Hazaértem én is rég. Benzinkutat csak az M6-on találtam jókor mert 300 km után már tartalékra kellett tenni. A fogyi 5.5-re jött ki. Pályán volt egy kis eső de nem volt vészes, aztán Leányfalun kapott el egy nagy zuhé de akkor már közel voltam úgyhogy nem érdekelt amúgy meg az eső sem tart örökké max 40 napig. Viszont olyan mintha kezdene csapágyas lenni a gép, így hosszú út után terheléses gyorsításkor halk kattogás hallatszik. Nemsokára cserélek olajat talán megjavul...
Nem úgy van az! Csak megharagudtam erre a tetves szarra már megint. Próbálja mindig elrontani a jó kis programjaimat,de nem hagyom neki. 1-be 120 volt,és csak azért,mert ideges lettem rá. Egyébként hazafelé már volt amikor csak 2 henger dolgozott,azt hittem úgy kell hazatolni ezt a szart,de akkor ott helyben lehugyoztam volna. ÚGY UTÁLOM EZT A MOTORT! Nekem ez örömet nem szerez,csak a méreg van vele. De mindegy is most jobb ha a garázs közelébe sem megyek,mert allergiás vagyok erre a szarkupacra.
Azért nagyon jó volt így is. Hátha még jó idő is lett volna,és ez a retek se baszik ki velem,de hát minden nem lehet tökéletes.
Kész. 553 km-t mentem össz, olaj fogyasztás nem tapasztalható.
Gyertyát cseréltem, a régi is szép volt, de már alattam 8 ezret ment, és nem tudom, mikor lett beletéve. Elteszem őket tartalékba, túrán kellhet.
Kesztyűre lehet húzni "esőkeztyűt" és nem ázik át. (bár nekem van Bering cordura kesztyűm ami nem ázik át, viszont az melegebb a beépített "gumikesztyű" miatt így nem azt vittem, de a maiból kiindulva jó eséllyel látni fogja az Alpokat)
-a kormánycsapágyon húzni kell
-a GTR tempós haladással és hegyvidéki keringőzéssel is kijön 6,3 literrel, valamint ha a benzinóra a piros sáv szélére ér akkor tankolni kell mert nemsokára tartalékra kell lökni a csapot amiből 20 km-nyi menés után tanácstalan félreállás következik. (nekem is )
-új gumikon még ekkora esőben is hihetetlenül biztonságosan lehet menni (a GTR teljesen másképp viselkedett mint az öreg megkeményedett sz&rokon, így már lehet vele kanyarodni is)
-
Valóban, pl:
- 285,5km után tankolni kell, mert 286-nál megáll
- a fogyasztásom nem nagyon befolyásolja a hajtás, 140-150-ig szinte mind1, 6 liter és kész
- ha minden arra mutat, és előző nap is megáztunk, akkor az esőruhát fel kell venni
- a kesztyű is átázik, abból is kell vízhatlan.
- ennél hosszabb útra (ill. 1 napnál hosszabbra) nem bőr 1részes, hanem könnyű Cordura kell
Most nekiállok, átnézem a gépet, megmosom... nálunk most már jó az idő.
Mivel meleg volt mikor elváltunk én félreálltam a fagyizónál és levettem az esőruhát.
Aztán elugrottam macskatápért aTescoba, kiérve már elkezdett cseperészni de simán hazaértem.
Itt jelenleg ugyanaz van mint a szerpentinen. (azaz ömlik az eső)
ja, magyarázat a többieknek: Sanyitól gyönyörű napsütésben indultunk el, még melegem is volt. Gondoltam, talán nem lesz eső... és igazam is lett, mert eső nem volt, viszont egy hatalmas felhőszakadás a mecseki szerpentinen, az igen úgy esett, hogy sok autós is félreállt... 30-40-el jöttünk, néha méteres vizet csapva az átfolyásoknál.
A gumik jól viselkedtek, az esőruhám se ázott át - mivel bent volt a táskában (indulásnál, mikor Józsi felvette az övét, mondtam neki, hogy papírkutya ) Mire felvehettem volna, késő volt, olyan hirtelen értünk be a záporba
A csizmámból öntöttem ki a vizet a köv. kúton, ruhámból mindenütt csavarni lehetett - aztán útban valamennyire megszáradt, de nem volt tuti
Itthon, túl egy fél óra kádban ázáson, meg egy ebéden
Ahogy távolodtam kelet felé, 1re hidegebb lett Kecskemétnél hűvös, Félegyházánál már kimondottan fáztam aztán Csongrádnál elkezdett esni de már nekem az nem ártott
Sunyi Sanyának nem szabad elhinni hogy bénán motorozik.
