Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is fexik.
Most már mindegy mert megoldottad.
Szia Sanyi! Írtam skype-n a hétvégével kapcsolatban, hogy mi lesz?
utolsó 5km en kapott el este 8 kor a vihar egy csepp 2 csepp bummm mintha dézsából basztak volna nyakon
készülök az erélyi túrára még nem biztos de fasza volt így menni.
kőszőnőm fiuk megtalalam hibat indito relé volt a baj enyémen valami mokolt szar volt es mostani amit vettem nem eggyezett rosszul kőtőtem be :-) :-) :-) :-) jupppiiiiii
Sztender kapcsoló? Akkoor sem indít,csak az olajlámpa villan fel. Csak egy ötlet.
A csatlakozó szét szokott olvadni,ez a légszűrőház alatt van,vagy a 30A-es biztosíték szétolvadt az meg az oldalidom alatt van,vagy a vészleállító gomb
https://drive.google.com/open?...
BMW szinkronozás Ábrus féle higanyos háziműszerrel. Bocs, a vidi fexik, de így is látni, amit kell.
Vagy idemotorozol vele Badacsonyba, és kijavítom neked. Vagy szikra sincs?
Keress egy elektromossághoz értő embert és Ő keresse ki hol van a probléma!
Ábrus rővidre zártam amit montal elindult és most? indito gombal nem indul
Most mennem kell dolgozni.
A higanybetöltés meg nem egyszerű meló. 1 órát b&szakodtam mire kimértem (grammra) a két csőbe való higanyt (hogy egyforma legyen) és be is töltöttem. (szaladnának szanaszét mint a gyerekek a vidámparkban )
A motor viszont jónak tűnik, sokkal szebben-gyorsabban reagál a gázra és megszűnt a "benzinszagú" kip.füst is.
Maga az oxigéntömlő belseje is vékony de belehúztam egy Festo vékony műanyag csövet de még így is soknak tűnik. Vannak itthon ipari műszerszelepeim hozzá de látni akartam hogy így milyen. (meg most nincs is rá idő)
Lehet szivat a vészleállító kapcsoló. (a piros az indítógomb felett)
Mi történik ha a mágneskapcsoló két (vastag) kivezetését rövidre zárod? (forogni kéne az önindítónak)
Akkor én eleve megpróbálom 1mm szűkítéssel - belehúzok a csövembe villanydrót szigetelését, vagy valahogy megoldom... olvastam erről olyat is, hogy injekciós tű is elég.
Ábrus aksit feltőltőtem vettem ujj indito relét és ha inditani akarom semmit nem csinal csak piros oil lámpa villan fel!!
A végleges verzión lesznek szelepek de erre most nem volt idő. (csak a csövet szűkítettem amennyire lehetett)
Mint látható a vékony csövek (kb. 2-3mm a gumicső belseje) ellenére is baromi érzékeny a higanyoszlop, a legkisebb nyomásváltozásra is azonnal bemozdul. (és lengésbe is jön)
kb. 2 centin belül van a különbség. (ennél jobban nem tudtam összébb hozni)
Én is épp most nézem a szerviz doksimat, olajcsere lesz váltóban, kardánban. Meg szinkron.

Te Jozef, nem kéne szűkíteni a szinkron csövét, nagyon ingadozik így, nem lehet pontosan összehasonlítani őket... a gyári teszteren is ott a szelep, annak is ez a dóga...
Beröffentettem a GTR-t.
Akksi bele, benzin az infúziós állványba, teszter rátűzve, szívató majd start. Pöccre beindult, szívató azonnal vissza szinte teljesen és jár. Szépen. Semmi nyoma hogy télen volt utoljára elindítva, aztán a karbik szétszedve, benzinszint lejjebb véve, stb. Szinkront sem kellett tekergetni (bár a teszter miatt elállítottam hogy mennyire reagál de ugyanoda tekertem vissza) minden oké.
Gyanús is volt mert ilyenkor szokott valami nagy kib&szás lenni pl. folyik a benzin vagy egyszer csak elkezd fulladozni, ilyesmik.
De semmi. (gyanús )
Nektek is megörökítettem hogy milyen lett a Higanyos teszter V1.0. (nem pofáztam bele mert a motortól úgysem hallani semmit)
Sanyám tekerd fel a hangerőt és figyeld a fordulatszámmérőt.
http://youtu.be/orMxuV-Gbho