kőszőnőm fiuk megtalalam hibat indito relé volt a baj enyémen valami mokolt szar volt es mostani amit vettem nem eggyezett rosszul kőtőtem be :-) :-) :-) :-) jupppiiiiii
A csatlakozó szét szokott olvadni,ez a légszűrőház alatt van,vagy a 30A-es biztosíték szétolvadt az meg az oldalidom alatt van,vagy a vészleállító gomb
A higanybetöltés meg nem egyszerű meló. 1 órát b&szakodtam mire kimértem (grammra) a két csőbe való higanyt (hogy egyforma legyen) és be is töltöttem. (szaladnának szanaszét mint a gyerekek a vidámparkban )
Maga az oxigéntömlő belseje is vékony de belehúztam egy Festo vékony műanyag csövet de még így is soknak tűnik. Vannak itthon ipari műszerszelepeim hozzá de látni akartam hogy így milyen. (meg most nincs is rá idő)
Lehet szivat a vészleállító kapcsoló. (a piros az indítógomb felett)
Mi történik ha a mágneskapcsoló két (vastag) kivezetését rövidre zárod? (forogni kéne az önindítónak)
Akkor én eleve megpróbálom 1mm szűkítéssel - belehúzok a csövembe villanydrót szigetelését, vagy valahogy megoldom... olvastam erről olyat is, hogy injekciós tű is elég.
Mint látható a vékony csövek (kb. 2-3mm a gumicső belseje) ellenére is baromi érzékeny a higanyoszlop, a legkisebb nyomásváltozásra is azonnal bemozdul. (és lengésbe is jön)
kb. 2 centin belül van a különbség. (ennél jobban nem tudtam összébb hozni)
Én is épp most nézem a szerviz doksimat, olajcsere lesz váltóban, kardánban. Meg szinkron.
Te Jozef, nem kéne szűkíteni a szinkron csövét, nagyon ingadozik így, nem lehet pontosan összehasonlítani őket... a gyári teszteren is ott a szelep, annak is ez a dóga...
Beröffentettem a GTR-t.
Akksi bele, benzin az infúziós állványba, teszter rátűzve, szívató majd start. Pöccre beindult, szívató azonnal vissza szinte teljesen és jár. Szépen. Semmi nyoma hogy télen volt utoljára elindítva, aztán a karbik szétszedve, benzinszint lejjebb véve, stb. Szinkront sem kellett tekergetni (bár a teszter miatt elállítottam hogy mennyire reagál de ugyanoda tekertem vissza) minden oké.
Gyanús is volt mert ilyenkor szokott valami nagy kib&szás lenni pl. folyik a benzin vagy egyszer csak elkezd fulladozni, ilyesmik.
De semmi. (gyanús )
Nektek is megörökítettem hogy milyen lett a Higanyos teszter V1.0. (nem pofáztam bele mert a motortól úgysem hallani semmit)
Sanyám tekerd fel a hangerőt és figyeld a fordulatszámmérőt. http://youtu.be/orMxuV-Gbho
BMW szinkronozás Ábrus féle higanyos háziműszerrel. Bocs, a vidi fexik, de így is látni, amit kell.
Mi történik ha a mágneskapcsoló két (vastag) kivezetését rövidre zárod? (forogni kéne az önindítónak)
kb. 2 centin belül van a különbség. (ennél jobban nem tudtam összébb hozni)
Te Jozef, nem kéne szűkíteni a szinkron csövét, nagyon ingadozik így, nem lehet pontosan összehasonlítani őket... a gyári teszteren is ott a szelep, annak is ez a dóga...
Akksi bele, benzin az infúziós állványba, teszter rátűzve, szívató majd start. Pöccre beindult, szívató azonnal vissza szinte teljesen és jár. Szépen. Semmi nyoma hogy télen volt utoljára elindítva, aztán a karbik szétszedve, benzinszint lejjebb véve, stb. Szinkront sem kellett tekergetni (bár a teszter miatt elállítottam hogy mennyire reagál de ugyanoda tekertem vissza) minden oké.
Gyanús is volt mert ilyenkor szokott valami nagy kib&szás lenni pl. folyik a benzin vagy egyszer csak elkezd fulladozni, ilyesmik.
De semmi. (gyanús )
Nektek is megörökítettem hogy milyen lett a Higanyos teszter V1.0. (nem pofáztam bele mert a motortól úgysem hallani semmit)
Sanyám tekerd fel a hangerőt és figyeld a fordulatszámmérőt.
http://youtu.be/orMxuV-Gbho