Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs,menjetek
Most lessz aki haragszik de szerintem le kellene fujjuk a túrát!Nem csak de döntöen az idö miatt.Sanyinak is szar a motorja,és talán többen is lennénk nyárvégére,mert lassan 3-4 ember maradt akiböl legalább fele tudja,hogy ahogy kinéz az idöjelörejelzés nem lenne túl élménydús ázott ürgeként beesni este a szállásra.Ennyire nem tolják el az idöjósok sem.Bocs,de nem azért mondom mert én nem mennék,csak szeretném ha jóidöben minnél többen csinálnánk meg ezt a túrát,hogy aztán úgy mennyetek haza,hogy ( "basszus jövöre is csinaljuk meg")
Mit szoltok?
Nálunk szakad az esö
Sziasztok
Délutan keresek egy Fazert azt bekostolom :-)
Ezek a chopperforma marhaságok valamiért (divatmajom szindróma) nagyon jól tartják az árukat, még ha egy VF blokkos problémahalmazról is van szó. (ha már a 93 utáni VFR blokkos akkor nincs vele gond)
Ezek szerint nem mentél még 600-as Fazerrel. (vagy esetleg R6-tal, szóval finoman azzal az "odab&szással")
A GSX750F-et meg ne vedd mintának, az is "csak" 93Le-s de nehezebb mint a Fazer és az FZR)
Nem feltétlenül gyorsabb csak másképp adja le a teljesítményét. (egyébként értettem hogy mire gondolsz, ezt csak kiegészítésnek írtam )
De, tudja.
Ez azért volt divatos nyugatabbra tőlünk mert a biztosítási besorolás (lépcsősen van kialakítva, erősebb=többet fizetsz) ott keményen, pénzben volt mérhető. (nem véletlenül jött be a 100Le helyett a 98Le a gyártóknál, 100Le-től sokszoros lett a biztosítási szorzó)
A másik ok az hogy ha valaki pl. FZR-t szeretett volna mert az tetszett neki és nem akart másik motort venni miután a kezdő jogsija továbblépett a nagyobbak felé az eleve megvette a 600-ast lefojtva, majd ha meglett a korlátlan jogsija akkor egyszerűen kinyittatta 50/60Le-re vagy akár 91-re és nem kellett motort váltani.
haver suzuki gsx-f je ugy megy mint enyem nem tud elmmeni :-) pedig 2000 evjarat
http://www.motorcyclespecs.co....
most jobban rákerestem, ilyen, és 120mm rugóút de van rajta valami bólintás-gátló, emléxem, akkoriban többen kísérleteztek ezzel, de aztán eltűnt... lehet, az xar.
Fazer nehogy má jobban mennyen mint fzr bármikor odabaszom
Az egyik szomszédomnak van egy ilyenje: http://www.oocities.org/ujmrid...
tegnap beszélgettem vele, néztük a gépet... azt mondta, neki ez elég, mert már öreg (fiatalabb nálam ) de tök láma a motorhoz... ráültem, mondom mi van ennek a teleszkópjaival? a háccsó kb. félig összeült (alattam ) az elsőt meg könnyedén megnyomtam, és lekoppant, de kb. 3 cm rugóútja van csak úgyhogy viszi szerelőhöz, mert már neki is gyanús volt még síma úton is felüt neki állandóan, így volt Alsóörsön a múlt7en vele

Azt mondta, megy fel a gép ára, mert ritka, kb. 2x annyiért tudná most eladni, mint amiért 5 éve vette (gondoltam, mennyi hülye ember van )
Félreértés ne történjen, az eredeti kommentem nem arra irányult, hogy meg vagyok lepődve, miszerint egy 15 évvel fiatalabb sportmotor-blokkos mkp. gyorsabb, mint az enyém az lenne a csúnya, ha nem így lenne.

Egyébiránt ez a 25kW-os korlátozás-dolog honnan ered, azt tudja valaki? Ilyen szintre lebutítva használhatatlanok szinte ezek a motorok, enyém is meg akart halni egy dombon fölfele 1-be, nem lett volna egyszerűbb anno a gyáraknak az adott piacra mondjuk teszem azt növelni a 125-ösök bevitelét, mint egy 600-as sportgépet szinte a harmadára legyengítve, élvezhetetlenné téve árulni? Persze lehet ez csak az én mai fejemnek furcsa, ahogy mondod, annak idején az MZ-k után egy ilyen mérföldkő lehetett, ki tudja .
