Komolyan annyira szar volt hogy féltem este menni vele. kiszedtem bélusból az osram nightbrakert és az is dobott rajta sokat. de inkább a vezetékelés ami bekavart. Ja meg a robesz hozott lámpakábelt azt is beraktam most minen ok egyenlőre.
4db szívócsonk kell a kari henger közé és kész is.
Fogd úgy fel, hogy amit eddig csináltál, az kellett, és faxa lett, de a hibáját még továbbra sem találtad meg...
Mivel mechanikailag jó lett a vas (ez a neheze ) most már csak ellenőrizni kell a fúvókázást, a karbi járatokat, a membránt, meg a gyújtás vezérlőt, hogy hozzávaló-e?
Van 4 órás teszterem meg havernak még a régebbi higanyos teszter, a pilotokat meg "fülre"... Lehet hallani ha valamelyik henger nem úgy dolgozik ahogy kellene.
Van 4 órás teszterem meg havernak még a régebbi higanyos teszter, a pilotokat meg "fülre"... Lehet hallani ha valamelyik henger nem úgy dolgozik ahogy kellene.
Na helyzetjelentés.
Fogtam egy másik hengerfejet, az összes szelepet becsiszoltam, tartja is a benzint is mind, felpattintottam, frissen állítottam szelephézagot, most minden hézag a maxon van (IN 0,20 EX 0,30) mértem kompressziót, összes hengerben 12BAR illetve a 3-asban (ami eddig a rossz volt ugye ott egy minimálissal fölötte) Karbi frissen szinkronolva, szűrő vadi új. Akkor mi a jóisten baja lehet ennek a fostospicsájúnak, hogy 3000 alatt torpan és meg van halva, 3000-től meg úgy megindul hogy ha nem figyelek akkor megsergetem a hátsókereket, aztán olyan 7000-től meg megintjön egy kissebb seggberúgás, de 5.-be példanagyon lomhán forog ki 200km/h körül már haldoklik.... nem értem egyszerűen. Szívócsonkokat is átnéztem minden a gyári folytatlan, fúvókák is a gyári méretűek. Agyfasz
Kinek hogy szokott állni a vizhőfok mutatoja ? A nagy melegben a felénél vagy 2/3 nál állt most hogy probálgattam de nem láttam sosem hogy ment volna a ventillátor !!! Nektek mennyi idö elteltével kapcsol be ?
4db szívócsonk kell a kari henger közé és kész is.
Mivel mechanikailag jó lett a vas (ez a neheze ) most már csak ellenőrizni kell a fúvókázást, a karbi járatokat, a membránt, meg a gyújtás vezérlőt, hogy hozzávaló-e?
Remelem jol tudjak
Fogtam egy másik hengerfejet, az összes szelepet becsiszoltam, tartja is a benzint is mind, felpattintottam, frissen állítottam szelephézagot, most minden hézag a maxon van (IN 0,20 EX 0,30) mértem kompressziót, összes hengerben 12BAR illetve a 3-asban (ami eddig a rossz volt ugye ott egy minimálissal fölötte) Karbi frissen szinkronolva, szűrő vadi új. Akkor mi a jóisten baja lehet ennek a fostospicsájúnak, hogy 3000 alatt torpan és meg van halva, 3000-től meg úgy megindul hogy ha nem figyelek akkor megsergetem a hátsókereket, aztán olyan 7000-től meg megintjön egy kissebb seggberúgás, de 5.-be példanagyon lomhán forog ki 200km/h körül már haldoklik.... nem értem egyszerűen. Szívócsonkokat is átnéztem minden a gyári folytatlan, fúvókák is a gyári méretűek. Agyfasz
http://www.motorcuccok.hu/termek?id=170