Na +lett jó alaposan fel kellett melegíteni, az volt a titka. A zöld menetrögzítő gecikemény, mikor kint volt a csavar, sniccerrel kellett kikaparni a menetből, mert a drótkefe se vitte le. Magától nem lazult volna le sose
Nem húztam meg 15-el a belsőt, mert akkor már ropogott, 10 körül lett jó. Valszeg a csapágy már nem 100%, ősszel majd kicserélem, persze elbaszott méret, nincs a csapágyboltban (BMW-től lehet venni, 5x áron )
Most puhán mozog, és nem kotyog
Megnéztem az elejét is, azt mondja hogy kizárólag a csavar közepét kell melegíteni és a menetrögzítő (loktájtként emlegeti) miatt. Ha próbálod lazítani de nem jön akkor még kell melegíteni. (ő is mondja hogyha elqrod akkor 3-400 dolcsi vagy még több egy lengőkar)
Igen sajnos. Egy öreg beszaladt két busz közé a megállóban,és az első hátragurult valamennyit induláskor(különjáratos busz). Az öreg közészorult,de annyira,hogy kinyomta a szélvédőt a hátsó buszból.
Tudod nyuggerek rohannak,ha az életük múlik rajta akkor is elérik a buszt. Hát neki már ez volt az utolsó járat amire futott.
Teljes a csőd
A belső imbuszt nem tudtam kivenni melegítettem, a kontra anya is nehezen jött le... láttam, az ürge is jól megmelegítette, én is, a festék már elbarnult rajta de a 100 Nm-re beállított nyomi kulcsra se engedett meg (igen, az, amit 7-el kéne lehúzni gyár szerint)
Fogja a menetrögzítő valszeg... lehet, kéne még melegíteni
Jobban nem mertem csavarni, mert írták, hogy esetleg a menet jön ki az aluból a csavar helyett, azt meg nem akartam bekockázni így túrák előtt 2 héttel - amúgy is öccá eurós játék lenne, ha elbaxom
Köcce.
Az nem volt tiszta, hogy felütközik a belső csavar, és úgy áll be a hézag, esetleg lemezzel van hézagolva... de ezek szerint nem, összehúzza a kúpot, oszt' csá! Akkor húzok rajta kicsit.
Krova? faxt, villáskulcs belsőt lefogom imbusszal, külsőn a nyomatékot meg besaccolom Nem akarom most szétbontani, se időm, se helyem nincs most, csak kiveszem a hézagot. Majd szezon végén szedem miszlikre (mikor szereltem a difit, próbáltam, simán mozog, nem ropog, nincs rágódva, csak laza)
Nem húztam meg 15-el a belsőt, mert akkor már ropogott, 10 körül lett jó. Valszeg a csapágy már nem 100%, ősszel majd kicserélem, persze elbaszott méret, nincs a csapágyboltban (BMW-től lehet venni, 5x áron )
Most puhán mozog, és nem kotyog
Fűnyíróba, fűrészbe kellene és nem bírok választani melyik lenne jó.
Neked lehet hogy az erősebbiket tették a menetre. (még a gyárban )
Tudod nyuggerek rohannak,ha az életük múlik rajta akkor is elérik a buszt. Hát neki már ez volt az utolsó járat amire futott.
Megérte?
A belső imbuszt nem tudtam kivenni melegítettem, a kontra anya is nehezen jött le... láttam, az ürge is jól megmelegítette, én is, a festék már elbarnult rajta de a 100 Nm-re beállított nyomi kulcsra se engedett meg (igen, az, amit 7-el kéne lehúzni gyár szerint)
Fogja a menetrögzítő valszeg... lehet, kéne még melegíteni
Jobban nem mertem csavarni, mert írták, hogy esetleg a menet jön ki az aluból a csavar helyett, azt meg nem akartam bekockázni így túrák előtt 2 héttel - amúgy is öccá eurós játék lenne, ha elbaxom
biztos, hogy jól olvastad? vagy jót vettél?
Az nem volt tiszta, hogy felütközik a belső csavar, és úgy áll be a hézag, esetleg lemezzel van hézagolva... de ezek szerint nem, összehúzza a kúpot, oszt' csá! Akkor húzok rajta kicsit.
Krova? faxt, villáskulcs belsőt lefogom imbusszal, külsőn a nyomatékot meg besaccolom Nem akarom most szétbontani, se időm, se helyem nincs most, csak kiveszem a hézagot. Majd szezon végén szedem miszlikre (mikor szereltem a difit, próbáltam, simán mozog, nem ropog, nincs rágódva, csak laza)