Megyek ma de itt nálunk. Mecsek felejtős,tiszta lucsok minden,várost meg utálom,marad Harkány-Siklós Villány,ha nem esik. Reggel korán szép napsütés volt amikor elmentem kocogni,de mostanra jól beborult.
Ahogy feltettem a magasabb kormányt (K1100LT ) és egyenesebben ülök, ugyanez lett mint a képen. Nekem is szélesíteni kéne rajta mert már 100-tól dübörögni kezd a szél a fülemnél. (normális sisakban ez sokkal kevésbé zavart de akkor is csinálni kell vele valamit)
Bár lehet visszateszem a magasabb plexit amivel vettem és lehet helyrejön. (gyári mind a kettő) http://www.nationalcycle.com/m...
Karmantyú az biztos, olyan érzés is. Sztem majd üléscsináltatás lesz, mert ennél generálban jobb motor nem nagyon van és marad. Van egy amerikai szélvédőgyártó, akinek ilyen rendes modern formájú plexijei vannak, 50-60-ért... Meglátjuk, hogy jön be az új meló és ha minden terv szerint halad, akkor veszek. eléggé zavar ugyanis, hogy nem tudok 150 körül utazni felhajtott állrésszel, mert van egy kis kellemetlenül simogató turbulencia.
Akkor tegyél fel valami ordasabb plexit, mert az a toldalék hülyén néz ki - azt is megtoldva főleg. Tudom, elefánt méreted miatt nehéz dió lesz.
Az ülés nekem is kényelmetlen, pont, ahogy mondod, előre csúszok, és ott vékony a borítás, farokkal ülök a tankon
Nekem nem volt rossz a nyomáspont, de mióta az első összes csövét kicseréltem fémszövetesre, talán még jobb lett. Sztem nálad levegős, vagy főfékh. karmantyú kezdi magát megadni.
A telelever télleg jó, bolondbiztos.
A méretem miatt kell majd egy extra-extra plexi, meg gondoltam, hogy beteszem azt a kis alátétet a kormány tövébe, hogy még egyenesebben ülhessek. Ami meg objektív és mástól is hallottam, hogy furi az ülés formája és elnyomja a cerkát ahogy előre lejt kicsit, de ott meg már kunkorodik felfelé. Szerintem csináltatok valamit vele. Vélhetően kell egy fékfelujítás is, mert kicsit pépes a nyomáspont. Viszont az egészen hihetetlen, milyen könnyedén megy gyorsan ez a motor! Amikor szar időben megyünk a hegyekben, mindenki más szenved, én meg semmi bizonytalanságot nem érzek.
nagyon élvezem! hiperklassz! Imádom a boxer karakterét, hogy városi csikicsukiban is alapjárattólhúz, hogy farmerben járhatok vele fagypont körül is, meg mindent. Nagyon szuper!
http://www.autonavigator.hu/sz...
Mondjuk ott Kaliforniában elhiszem hogy nem rohadt szét.
Nem tudom hogy a Wartburg amit én kaptam 92-ben (akkor voltunk mind a ketten 17 évesek) ma mennyire lehet egyben.
Mondjuk én nem voltam ennyire ragaszkodó mint az öreg.
Tudom hát. A fenti kanyarig hallottam azt a kéthengeres kávédaráló hangot mikor mentél el.
Bár lehet visszateszem a magasabb plexit amivel vettem és lehet helyrejön. (gyári mind a kettő)
http://www.nationalcycle.com/m...
Az ülés nekem is kényelmetlen, pont, ahogy mondod, előre csúszok, és ott vékony a borítás, farokkal ülök a tankon
Nekem nem volt rossz a nyomáspont, de mióta az első összes csövét kicseréltem fémszövetesre, talán még jobb lett. Sztem nálad levegős, vagy főfékh. karmantyú kezdi magát megadni.
A telelever télleg jó, bolondbiztos.
Mondjuk ott Kaliforniában elhiszem hogy nem rohadt szét.
Nem tudom hogy a Wartburg amit én kaptam 92-ben (akkor voltunk mind a ketten 17 évesek) ma mennyire lehet egyben.
Mondjuk én nem voltam ennyire ragaszkodó mint az öreg.