Ugyanezt csinálja a GTR-is:
-egy személy (én)
-hátsó doboz (Maxia)
-magas plexi (fix de szinte függőleges széltoló)
Marha könnyen kanyarodik, nagyon könnyű vezetni, 140-ig semmi, aztán 150-160-tól kígyózni kezd és nagyon szélérzékennyé válik.
Veszek rá egy kormánytelót és húzok a kormánycsapágyon.
(ezt csak azért raktam be mert Ravennában beszéltük hogy hát persze, mert öreg és korszerűtlen konstrukció a futómű)
Baromira utálom ha lesztyukizzák. (akkor gondolom mint gyártmányt a hayabusát is oda sorolhatjuk)
Sógorom nemrég vett egy fehér 3 ajtós 1,3-ast ami 4x4-es (ezt nem is tudta amíg nem mondtam neki) 300-ért. Egész rendben van és + extra a Subaru felirat a slusszkulcson.
Egyébként én Pesti viszonylatban biztosan WagonR-t vennék, bár az 500-tól van.
Asszem ez is olyan... attól más az alaptól, hogy van villany ablak, meg motoros tükör (ez már rossz) meg ablak fűtés, ködlámpa, központi zár. Egy szutyukiban ezek komoly dolgok ám!
Sőt a mienknek van 8 kereke (most épp 16db téli kerék áll a garázsban )
A autó jó ötlet csak ez a csere dolog ebben az ársávban általában abból szokott állni hogy ki tudja jobban átqrni a másikat az elhallgatott-eltüntetett hibákkal/zavaros papírokkal. (meg persze biztos hogy valami idiótaságra cserélnéd, mert a.) jó ötletnek tűnik pedig nem is akartam bmw-t b:) ezt hozták és kész)
Na háj, megjöttem, gondoltam, benézek... itt voltam: http://elitbor.hu/boraszat/Maurer-Oszkar
Jó volt, meg kaptam egy kis történelem, leckét is, a Szerémség a régi Magyarország egyik vezető régiója volt, sok történelmi esemény fűződik hozzá.
Ott, hát.
A legfelül a sapka alatt van tömítés, befelé meg beengedi a levegőt a vákumszelep ahol a tartályból tud visszaszívni fagyállót mikor hűl vissza a rendszer.
Mikor leveszed a pumpát a csőről és nagyobb a nyomás mint 1 bár akkor a túlnyomás megemeli a hűtősapit a rugó ellenében és kiengedi az 1 bár feletti nyomást.
-egy személy (én)
-hátsó doboz (Maxia)
-magas plexi (fix de szinte függőleges széltoló)
Marha könnyen kanyarodik, nagyon könnyű vezetni, 140-ig semmi, aztán 150-160-tól kígyózni kezd és nagyon szélérzékennyé válik.
Veszek rá egy kormánytelót és húzok a kormánycsapágyon.
(ezt csak azért raktam be mert Ravennában beszéltük hogy hát persze, mert öreg és korszerűtlen konstrukció a futómű)