Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az nem a 600-nál volt? (hogy kétféleképp is magyarázta a könyv)
erről már volt egy másik változat is hogy fölötte kell lenni.
Hát nagyon köszönöm. Ha nagy leszek meghálálom.
Lemegyek és elhozom a karbisort. (levenni nem tart semeddig)
Ok. Jöttök pécsre?
10-re ott vagyok.
Hát ha minden jól megy talán 10-re.
Hű! Akkor az enyémek magasak sztem.

Arról a vonalról van szó,és alatta kell lennie 7,3-9,3 mm-rel.
Holnap mikor érsz haza? (délelőtt)
A benzinszint 7,3-9,3mm-rel a vonal ALATT van.
Jó éjt.
Úgy lesz. Sajna szombaton tudok csak vele foglalkozni.

Köszönöm.
A 3-4-es gyertya jónak tűnik de megnézheted őket és ha nem középen van hanem egyel alatta akkor átteheted.
Szerintem nézd meg a tűszelepházat és igazíts rajta ha kell (akár a többin is)
Én csak a számlát fényképeztem le... László csinált párat.
Igen ez volt a gond.
Akkor a súbertű beállítás maradjon? Vagy vegyek el egy kis anyagot azzal is?
Ha jól emlékszem akkor a hármasnál is ez volt a jelenség amíg meg nem igazítottad a dörzsárral.
Ha neked megszorul a házban a tűszelep és nem zár le teljesen akkor lehet hogy magasabb fordulaton nem megy át annyi hogy gond legyen de alacsony fordulaton viszont a magas szint miatt megeshet hogy telehányja a gyertyát és az van, ami.
Akkor nekem a 2-es kap sokat. Kérdés mitől? Akkor úszószint ellenőrzés,és amit még beszéltünk. A tűszelepház alatt is van egy "O" gyűrű,azt is meg kell nézni.
mint neked a kettes.
Vittem gépet de nem. (csövi szerintem csinált pár képet)
Az a kis g.ci gumidarab alákerült a tűszelepnek és kissé túlfolyt az 1-es karburátor. (azaz sok volt neki a nafta)
Ezek tök jók. Persze az 1-es kormos egy kicsit.
Szia.Te sem fotoztál?
Nézd csak, GTR gyertyák még két évvel ezelőttről.