Tegnap olyan helyzetbe hoztuk (került) ahol nem tudta titkolni a képességeit, úgymint: 1.-ben 130-ig, 3.-ban 180-ig gyorsulni, benzinkútnál tiltásig forgatni, esős időben vizes-kavicsos aszfalton rövid gatyában a Mecsekben kanyarogni. (nagyon én sem mertem volna jobban menni)
Még időszakos 3 hengerezéssel is olyan szépen rajzolta az íveket hogy nyilvánvaló volt az álszerénység oka: érezzük hogy még tanulnunk kell az ideális íveket itt a Mecsekben. (gyanítottuk mi hogy Sanya csak rizsázik mert aki valójában busszal nap mint nap arra jár az keni vágja az íveket, motorral sem lehet az ügyetlen)
Sándor találtam valamit ami hasznos lehet egy ekkora túra előtt. http://www.mediafire.com/downl...
Meg angolul értőknek is van valami, ha van rá igény felteszem. Bár nem túl rég linkeltem Keith Code: Twist of the wrist motoros oktató filmjét, de mivel semmiféle reakció nem volt nem forszíroztam a dolgot, pedig van a filmhez magyar feliratom is amivel azért valamivel könnyebb értelmezni az elhangzottakat.
Azért nagyon jó volt így is. Hátha még jó idő is lett volna,és ez a retek se baszik ki velem,de hát minden nem lehet tökéletes.
Gyertyát cseréltem, a régi is szép volt, de már alattam 8 ezret ment, és nem tudom, mikor lett beletéve. Elteszem őket tartalékba, túrán kellhet.
Csövi? Remélem Ő is otthon van már különösebb esemény nélkül.
-a kormánycsapágyon húzni kell
-a GTR tempós haladással és hegyvidéki keringőzéssel is kijön 6,3 literrel, valamint ha a benzinóra a piros sáv szélére ér akkor tankolni kell mert nemsokára tartalékra kell lökni a csapot amiből 20 km-nyi menés után tanácstalan félreállás következik. (nekem is )
-új gumikon még ekkora esőben is hihetetlenül biztonságosan lehet menni (a GTR teljesen másképp viselkedett mint az öreg megkeményedett sz&rokon, így már lehet vele kanyarodni is)
-
- 285,5km után tankolni kell, mert 286-nál megáll
- a fogyasztásom nem nagyon befolyásolja a hajtás, 140-150-ig szinte mind1, 6 liter és kész
- ha minden arra mutat, és előző nap is megáztunk, akkor az esőruhát fel kell venni
- a kesztyű is átázik, abból is kell vízhatlan.
- ennél hosszabb útra (ill. 1 napnál hosszabbra) nem bőr 1részes, hanem könnyű Cordura kell
Most nekiállok, átnézem a gépet, megmosom... nálunk most már jó az idő.
Aztán elugrottam macskatápért aTescoba, kiérve már elkezdett cseperészni de simán hazaértem.
Itt jelenleg ugyanaz van mint a szerpentinen. (azaz ömlik az eső)
A gumik jól viselkedtek, az esőruhám se ázott át - mivel bent volt a táskában (indulásnál, mikor Józsi felvette az övét, mondtam neki, hogy papírkutya ) Mire felvehettem volna, késő volt, olyan hirtelen értünk be a záporba
A csizmámból öntöttem ki a vizet a köv. kúton, ruhámból mindenütt csavarni lehetett - aztán útban valamennyire megszáradt, de nem volt tuti
Itthon, túl egy fél óra kádban ázáson, meg egy ebéden
Ahogy távolodtam kelet felé, 1re hidegebb lett Kecskemétnél hűvös, Félegyházánál már kimondottan fáztam aztán Csongrádnál elkezdett esni de már nekem az nem ártott
Tegnap olyan helyzetbe hoztuk (került) ahol nem tudta titkolni a képességeit, úgymint: 1.-ben 130-ig, 3.-ban 180-ig gyorsulni, benzinkútnál tiltásig forgatni, esős időben vizes-kavicsos aszfalton rövid gatyában a Mecsekben kanyarogni. (nagyon én sem mertem volna jobban menni)
Még időszakos 3 hengerezéssel is olyan szépen rajzolta az íveket hogy nyilvánvaló volt az álszerénység oka: érezzük hogy még tanulnunk kell az ideális íveket itt a Mecsekben. (gyanítottuk mi hogy Sanya csak rizsázik mert aki valójában busszal nap mint nap arra jár az keni vágja az íveket, motorral sem lehet az ügyetlen)
http://www.mediafire.com/downl...
Meg angolul értőknek is van valami, ha van rá igény felteszem. Bár nem túl rég linkeltem Keith Code: Twist of the wrist motoros oktató filmjét, de mivel semmiféle reakció nem volt nem forszíroztam a dolgot, pedig van a filmhez magyar feliratom is amivel azért valamivel könnyebb értelmezni az elhangzottakat.