Voltam kipróbálni a GTR-t.
Az új gumikon (és a keskenyebb elsővel) fényévekkel jobban mozog az utakon, nem akar beesni a kanyarban és nem szédeleg össze-vissza. (én sem nagyon akartam elhinni hogy ennek gyárilag ennyire sz&r lehetett a futóműve, eddig néha konkrétan veszélyesnek éreztem kanyargósabb részeken)
A rugózása (gondolom főleg a hátsó teló olajcseréje miatt) nagyon kényelmes lett, a BMW kormány és a Z750 kormánybefogó együttműködésének köszönhetően meg olyan ülni rajta mint Ádám exrobogóján, azaz végtelenül lazán. A ülésről még korai lenne többet mondani, elsőre kényelmes de meglátom hogy mennyire ül össze a szivacsozás hosszabb távon.
A blokk olyan mint volt, csendes és megy rendesen. Kicseréltem a jobbos féktárcsát (bontottra amit Fritz76 Japánbontómestertől vettem) eddig teljesen jó, bár nagyon megmelegedni még nem volt ideje.
A bal tükörlap helyett vágattam az üvegesnél másikat (a biztonság kedvéért kettőt mert lehet eltörik berakásnál, 1200Ft/db) de a mérete nem sikerült pontosan eltalálniuk így a rögzítéskor természetesen el is pattant. A "tartalékot" én csiszoltam méretre, azt berakva jó is lett.......de menet közben össze-vissza állítgattam mert valahogy csak a forgalom töredékét látom benne. Itthon állítgatva feltűnt hogy a jobbosban valahogy több minden látszik, nem volt nehéz rájönni hogy a normál tükörlap helyett domborút kell csináltatni. (még egy kör az üvegesnél és az 2e/db de akkor nem is volt nekik )
A többi majd holnap derül ki.
Mondjuk kicsit zavarna, ha állandóan át kellene számolnom font-hüvelykből newtonméterre.
http://www.ebay.com/itm/Set-of...