Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

télleg, ti hogyan indítjátok? mert van h ráhúzom a szivatót és nem érzi a lendületet tőle, inkább gázra indul néha. melegen ha gázfröccsel állítom le, akkor pöcc-rüff, ha nem, és kicsit hül is, akkor kis gázt kell adagolnom. (nagyon alacsonyra tekerem az alapjáratot, egyenletesen eldöcög úgy is..)
sztem tuti a sok allas utan felkapott vmi koszt. nem kell megijedni,ha megszunt a hiba. ha ujra elojon,akkor erdemes mar velefoglalkozni. elkepzelheto az is,h a levegoszurod sincs a legtisztabb allapotbna,ez is okozhatta, bar ez folyamatos dadogast okoz,nem alkalmit.
hallod nagyon jol jartal a mocival,ha 2 szemellyel vitte a 170-et.raadasul 17E prm... valoszinu nem kell egy darabig dugora,gyurure koltened:) enyme jo ha egyszemely alatt vitte a 170-et. 2 alatt inkabb 150-nel tekergett. a 17E prm szerintem valami fojtasra utal.bar felesleges piszkalni,mert azon felul ugyse sokat er mar.
ha azt mondod boven megjartad a 230 km-t ,akkor egesz elfogadhato a fogyasztasod (5-6 kozott 2 szemellyel!)
megegyszer gratulalok a motorhoz:))
jo, megnéztem, 17ezernél pontosan. Valyon miért dadoghatott le kétszáz kilométeres túra végefelé? jöttem le dobogókőről, és elkezdett szarul húzni, meg üresben alapjáraton lefulladt, aztán kicsit tekergettem a csapot, meg húztam neki, h vagy dögöljön meg vagy derüljön ki mi baj, és láss csodát a hiba megszűnt pár km alatt.. (talán kosz a tankból mert sokat állt a boltban? ..)
asszonnyal ketten nyomtuk le a távot, két emberrel én 95kg anyu nemtommennyi 170 megvolt, nem teljesen bebújva. ja, 230km körül mentünk és egy tankból bőven kijöttem, nagyrészt bő százzal, néha kopp.
elkepzelheto,h a tiedben az exup ki van kotve,esetleg nincs is benne? vagy lehet van benne fojtas? oszinten szolva a 16-ot kevesnek talalom. 1-esben is 16-nal szabalyoz?
gyari adat szerint a vegsebessege 180km/h. altalaban,ami az utakon van,minimalis,v semmi tuninggal 170-190 kozott van. ha gyujtast babralod, karbikban fuvokacserek,sportkipufogo,sportlegszuro, ugy esetleg (ismetlem esetleg) elered a sajat ora szerinti 200-at. tobbet semmifelekepp ne varj tole. hangjarol csak egyet tudok,ami nekem a videok kozott van.kikaptuk az exup szelepet,es iylet produkalt(magyarul olyan,mintha levettuk volna a kipuffot)a valosagban hangja nem sok van,inkabb motorhangja. kicsit nyervakolos a kicsike:)
nekem 19.000-nel szabalyzott
Kösz a gyors választ! Esetleg nem tudnál csinállni egy vidit a hangjáról? mert nagyon kiváncsi vagyok.
hali fnking!
én 170 nel mentem vele 14E fordulaton
de még birta volna. leírások szerint 185 km/h
Hali! megtudná azt nekem mondani vki h nagyjából menynit mehet egy 250-es FZR végre? Légyszi minél hamarabb válaszoljatok, kösz!
csövi adam fzr. nekem 18500nál szabályoz le.
Az időben nem is rossz.
üdv
nya. voltam dobogókőn délután. nem volt rossz igazán... Dobogókő, parkoló-- örs vezér ter délutáni forgalomban 40 perc az jó? amúgy naon megy a kis masina.. nektek is 16ezer valamennyinél szabályoz?
sajna meg ne malakul, a szerelom azt mondta, h leghamarabb szombaton nyul hozza, mert addig be va ntablazva eroteljesen. addig meg gyujtom az informaciokat,h mit hogyan, mennyiert lehet megoldani. az akksit feltoltottem,es vgaloban ez volt a baja,marminthogy nem volt toltes. most mar csak az okat kellene megvizsgalni, de egylore varok.
mas: aki ismeri a castrol olajokat, letezik az, h ami kulfoldon Castrol GO! 4T asvanyi olaj,az magyarorszagon Castrol GP 4T asvanyi olaj? egy boltba nerdeklodtem iranta,es ezzel fogadtak, h a ketto egy es ugyanaz. (magyarorszagon amugy eleg nehez GO olajat beszerezni, csak az olajfutarnal lattam, meg a nemet louisnal)
megnéztem a biztosításokat. Nekem 30000 - 110000 -ig terjed biztosítótól függően.
Szal van olyan b**i biztosító, aki ugyanazt a terméket 100e-ért adja el. Mennyire kö***gök.
köszi. majd rájuk csörgöm. a géped alakulgat?
csak a bontot tudom ajanlani. esetleg a majoshazi motorbontot, ott elkepzelheto,h kapsz
még mindig keresek fejidomot +lámpát ( persze nem horror áron )
átmentem a K&h-hoz. 5 ezer valahányszáz forint/ negyedév. azt ne kérdezd hogy miért csak ennyi
sajnos alatamasztom,az enymeben is voltak mar alapjarati fuvokak cserelve sokkal nagyobbra:( most mar egyaltalan nicsn alapjarat,csak nagyo nmagas 4E prm! ja es mindez 5Bar nyomasnal:(
felre ne erts,veletlenul se kotozkodni akartam,csak nekem is pont ugyanilyen motorom van, s csodalkoztam rajta, h honna nvagod az 1000-es fordulatot. en csak orulok,h van a tarsasagban meg egy 250-es, igy mar vagyunk 3-an:) azt me ghogy mennyiert vetted,szived joga. lassan az enyem is annyiba van:( en kemeny 335-ert vettem,azota mar rament 70, es most meg vagy 100E Ft fog ramenni,mert halott a kicsike. a valtorol meg annyit,h pont ugyanilyen volt a problemam,es nalam a valtas technikajaval volt gond (magyarul hulye voltam hozza:) ). lehet neked massal lesz- talan olaj?
hat ha abbol kihozott 60LE-t ,akkor o egy magus:) ezek emg a 45 LE-t se birjak,csak gyari allapotban. a nyitott kipufogo meg azt jelenti,h a dobban nincs orvenyles,egyenes halad kifele a fust,ezaltal minimalis a fojtas, es ez baszott nagy hangot, meg + LE-tjelent(lb +5LE). legalab is en igy tudom.
az egyertelmu, de mi a biztositasrol beszeltunk, es azt ne mertettem,h neki hogy lehet 17E Ft-tal olcsobb!
persze a tuti ha midnent kipucoltasz-beállíttatsz, és aztán ha még mindig van gond akkor aggódsz. :D
ja a fullosabb benyának meg csak magasabb kompresszió mellett lenne értelme, de itt valszeg ez a veszély nem forog fenn... :(
a több üzemanyaggal, (vagyis nagyobb fúvókákkal) a kopás után szoktak menni, h a hengerek kopottságából fakadó nyomásveszteség mellett is maradjon valami teljesítmény..
Ja és látom már az elejét szarul írtam, mert nem a karbim mászkál, hanem üresben az alapjárat, és a karbira gondoltunk. Csak sok mindent akartam leírni 1 gondolatban.
thsx all