót) most legutóbb meg (a pözsó előtt) Veresegyházára mentem E36 318td kombit venni de a helyszínen már jóval korrodáltabb volt a termék mint a képeken és a kereskedő elmondásában, valamint a fél belseje is hiányzott. (néhány kárpit, kalaptartó és az ülések színe is más volt mint a képeken "de ilyesmit találsz fillérekért a bontóban") Meg volt még a K1100LT, azzal is a hirdetett 890-ről inkább felfelé kellett alkudni mint lefelé aztán kiszálltam 1M-nál.
Ha pl. most egy olyan kézenfekvő üzletet akarnék nyélbe ütni hogy pl. megvenném laciét, szerintem tuti az sem jönne össze. (nincs rá pénzem)
Szóval nem megy nekem ez a bmw vevős dolog, egyszerűen nem bírok bmw-t venni.
Egyik spanom gyüjti ezeket a pöcsállító motorokat, de bmw-je neki sincs. De van Moto morini corsaro-ja, meg egy triumph speed triple 1050-je. Azok a motorok nem a béjemwé :) Habár egy k1200r-teccene nekem is meg neki is
Volt belőle coupe a baráti körben pár Sajna akkor lettek eladva mikor szart sem értek, most meg vagyonokat kérnek egy normálisért. Pont így jártam a kiscápákkal. Mikor eladtam őket gombokért mentek, most meg nincs normális milla alatt
Azt még a High-End boltos életemből megtanultam: mindig létezik egy olyan teszt, vagy szakújság, ami az általunk forgalmazott készüléket hozza ki tesztgyőztesnek
Csak meg kell keresni utána lehet idézgetni belőle
http://www.stuntlife.com/forum...
http://s1207.photobucket.com/u...
http://www.stuntbums.com/sites...
A ZZR-t kenését meg már 92-ben írták a Motorrevüben (Mr. Turbo Kawasaki ZZR1100 cikk)
De tökmindegy mert az FZR-t hosszú távon nem nyomja le semmi, ezt eddig is tudtuk.
Felmentem Pestre "venni", beszéltem a csávóval hogy megyünk megnézni, mondta hogy ő pincér egy étteremben de menjünk oda, annyi időre ki tud jönni hogy megmutassa. Mentem, hívom, kijön és mondja hogy a barátnője elment a géppel de fél óra múlva itt lesz. Vártunk fél órát, aztán mondtam hogy oké, elmegyünk szétnézni majd visszajövünk. Voltunk is pár helyen de semmi olyasmi nem volt, hívom a csávót egy óra múlva hogy mi van, nem veszi fel.
Oké, menjünk Vecsésre megnézni a rönót, addigra csak előkerül a csaj. Rönó megnézve, állunk mellette, hívom a csávót hogy mi van, "már végzett de még nem ért vissza, nem tudom hol a p.csában van" --- jó, köszi, akkor mondd neki hogy már ne siessen.
Engem a bmw-k mindig kerültek.
Anno az össze-vissza csereberélés közben is itt keringtek körülöttem többnyire a kiscápák de valahogy sosem jött össze.
Aztán ez az E30, majd utána egy 525tds aut. 1,150e-ért (de aztán nekiállt kisebbségi magatartást tanúsítani a kereskedő és a megegyezett 450 helyett másnap reggel mentem a lével, már csak 250-ért akarta beszámítani a rönót) most legutóbb meg (a pözsó előtt) Veresegyházára mentem E36 318td kombit venni de a helyszínen már jóval korrodáltabb volt a termék mint a képeken és a kereskedő elmondásában, valamint a fél belseje is hiányzott. (néhány kárpit, kalaptartó és az ülések színe is más volt mint a képeken "de ilyesmit találsz fillérekért a bontóban") Meg volt még a K1100LT, azzal is a hirdetett 890-ről inkább felfelé kellett alkudni mint lefelé aztán kiszálltam 1M-nál.
Ha pl. most egy olyan kézenfekvő üzletet akarnék nyélbe ütni hogy pl. megvenném laciét, szerintem tuti az sem jönne össze. (nincs rá pénzem)
Szóval nem megy nekem ez a bmw vevős dolog, egyszerűen nem bírok bmw-t venni.
Csak meg kell keresni utána lehet idézgetni belőle