Na jó de annyi motort tartani?
Maga a mechanika nagyon tartós, ha a kiegészítők amik a huszonakárhány év alatt elöregedtek (gyújtás és karburátor alkatrészei) is meg vannak csinálva/ki vannak cserélve akkor nincs ezekkel semmi baj. (meg ha nem gányoltak rajtuk semmit, ezért keresgélek én is valami eredeti állapotú vasat)
Hát ami azt illeti, megszegtem az elvet, mert elmentem 800 km-re is vele - és semmi Baja se lett Most utólag, olvasva ezt a sok kínlódást, látom, hogy az én Frézim milyen jó kis vas volt... sosem volt megbontva, ment is jól (4 hengerrel ) és sosem kellett szopni vele (max idény kezdetkor, a beindítással)
Ha lett volna akkor helyem, el se adom...
http://youtu.be/1f6sHe0bm7g
Tiritarka gyári színű és állapotú sportgép a 80-90-es évekből. (onnan is csak adott típusok és nem is pont most)
http://www.omegamotor.hu/
vagy keresd őt
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
http://youtu.be/Rkz8iFxBZ7E
Megint leszakadt az ég.
Maga a mechanika nagyon tartós, ha a kiegészítők amik a huszonakárhány év alatt elöregedtek (gyújtás és karburátor alkatrészei) is meg vannak csinálva/ki vannak cserélve akkor nincs ezekkel semmi baj. (meg ha nem gányoltak rajtuk semmit, ezért keresgélek én is valami eredeti állapotú vasat)
Ha lett volna akkor helyem, el se adom...