télleg, ti hogyan indítjátok? mert van h ráhúzom a szivatót és nem érzi a lendületet tőle, inkább gázra indul néha. melegen ha gázfröccsel állítom le, akkor pöcc-rüff, ha nem, és kicsit hül is, akkor kis gázt kell adagolnom. (nagyon alacsonyra tekerem az alapjáratot, egyenletesen eldöcög úgy is..)
sztem tuti a sok allas utan felkapott vmi koszt. nem kell megijedni,ha megszunt a hiba. ha ujra elojon,akkor erdemes mar velefoglalkozni. elkepzelheto az is,h a levegoszurod sincs a legtisztabb allapotbna,ez is okozhatta, bar ez folyamatos dadogast okoz,nem alkalmit.
hallod nagyon jol jartal a mocival,ha 2 szemellyel vitte a 170-et.raadasul 17E prm... valoszinu nem kell egy darabig dugora,gyurure koltened:) enyme jo ha egyszemely alatt vitte a 170-et. 2 alatt inkabb 150-nel tekergett. a 17E prm szerintem valami fojtasra utal.bar felesleges piszkalni,mert azon felul ugyse sokat er mar.
ha azt mondod boven megjartad a 230 km-t ,akkor egesz elfogadhato a fogyasztasod (5-6 kozott 2 szemellyel!)
megegyszer gratulalok a motorhoz:))
jo, megnéztem, 17ezernél pontosan. Valyon miért dadoghatott le kétszáz kilométeres túra végefelé? jöttem le dobogókőről, és elkezdett szarul húzni, meg üresben alapjáraton lefulladt, aztán kicsit tekergettem a csapot, meg húztam neki, h vagy dögöljön meg vagy derüljön ki mi baj, és láss csodát a hiba megszűnt pár km alatt.. (talán kosz a tankból mert sokat állt a boltban? ..)
asszonnyal ketten nyomtuk le a távot, két emberrel én 95kg anyu nemtommennyi 170 megvolt, nem teljesen bebújva. ja, 230km körül mentünk és egy tankból bőven kijöttem, nagyrészt bő százzal, néha kopp.
elkepzelheto,h a tiedben az exup ki van kotve,esetleg nincs is benne? vagy lehet van benne fojtas? oszinten szolva a 16-ot kevesnek talalom. 1-esben is 16-nal szabalyoz?
gyari adat szerint a vegsebessege 180km/h. altalaban,ami az utakon van,minimalis,v semmi tuninggal 170-190 kozott van. ha gyujtast babralod, karbikban fuvokacserek,sportkipufogo,sportlegszuro, ugy esetleg (ismetlem esetleg) elered a sajat ora szerinti 200-at. tobbet semmifelekepp ne varj tole. hangjarol csak egyet tudok,ami nekem a videok kozott van.kikaptuk az exup szelepet,es iylet produkalt(magyarul olyan,mintha levettuk volna a kipuffot)a valosagban hangja nem sok van,inkabb motorhangja. kicsit nyervakolos a kicsike:)
nya. voltam dobogókőn délután. nem volt rossz igazán... Dobogókő, parkoló-- örs vezér ter délutáni forgalomban 40 perc az jó? amúgy naon megy a kis masina.. nektek is 16ezer valamennyinél szabályoz?
sajna meg ne malakul, a szerelom azt mondta, h leghamarabb szombaton nyul hozza, mert addig be va ntablazva eroteljesen. addig meg gyujtom az informaciokat,h mit hogyan, mennyiert lehet megoldani. az akksit feltoltottem,es vgaloban ez volt a baja,marminthogy nem volt toltes. most mar csak az okat kellene megvizsgalni, de egylore varok.
mas: aki ismeri a castrol olajokat, letezik az, h ami kulfoldon Castrol GO! 4T asvanyi olaj,az magyarorszagon Castrol GP 4T asvanyi olaj? egy boltba nerdeklodtem iranta,es ezzel fogadtak, h a ketto egy es ugyanaz. (magyarorszagon amugy eleg nehez GO olajat beszerezni, csak az olajfutarnal lattam, meg a nemet louisnal)
megnéztem a biztosításokat. Nekem 30000 - 110000 -ig terjed biztosítótól függően.