Nem csak 15 evvel ezelőtt mokoltak most is :-) szervizre nem marad lové :-)
(a kiadnám könyvben szerintem bestseller lenne )
Ezt honnan sikerült "lefordítani"?
Ha elolvasod amit az előbb írtam a 90-es évekről akkor abból kiderül hogy ennyi idős gépeknél ilyen körülmények között "üzemeltetve" értelmetlen gyári kiadás alapján nézni a műszaki tartalmat. (azaz itt cserélgettek-reszelgettek össze-vissza minden alkatrészt mit épp találtak, csak hogy működjön valahogy a motor, nem volt szempont hogy köze legyen a gyárihoz mint karburátor, elektromos dolgok, futómű, stb. Vad dolgokkal találkoztam már az elmúlt kb. 15-20 évben)
Ezt csak azért szoktam felvetni a fiatalabbaknak mert sokan megfeledkeznek arról hogy amíg ők felnőttek (ami elég hosszú idő) addig ezek a gépek dolgoztak jobb/rosszabb körülmények között, így nem feltétlenül felelnek már meg a gyári újkori önmaguknak. (valamint ebben a korosztályban súlyosbító tényező hogy ezek a gépek egy része akkor került be ide az országba (90-es évek eleje/közepe) amikor itt még szinte semmilyen üzemeltetési kultúra és szervizháttér sem volt. (azaz mind a tulajdonosok, mind a szervizek(?) nagy része egyszerűen ökör volt ezekhez az MZ-Simson korszak után és úgy is javították/használták őket)
Ezt onnan tudom hogy én pont beleestem ebbe az időszakba és a tanulópénzt is megfizettem párszor. (ma sem gondolom sokkal másképp, épp ezért azóta sem közeledhet rajtam kívül senki szerszámmal a motorjaimhoz, szép példája a legutóbbi vásárláskor a "márkás" paksi motorkereskedés és szerviz által "nem kevés + pénzért leszervizelve és tökéletes állapotban átadott" mostani motorom)
Három különböző modellek, 3U, a 3RG és 3RH. Az egyetlen különbség a modellek a gyári beállítás (gáz és a motor-szabályozó modul), amely meghatározza a motor teljesítményét. 3U modell maximális 67 KW (91 LE) és 68 Nm nyomaték körülbelül 10.500 / min. A 3RG modell, azonban van egy névleges teljesítmény 36 kW (50 LE). 1994 volt egy nyomon követési modell, a FZR600R (4JH) épült és 1995 közötti. Technikailag azonban a 3U és 4JH nincs sok közös.
de 600 bol isvan 3 fajta 91 lovas legerősebb de igazad van ki probáltam enyemet masik gyujtas elektonikaval 7 ezernél nem forgott tőbbet
Ne keverjük az 500-ast és a 600-ast, az nem a gyújtás miatt 70 lovas.
A gy. elektronika "programja" egyébként ezeknél még olyan nagyon nem szól bele a dolgokba (hacsak nem letörik a jelleggörbe végét jóval a max. teljesítményhez tartozó fordulat alatt (azaz nem forog ki csak mondjuk 8e-ig mert ott letilt) a mostani (2000 utáni) "motormenedzsment" (hogy szépen ejtsem ) befecskendező ÉS gyújtástérképe már egészen más, ott már lehet programozgatni ide-oda a paramétereket ami valóban befolyásolja a motor működését.
nem csak karbiba van folytas gyujtas elektonika is más 600fzr tid 14 73 91 lovas 500es tid 14 83 70lo!
"valamint emlékszel rá hogy te akkor épp mit csináltál?" 90-be, ahogy mondani szokták, elvoltam kirándulni, a hegynek föl még apám vitt, lefelé már anyám hozott amikor a motorom fölbőgött 91-be, ugyanabban az évben én is csak a motoromat könnyebb volt leállítani
És te milyennek érezted a Fazert? (ha már a haverod ilyen részletes diagnózist állapított meg)
Nem kell nagyon hanyatt esni az újabb technikától ha azt nézzük hogy melyik mennyire megy, mert a napi használatnál ezek úgysem fognak feltűnni. (az FZR a korától függetlenül bőven eleget tud hogy bármikor elbúcsúzz a jogsidtól, másrészt ha gyorsan "kell" menni akkor (autópályát kivéve) a legkevésbé az számít hogy a motor épp erősebb vagy gyengébb 10-20 lóerővel, a biker tudása fog dönteni)