Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És honnan jött a 15?
Azt még nem.
Nem, ha addig nem jössz át...
Tényleg már csak két hét.
Mèg kèt hèt ès személyesen odaadom.Számolunk rá kamatot jó
Laci,bocs de mèg nem jutottam át a határon.Baj lenne ha itt adnám oda?
Na +lett jó alaposan fel kellett melegíteni, az volt a titka. A zöld menetrögzítő gecikemény, mikor kint volt a csavar, sniccerrel kellett kikaparni a menetből, mert a drótkefe se vitte le. Magától nem lazult volna le sose
Nem húztam meg 15-el a belsőt, mert akkor már ropogott, 10 körül lett jó. Valszeg a csapágy már nem 100%, ősszel majd kicserélem, persze elbaszott méret, nincs a csapágyboltban (BMW-től lehet venni, 5x áron )
Most puhán mozog, és nem kotyog
2t motorolajat vettél a mannoltól?
Fűnyíróba, fűrészbe kellene és nem bírok választani melyik lenne jó.
Menetrögzítőt én is szoktam használni de csak a kéket. (az a szétszedhető fajta)
Neked lehet hogy az erősebbiket tették a menetre. (még a gyárban )
Megnéztem az elejét is, azt mondja hogy kizárólag a csavar közepét kell melegíteni és a menetrögzítő (loktájtként emlegeti) miatt. Ha próbálod lazítani de nem jön akkor még kell melegíteni. (ő is mondja hogyha elqrod akkor 3-400 dolcsi vagy még több egy lengőkar)
Jóvanna, én sem figyelhetem hogy mit írok.
Ma reggeltől már műszakim is.
figyelmes...
van már dobod?
Igen sajnos. Egy öreg beszaladt két busz közé a megállóban,és az első hátragurult valamennyit induláskor(különjáratos busz). Az öreg közészorult,de annyira,hogy kinyomta a szélvédőt a hátsó buszból.

Tudod nyuggerek rohannak,ha az életük múlik rajta akkor is elérik a buszt. Hát neki már ez volt az utolsó járat amire futott.

Megérte?
1 liter
Teljes a csőd
A belső imbuszt nem tudtam kivenni melegítettem, a kontra anya is nehezen jött le... láttam, az ürge is jól megmelegítette, én is, a festék már elbarnult rajta de a 100 Nm-re beállított nyomi kulcsra se engedett meg (igen, az, amit 7-el kéne lehúzni gyár szerint)
Fogja a menetrögzítő valszeg... lehet, kéne még melegíteni
Jobban nem mertem csavarni, mert írták, hogy esetleg a menet jön ki az aluból a csavar helyett, azt meg nem akartam bekockázni így túrák előtt 2 héttel - amúgy is öccá eurós játék lenne, ha elbaxom
Az percenként majdnem egy deci és a gyári pumpa is tud ennyit. (egy konzerves dobozt igen gyorsan telenyom, szállít mint a barom)
Nem hiszem, hogy valaki kihasználja az 55l/h kapacitást...
biztos, hogy jól olvastad? vagy jót vettél?
Köcce.
Az nem volt tiszta, hogy felütközik a belső csavar, és úgy áll be a hézag, esetleg lemezzel van hézagolva... de ezek szerint nem, összehúzza a kúpot, oszt' csá! Akkor húzok rajta kicsit.
Krova? faxt, villáskulcs belsőt lefogom imbusszal, külsőn a nyomatékot meg besaccolom Nem akarom most szétbontani, se időm, se helyem nincs most, csak kiveszem a hézagot. Majd szezon végén szedem miszlikre (mikor szereltem a difit, próbáltam, simán mozog, nem ropog, nincs rágódva, csak laza)
Mi történt ott nálatok Sanyi? Valakit összenyomott a busz?