Szal van olyan b**i biztosító, aki ugyanazt a terméket 100e-ért adja el. Mennyire kö***gök.
sajnos alatamasztom,az enymeben is voltak mar alapjarati fuvokak cserelve sokkal nagyobbra:( most mar egyaltalan nicsn alapjarat,csak nagyo nmagas 4E prm! ja es mindez 5Bar nyomasnal:(
felre ne erts,veletlenul se kotozkodni akartam,csak nekem is pont ugyanilyen motorom van, s csodalkoztam rajta, h honna nvagod az 1000-es fordulatot. en csak orulok,h van a tarsasagban meg egy 250-es, igy mar vagyunk 3-an:) azt me ghogy mennyiert vetted,szived joga. lassan az enyem is annyiba van:( en kemeny 335-ert vettem,azota mar rament 70, es most meg vagy 100E Ft fog ramenni,mert halott a kicsike. a valtorol meg annyit,h pont ugyanilyen volt a problemam,es nalam a valtas technikajaval volt gond (magyarul hulye voltam hozza:) ). lehet neked massal lesz- talan olaj?
hat ha abbol kihozott 60LE-t ,akkor o egy magus:) ezek emg a 45 LE-t se birjak,csak gyari allapotban. a nyitott kipufogo meg azt jelenti,h a dobban nincs orvenyles,egyenes halad kifele a fust,ezaltal minimalis a fojtas, es ez baszott nagy hangot, meg + LE-tjelent(lb +5LE). legalab is en igy tudom.
a több üzemanyaggal, (vagyis nagyobb fúvókákkal) a kopás után szoktak menni, h a hengerek kopottságából fakadó nyomásveszteség mellett is maradjon valami teljesítmény..
Ja és látom már az elejét szarul írtam, mert nem a karbim mászkál, hanem üresben az alapjárat, és a karbira gondoltunk. Csak sok mindent akartam leírni 1 gondolatban.
thsx all
hallod nagyon jol jartal a mocival,ha 2 szemellyel vitte a 170-et.raadasul 17E prm... valoszinu nem kell egy darabig dugora,gyurure koltened:) enyme jo ha egyszemely alatt vitte a 170-et. 2 alatt inkabb 150-nel tekergett. a 17E prm szerintem valami fojtasra utal.bar felesleges piszkalni,mert azon felul ugyse sokat er mar.
ha azt mondod boven megjartad a 230 km-t ,akkor egesz elfogadhato a fogyasztasod (5-6 kozott 2 szemellyel!)
megegyszer gratulalok a motorhoz:))
asszonnyal ketten nyomtuk le a távot, két emberrel én 95kg anyu nemtommennyi 170 megvolt, nem teljesen bebújva. ja, 230km körül mentünk és egy tankból bőven kijöttem, nagyrészt bő százzal, néha kopp.
én 170 nel mentem vele 14E fordulaton
de még birta volna. leírások szerint 185 km/h
Az időben nem is rossz.
üdv
mas: aki ismeri a castrol olajokat, letezik az, h ami kulfoldon Castrol GO! 4T asvanyi olaj,az magyarorszagon Castrol GP 4T asvanyi olaj? egy boltba nerdeklodtem iranta,es ezzel fogadtak, h a ketto egy es ugyanaz. (magyarorszagon amugy eleg nehez GO olajat beszerezni, csak az olajfutarnal lattam, meg a nemet louisnal)
Szal van olyan b**i biztosító, aki ugyanazt a terméket 100e-ért adja el. Mennyire kö***gök.
thsx all