Fel tudod tölteni ide is a sportmotorra akkor mindenki látja vagy ha gmail-es email címed van akkor be tudsz jelentkezni mindenhova you tube-ra de még talán a körzeti orvoshoz is. Oda feltöltöd és be tudod állítani ki láthassa, mindenki vagy csak a link birtokában bárki vagy senki.
Mérd meg az akku feszt úgy hogy ráteszed a lámpát indexetés közben indítózol. Ha 10V alá megy akkor gyenge az akku. Ha valahogy be bírod indítani akkor is rá kellene mérni az akkura kb 2000-es fordulaton 14-15V között kell töltenie. Ha nincs ennyi akkor szar a fesszab és nem tudja utántölteni az akksit és ezért nem tudsz indulni leállás után.
2db 6203DU bárhol kaphatsz de lehetőleg Koyo, NSK, INA, FAG, SKF szintnél nem javaslom lejjebb menni. (van 6-800 Ft-ért is kínai meg mindenféle egyéb de azokat ide azért nem tenném)
A feszültségszabályozónak mi köze van ehhez? (semmi)
Úgy kezdődik a dolog hogy a 12V az akksiból indul (ha van benne elég) és halad tovább a biztosítéktáblán keresztül a gyújtáskapcsolóhoz. Onnan a piros vészleállítón keresztül halad tovább és megy a relékhez, onnan az AC, index és egyéb helyekre.
Én ilyenkor fogom a multimétert és elindulok feszültséget keresni (ha nem találok akkor csak be kell szólnom az asszonynak és lesz) neked is ezt javaslom.
Mi is kint aludtunk a kisházban,tök jó volt. Délután lenyírtam a füvet,Vicus rendbe rakta a kiskertet. Utána kiültünk a teraszra,és iszogattunk,beszélgettünk,és vacsorát rittyentettük. A faluban buli volt,tűzijáték,utcabál,de nem mentünk le. Délelőtt még tettünk-vettünk,és most itthon. Itt tök szar az idő.
Mi kitekertünk szokás szerint a tiszai strandunkra, de vittem az esőruhám. Kint aludtunk 1et a napon, majd jöttek a felhők, gyorsba elindultunk, de félúton fel kellett venni
Most jól esik (nekem annyira nem )
Sziasztok!
Valami használható tanács reményében írok nektek, hátha. A probléma a következő: A világ legrosszabb motorját birtoklom (FZR 400), ami csak és kizárólag álló helyében hajlandó beszarni általában egy hét állást követően. Jelenleg azt produkálja, hogy kattog az AC relé, az AC nem dolgozik, nem megy az önindító, nincs tompítottam se pedig távolságim, DE van helyzetjelzőm, újabban már az index se akarja tenni a dolgát egyik irányba sem. Emiatt zártam ki a kapcsoló illetve a kapcsolóból kifutó kábelek problémáját mivel hót más oldalon van a kettő.
Jelenleg már csak a fesszabályzóra tudnék tippelni... Lehet, hogy hülyeség, de kifogytam az ötletekből. Szerelőnek tanulok, de ilyet még nem basztam az biztos!
Ha valakinek csak egy kósza tippje van az legyen szíves segítsen, különben felgyújtom ezt a szart!
Köszönöm!
Úgy kezdődik a dolog hogy a 12V az akksiból indul (ha van benne elég) és halad tovább a biztosítéktáblán keresztül a gyújtáskapcsolóhoz. Onnan a piros vészleállítón keresztül halad tovább és megy a relékhez, onnan az AC, index és egyéb helyekre.
Én ilyenkor fogom a multimétert és elindulok feszültséget keresni (ha nem találok akkor csak be kell szólnom az asszonynak és lesz) neked is ezt javaslom.
Most jól esik (nekem annyira nem )
Valami használható tanács reményében írok nektek, hátha. A probléma a következő: A világ legrosszabb motorját birtoklom (FZR 400), ami csak és kizárólag álló helyében hajlandó beszarni általában egy hét állást követően. Jelenleg azt produkálja, hogy kattog az AC relé, az AC nem dolgozik, nem megy az önindító, nincs tompítottam se pedig távolságim, DE van helyzetjelzőm, újabban már az index se akarja tenni a dolgát egyik irányba sem. Emiatt zártam ki a kapcsoló illetve a kapcsolóból kifutó kábelek problémáját mivel hót más oldalon van a kettő.
Jelenleg már csak a fesszabályzóra tudnék tippelni... Lehet, hogy hülyeség, de kifogytam az ötletekből. Szerelőnek tanulok, de ilyet még nem basztam az biztos!
Ha valakinek csak egy kósza tippje van az legyen szíves segítsen, különben felgyújtom ezt a szart!
Köszönöm!